Citat:
Ursprungligen postat av
vByL2CLi
Stämmer. Dumpen Media Group AB fiskar i princip uteslutande bland svagbegåvade. På så sätt kan de maximera sina fångster och därmed sin swish.
Det finns naturligtvis undantag, och jag tänker då bland annat på den intellektuella giganten Kungsgäddan med sin enorma kognitiva kapacitet. Även den välutbildade Arkitektgäddan hör hit.
Med svagbegåvade menar jag att de har noll självinsikt. Där är Prinsessbakelsen ett lysande exempel. Han är gammal gubbe, som vill våldta en 14-åring.
Han tror sig ragga på den yngre till slut (noll självinsikt. Då hon inte vill ha han. Så klart), men hade jag haft någon chans över huvud taget. Och det hade han inte. Så hade det varit på den äldre.
Tidigare sambo med prinsessan har ju sett ut som en kopia av han. Minus skägget. Finns bildbevis på det.
Så hoppas det är sluttramsat nu om Prinsessbakelsens förträfflighet.
På tal om prinsessbakelsen, på Dumpens årsmöte hade man Princessbakelse till kaffet. Symboliken var talande.
Förresten så behöver Prinsessan städa upp på sin tomt. Ser för jävligt ut där. Men han har väl fullt upp med att sitta och förhärliga sig själv på flashback.