Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Militärt vad som helst är militära mål för motståndarsidan. Här slog man mot soldater och officerare och det är beklagligt att dom uppträder mitt i städer. Visst kan väl ryssarna hålla igen och det är ju det som är tanken från ukrainarna (mänskliga sköldar skyddar tror dom) och det är ju därför civila ukrainare nu reagerar. Du följer inte båda sidors rapportering så du vet tydligen inte att Kievregimens soldater gör allt för att bomba i Ryska städer för att döda civila eftersom militära mål blir svårare och svårare att nå på grund av bra rysk luftförsvar. Jag skulle beklaga ett anfall mot Moskva under en stor dag då många civila är ute men hyserisk som er blir jag inte.
Du måste ha ett rejält tilltaget rövhål som kan kasta upp inlägg efter inlägg därifrån.
"Kievregimens soldater
gör allt för att bomba i Ryska städer för att döda civila"
Detta måste det finnas länkar som bekräftar eller hur? Du följer ju båda sidors nyhetsrapportering så fram med filmer, nyhetsartiklar osv osv. kom igen nu.....
Kul också att notera hur du systematiskt använder lögnen "kievregimen". klassiskt försök på att upprepar man något tillräckligt ofta så börjar folk tro det är sant.
"Bra luftförsvar"
Vem är hysterisk? Nyheter som denna är vardagsmat tyvärr. Ryssarna har hållit på såhär i 3 år.