2025-04-13, 23:13
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Ja! Haltande gäddan är ju en dokumenterat impotent gädda. Fattar faktiskt inte varför Dumpen Media Group AB ödslade energi på honom. Det föreföll ju noll procents risk för övergrepp eftersom han inte ens skulle lyckas få upp ballen om han fått kontakt med ett riktigt fiktivt barn.

Det är konstigt, men föga förvånande, att du inte inser att det finns mängder av sätt att förgripa sig på ett barn som inte har med picken att göra.
Citera
2025-04-14, 00:06
Medlem
Citat:

Finns ingen bild, men data på snopplängd finns i chatten.

Jo, men sign vByL2CLi sade att han/hon analyserat den och kunde konstatera att den var bland de kortare på dumpen. 13 cm är relativt litet, men långt ifrån någon topplista på dumpen. Är därför intresserada av att höra vad vByL2CLi grundar sina analyser på.

Citera
2025-04-14, 05:57
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Gäddorna är svagbegåvade.
Stämmer. Dumpen Media Group AB fiskar i princip uteslutande bland svagbegåvade. På så sätt kan de maximera sina fångster och därmed sin swish.

Det finns naturligtvis undantag, och jag tänker då bland annat på den intellektuella giganten Kungsgäddan med sin enorma kognitiva kapacitet. Även den välutbildade Arkitektgäddan hör hit.
Citera
2025-04-14, 07:40
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Stämmer. Dumpen Media Group AB fiskar i princip uteslutande bland svagbegåvade. På så sätt kan de maximera sina fångster och därmed sin swish.

Det finns naturligtvis undantag, och jag tänker då bland annat på den intellektuella giganten Kungsgäddan med sin enorma kognitiva kapacitet. Även den välutbildade Arkitektgäddan hör hit.

1-594?
Citera
2025-04-14, 10:07
Medlem
no-lifers avatar
Tänker att #593 snart gör en exit, sannolikt #594 också. Sitter inte här och önskar detta men sett till den sociala problematik de försatt sig i (boende på liten ort där han är allmänt känd, resp gift och med stor släkt som nu vet) har jag svårt att se hur de ska kunna leva vidare med någon slags livskvalitet.

Nivån och kvaliteten av ångest i det desperata telefonsamtalet som #593 för med Sara efter konfrontationen är fascinerande och i mina öron både njutningsfull och skrämmande. En gädda som hamnat på land med vibrerande gälar och som sakta känner hur organen i dess inre successivt ger upp.
Citera
2025-04-14, 10:30
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-lifer
Tänker att #593 snart gör en exit, sannolikt #594 också. Sitter inte här och önskar detta men sett till den sociala problematik de försatt sig i (boende på liten ort där han är allmänt känd, resp gift och med stor släkt som nu vet) har jag svårt att se hur de ska kunna leva vidare med någon slags livskvalitet.

Nivån och kvaliteten av ångest i det desperata telefonsamtalet som #593 för med Sara efter konfrontationen är fascinerande och i mina öron både njutningsfull och skrämmande. En gädda som hamnat på land med vibrerande gälar och som sakta känner hur organen i dess inre successivt ger upp.

#594 verkar för obrydd för att vara en kandidat. #593 däremot känns troligare han är ju helt knäckt, sitter nog och gömmer sig med Fido i husbilen någonstans.
Citera
2025-04-14, 11:13
Medlem
no-lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
#594 verkar för obrydd för att vara en kandidat. #593 däremot känns troligare han är ju helt knäckt, sitter nog och gömmer sig med Fido i husbilen någonstans.
Sant! Också ganska utstuderat att #593 drar runt i en rape van med frysfacket fullt av glasspinnar. Hans bräckliga framtoning till trots; han har förfinat groomingkonsten till en smärre barnavåldtäktsindustri.
Citera
2025-04-14, 12:10
Avslutad
Citat:

Med svagbegåvade menar jag att de har noll självinsikt. Där är Prinsessbakelsen ett lysande exempel. Han är gammal gubbe, som vill våldta en 14-åring.

Han tror sig ragga på den yngre till slut (noll självinsikt. Då hon inte vill ha han. Så klart), men hade jag haft någon chans över huvud taget. Och det hade han inte. Så hade det varit på den äldre.

Tidigare sambo med prinsessan har ju sett ut som en kopia av han. Minus skägget. Finns bildbevis på det.

Så hoppas det är sluttramsat nu om Prinsessbakelsens förträfflighet.

På tal om prinsessbakelsen, på Dumpens årsmöte hade man Princessbakelse till kaffet. Symboliken var talande.

Förresten så behöver Prinsessan städa upp på sin tomt. Ser för jävligt ut där. Men han har väl fullt upp med att sitta och förhärliga sig själv på flashback.
Senast redigerad av HJKLQ 2025-04-14 kl. 12:47.
Citera
2025-04-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Raketmannen 288 hade ju kunnat klarat sig hyfsat bra men gör alla fel i boken man kan göra, skickar massa galna sms efter konfrontation , ringer upp dom i desperation i ett klassiskt samtal med sara och kommer ej bli bortglömt på bra länge..

Hade han bara vart iskall där i godisbutiken och sagt att han aldrig skulle träffa någon i verkligheten så hade funnits anlag att diskussionen hade handlat om att dumpen kanske går för långt i sina aktioner att hänga ut personer eftersom denna individ aldrig åkte att träffa någon... men istället blir han nästan en klassiker som hank..

Går för långt?

Dumpens hela princip är att det likt i USA ska räcka med att sexchatta med vad man tror är barn, inte nödvändigtvis stämma träff. Så det är helt i enlighet med deras budskap.

I USA, som visserligen är ett högst tvivelaktigt och på gränsen till u-land, kan man dömas från 5 till 30+ år i fängelse för “bara” det. Även när barnet är ”fiktivt”.
Citera
2025-04-14, 13:34
Avslutad
Citat:
Stämmer inte. Se videokonfrontation. Där framkommer det tydligt att han inte tänkt våldta någon över huvud taget.

Stämmer inte. För alla förutom de mest hjärntvättade dumpenisterna är det uppenbart att hon är sprängkåt på Kungsgäddan. Hennes tändningsmönster avslöjas tydligt då hon förälskar skrattar åt han skämt och trånar efter hans icke medhavda samling dildosar.

Som han sitter och skakar med sin vänsterhand på slutet. Var det i frustration då?

Framgår väldigt tydligt att hon inte ville ha något med han att göra. Den som inte ser det har noll självinsikt.

Är ju ändå kul i och med att Princessbakelsens tidigare sambo ser ut som en kopia av han, att han ändå tror att han skulle ha chans på någon som hon.

Som sagt ser för jävligt ut på hans tomt. Så han borde sluta förhärliga sig själv på flashback och börja städa upp. Han kan ju ta hjälp av av Arkitektgäddan och Raketen så har de något att prata om.

Du kan ju hjälpa till. Tydligen är du Prinsessbakelsens allra största beundrare. Akta så dina läppar inte blir ännu brunare bara.
Citera
2025-04-14, 14:43
Medlem
Karppas avatar
Citat:

Stämmer inte. För alla förutom de mest hjärntvättade dumpenisterna är det uppenbart att hon är sprängkåt på Kungsgäddan. Hennes tändningsmönster avslöjas tydligt då hon förälskar skrattar åt han skämt och trånar efter hans icke medhavda samling dildosar.

Var nån Dumpen-anställd här och kallade det där för total bullshit. Tror du verkligen nån tror mer på dig och det du skriver?
Citera
2025-04-14, 14:43
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-lifer
Sant! Också ganska utstuderat att #593 drar runt i en rape van med frysfacket fullt av glasspinnar. Hans bräckliga framtoning till trots; han har förfinat groomingkonsten till en smärre barnavåldtäktsindustri.

Egentligen är det ju ganska praktist för honom med husbil då han enkelt fräsa iväg, han får väl leva som en zigenare nu. På tal om husbil, varje gång jag ser en Gädda och husbil tänker jag på filmen
Prisoners från 2013.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in