2025-03-23, 15:24
Medlem
Jag eftersöker dessa dumpar:

Starvault.se
Canis.se
Finest.se
Adalslan.se
Plusikassan.se
Ungdomar.se
Swebike.se
Supergratis.se
Netdoktor.se
Loading.se
Hemmakvall.se
Gatbilar.se
Gamereplay.se
Gamepassion.se
Cityhairextensions.se
blogtoppen.se
netdoktorpro.se
dastar.se
Citera
2025-03-27, 13:03
Medlem
Någon som har SportAdmin?
Citera
2025-03-27, 15:03
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unsnow

Den kan du ladda hem själv 80gb.
Citera
2025-03-27, 16:23
Medlem
T2Franks avatar
Den finns på randomhubs sida är det korrekta svaret eftersom du inte har kikat.
Citera
2025-03-28, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unsnow

Kan bekräfta att den finns på darknet. Är 80gb i storlek. Herrejösses vilken läcka grabbar.
Citera
2025-04-03, 15:40
Medlem
Önskar också få sportadmin främst databasen. Höll på att ladda ner den och var nästan klar när Ransomhub stängdes ner. Om någon har den och kan ladda upp den nånstans alternativt ge mig en länk till alternativ på darknet.

Mest intresserad av den för att få ut hasharna och sedan knäcka dem. Vill bygga en uppdaterad med aktuella vanliga svenska lösenord.
Så har någon annan en likvärd databas så mottages den gärna också.
Citera
2025-04-03, 17:20
Medlem
figegs avatar
Jag söker fortfarande biljett.nu/ticketmaster från 2012, tror den heter biljettdatabas.nu eller biljett.nu filen.
Citera
2025-04-09, 21:31
Medlem
Letar efter SportAdmin. Någon som har den eller kan ge en darknet-länk där den kan laddas ner?
Citera
2025-04-10, 16:43
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av medelpunkt
Letar efter SportAdmin. Någon som har den eller kan ge en darknet-länk där den kan laddas ner?

Dom som har den är inte likasinnande med andra här. Det är okej för dom att Randomhub delar den men inte att dem själva gör det. Lite dubbelmoral här för dom som gillar dubbelnoguat.

Randomhubs onion sida är fortfarande nere/inte uppsatt ännu. Vet inte hur deras ryte står sig efter detta eller vad som händer med alla databaser.
Citera
2025-04-14, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Dom som har den är inte likasinnande med andra här. Det är okej för dom att Randomhub delar den men inte att dem själva gör det. Lite dubbelmoral här för dom som gillar dubbelnoguat.

Randomhubs onion sida är fortfarande nere/inte uppsatt ännu. Vet inte hur deras ryte står sig efter detta eller vad som händer med alla databaser.

Är du en idiot? Om nej, varför drar du idiotiska paralleller och kan inte skriva rätt namn på hotaktören?

Att någon får hem dumpen betyder inte att den måste eller bör spridas vidare så klart. Om du tror "andra här" är likasinnade är du sannerligen dum i huvudet.

Det finns inget allmänintresse att dela vidare sportadmindumpen, men ju fler som har den desto mer ökar en reell våldsrisk för människor som befinner sig i den. Vill du vara butthurt över att du inte fick ner dumpen är det så klart din rätt, men sluta sprida dynga om dubbelmoral och att det skulle finnas någon vedertagen kod bland medlemmar på detta forumet.
Citera
2025-04-14, 20:30
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Är du en idiot? Om nej, varför drar du idiotiska paralleller och kan inte skriva rätt namn på hotaktören?

Att någon får hem dumpen betyder inte att den måste eller bör spridas vidare så klart. Om du tror "andra här" är likasinnade är du sannerligen dum i huvudet.

Det finns inget allmänintresse att dela vidare sportadmindumpen, men ju fler som har den desto mer ökar en reell våldsrisk för människor som befinner sig i den. Vill du vara butthurt över att du inte fick ner dumpen är det så klart din rätt, men sluta sprida dynga om dubbelmoral och att det skulle finnas någon vedertagen kod bland medlemmar på detta forumet.

Haha vilken liten kärring du är.

Ja det blev tokigt på namnet, autocorrect är boven där.

Det är rätt självklart att alla inte är likasinnade. Du själv är ett klockrent exempel på hur ett ruttet ägg beter sig.

Jag har redan dumpen. Delar den under veckan , passar på att skriva in ditt användarnamn som release grupp. Det är det minsta jag kan göra när du går loss i klassisk flashback manér.
Citera
2025-04-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Haha vilken liten kärring du är.

Ja det blev tokigt på namnet, autocorrect är boven där.

Det är rätt självklart att alla inte är likasinnade. Du själv är ett klockrent exempel på hur ett ruttet ägg beter sig.

Jag har redan dumpen. Delar den under veckan , passar på att skriva in ditt användarnamn som release grupp. Det är det minsta jag kan göra när du går loss i klassisk flashback manér.

Gör du så. Säker på att din fanskara av dig själv uppskattar humorn i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in