Citat:
Ursprungligen postat av
kavalen2
Precis, ett garage du vill bygga p din egen tomt som du sjlv ger. Staten och kommunen skall fullkomligt giva fan i snt.
De flesta lnder med hyfsat vlstnd har ju regler fr byggnation, vilket jag tror du ska vara glad fr om du hade insett konsekvenserna av att folk hade ftt bygga vad och hur de ville p sina tomter.
Det jag avskyr mest med Sverige r svensken. En asocial, snl och trkig varelse.
Det viktigaste fr svensken r att ta sig hem s tidigt som mjligt frn jobbet och lsa in sig i sin deprimerande bostad. Till jobbet har man med sig en billig och smakls matlda fr att man r snl och trist. Denna matlda inmundigas bland en massa trkiga mnniskor som fr ytliga diskussioner d politik eller andra intressanta mnen r tabu i skitlandet Sverige.
Konflikter lser man inte med personen direkt, man gr istllet och skvallrar fr dennes chef eller hugger mnniskan i ryggen p annat stt. Svensken r ju ett fegt skitfolk som gr runt med stndigt knuten nve och hgt blodtryck eftersom de inte vgar ta konflikter.
Jag ska inte g in p svenskarnas politiska galenskap fr mycket men man kan vl konstatera att svensken r extremt fljsam och formbar baserat p vad tv:n och tidningarna sger att man ska tycka. Vi tror att vi str upp fr mnniskors lika vrde men skulle ironiskt nog vara de frsta som bygger nya gaskamrar med vra egna hnder om media sade att det r en bra id.