2025-04-14, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
De flesta som ser konfrontationen från det i gäddsammanhang klassiska Ekenbergska konditoriet tror nog mer på sina egna ögon än på ljug från ett aktiebolag som drivs av en multikriminell individ.

Och de som ser Prinsessans tidigare sambo, ser ju själva att hans drömmar om den yngre är bara just det. Drömmar. Prinsessan kanske skulle smaka på en sådan kaka nästa gång?

Tycker han kan unna sig en efter att ha städat upp på tomten. Han borde lägga mer energi på det än förhärliga sig själv på nätet.
Citera
2025-04-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Går för långt?

Dumpens hela princip är att det likt i USA ska räcka med att sexchatta med vad man tror är barn, inte nödvändigtvis stämma träff. Så det är helt i enlighet med deras budskap.

I USA, som visserligen är ett högst tvivelaktigt och på gränsen till u-land, kan man dömas från 5 till 30+ år i fängelse för “bara” det. Även när barnet är ”fiktivt”.

Min poäng var bara att han kunde klarat sig mycket bättre om han skött sin kort på ett betydligt smidigare sätt, men nu så grävde han ju sin egen grav...
Citera
2025-04-14, 18:50
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Stämmer. Dumpen Media Group AB fiskar i princip uteslutande bland svagbegåvade. På så sätt kan de maximera sina fångster och därmed sin swish.

Det finns naturligtvis undantag, och jag tänker då bland annat på den intellektuella giganten Kungsgäddan med sin enorma kognitiva kapacitet. Även den välutbildade Arkitektgäddan hör hit.

Kungsgäddan, DaddyCool och PappaStor tillhör eliten av alla gäddor. Storgäddorna. Väldigt intressanta personer.

Vet vi vad som hände DaddyCool och Kungsgäddan?

Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Vem är det (nummer) och när är han med för tredje gången!?

#196, #466 och tredje gången #575. Ett riktigt kioskmongo.
Citera
2025-04-14, 18:51
Medlem
Ny gädda: #595

https://dumpen.se/2025/04/14/skaneman-soker-kk-ystad-595/

Märklig dialekt? Någon blandning av ”norrländska” (Umeå?) och så några år boende i Skåne på det?
Citera
2025-04-14, 18:58
Medlem
Kul när gäddorna säger ”jag trodde hon var 15.”

Som om det vore fullt normalt för en 30-40-åring, eller bara en vuxen person, att känna något gemensamt med en 15-åring.

Det är lagligt att äta bajs men inte fan funderar jag på det för det.

Precis som bajsätare brukar personer som stöter på småtjejer dels stötas ut och få dåligt rykte ”på byn”. Med all rätt givetvis. Oerhört creepy personer som förmodligen har någon slags funktionsnedsättning som gör att de inte känner sig lika hemma med personer i sin egen ålder.

Därför bra att Patrik också frågar ”så det hade varit okej om hon var 15?”
Citera
2025-04-14, 18:59
Avslutad
Citat:

Som om det vore fullt normalt för en 30-40-åring, eller bara en vuxen person, att känna något gemensamt med en 15-åring.

Precis som bajsätare brukar personer som stöter på småtjejer dels stötas ut och få dåligt rykte ”på byn”. Med all rätt givetvis. Oerhört creepy personer som förmodligen har någon slags funktionsnedsättning som gör att de inte känner sig lika hemma med personer i sin egen ålder.

Jag håller med. Och som jag sagt tidigare. Gäddorna har noll självinsikt.
Citera
2025-04-14, 19:07
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:

Om du läser loggen säger en av tjejerna 13!
Citera
2025-04-14, 19:34
Medlem
Citat:

Det står även att han sökte pedofilmamma med litet barn. Sara valde bara inte att ta upp det i konfrontationen. Han är ett riktigt grovt peddo alltså.

Bannad på pedofilappen Kik också säger en hel del. Han har garanterat mycket sjuka saker på sin dator där hemma. Polisen bör göra hembesök hos honom.

Han verkar helt förlorad, tror säkert att Dumpen kommer stöta på honom igen om ett par år.
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-04-14 kl. 19:37.
Citera
2025-04-14, 19:35
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ny gädda: #595

https://dumpen.se/2025/04/14/skaneman-soker-kk-ystad-595/

Märklig dialekt? Någon blandning av ”norrländska” (Umeå?) och så några år boende i Skåne på det?

Tycker han påminner om Kinkybrian när han pratar.
Citera
2025-04-14, 19:36
Medlem
Så #595 tycker att Dumpen kommer "förstöra" hans liv med en publicering? Ok.
Inte för att vara sån, men det var du själv som ville förgripa dig på barn helt frivilligt och knappast någon som pistolhotade dig att göra det. Din vidriga pedofil.

Puta madre.
Citera
2025-04-14, 19:43
Medlem
Trevligt.kontos avatar
595, Chatloggen var det SJUKaSTE jag läst i denna tråd, och då har jag sett en del. Varför tog dom inte upp det med honom??
Citera
2025-04-14, 19:43
Medlem
vByL2CLis avatar
Vilken jävla loooser. Noll stake att sätta emot när D*mpens VD börjar tjafsa. Vi ser ju alla att han har chipstuttar, men hur ser det ut "i de nedre regionerna"? Någon som hittat några dick picks bland chatloggarna? Jag kan nästan slå vad om att den jäveln har en liten femtoncentimetare och inte ett kraftfullt stånd.

Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Tycker han påminner om Kinkybrian när han pratar.
Stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av Maditau
Så #595 tycker att Dumpen kommer "förstöra" hans liv med en publicering?
Dumpen har förstört många liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in