• 5
  • 6
2023-04-15, 12:33
Bannlyst
Jag personligen hatar Sverige mest pga den efterblivna infrastrukturen och allt sldder och att det inte finns ngot som helst utrymme/rum att finnas i. Eftersom man jmt blir strd av invandrare eller ckelsvenskar. ckliga mnniskor som lgger sig i och alltid ska st ivgen s man fr lust att skjuta folk.

cklas av det hr landet och hur omjligt det r att leva i det. Begriper inte hur man lyckas bli ett snt vrdelst sldder som svenskar blivit. Vad var det som gick snett egentligen? Svenskar r ett sldder numera
Citera
2023-04-15, 14:36
Medlem
Byrkratin

Byrkrati r vrre n skatter om du driver fretag. Svenska byrkrater kan inte ens formulera sig s vanligt folk begriper. I Stockholm sitter 40 000 byrkrater i 344 olika myndigheter. I Finland har de 60 myndigheter. Ett sdant land som Sverige ruttnar inifrn. Se bara p Kalifornien tex.
Citera
2023-04-15, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffen
Inspirerades av en trd som handlade om vad man gillar med Sverige. Motivera grna varfr du ogillar det ocks. Jag brjar:

* Att vara Svensk r inte lngre en lika stor mjlighet d allt man gr tycks verka rasistiskt.

* Alldeles fr stort antal invandrare, Gr inte ta hand om allesammans och leder till brottslighet fr vissa.

* Frlga straff fr vldsbrott, ett mord och man fr inte speciellt lng tid p kken ngot r fel.

* Narkotikapolitiken i Sverige r mest baserad p gammal information och myter.

* Frsvaret r helt t helvete, vad ska vi frsvara oss med kottar och sten?

* Man fr kpa samma sorts alkohol p krogen nr man r 18 men man fr inte g p systemet frns man r 20, lite fjolligt enligt mig.

* Landet str inte p sig utan tar skit frn andra lnder och rvslickar.

Sverige vore bttre utan andra mnniskor n mig XD
Citera
2023-04-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Jag r - till skillnad frn mnga - jkligt njd med Sverige. har bott i flera olika lnder i lngre perioder men insett att det r i Sverige mitt hjrta vill vara.

Dock finns det ett par saker som jag ogillar med detta land

- Integrationspolitiken r skit. Och nr den r skit s skall man rtta invandringspolitiken efter det. Svenska invandringspolitiken pminner mig mycket om de kunder p ICA som kper en plastkasse men frsker fylla den som om den vore en papperskasse. Sen blir de frvnade nr ggen och mjlken ligger p golvet.

- Allt vnster. Det gr mig verkligen ont att se hur hjrntvttade och indoktrinerade svenskar r i den vridna vnstersynen p vrlden. Allt skall handla om "rttvisa" och "jmlikhet". man r s rdd fr mnniskans individualitet s man frsker stvja allt och alla. Men det r sn enorm hyckleri och dubbelmoral. Kommunistbarnen klagar p alla som kper ny plasma, och VD som tar ut miljonlner - de klagar p de stora klyftorna i samhllet. Samtidigt ter de sig mtta och spelar p sina playstations (ofta med bidragspengar, eller mamma o pappa som betalar) medan ver en miljard vrlden runt om svlter och lever i riktig fattigdom. Klyftan mellan en "arbetare" i sverige och en svltande afrikan r ljusr strre n den mellan "arbetaren" och hans utsugande "direktr".

Det handlar inte om rttvisa och jmlikhet, utan bara om avundsjuka. Och det r den hr vnsteravundsjukan som jag avskyr mest med Sverige (fr den r s hycklande)

- Alla jvla lagar och byrkrati innan beslut tas. Visst r det ett mycket fritt land, men med detsamma du har med myndigheterna att gra s har du hamnat mitt inne i en Kafkahistoria och det tar 10 r innan du fr tilltelse att bygga ditt garage.

Precis, ett garage du vill bygga p din egen tomt som du sjlv ger. Staten och kommunen skall fullkomligt giva fan i snt.
Citera
2023-04-16, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Precis, ett garage du vill bygga p din egen tomt som du sjlv ger. Staten och kommunen skall fullkomligt giva fan i snt.

De flesta lnder med hyfsat vlstnd har ju regler fr byggnation, vilket jag tror du ska vara glad fr om du hade insett konsekvenserna av att folk hade ftt bygga vad och hur de ville p sina tomter.

Det jag avskyr mest med Sverige r svensken. En asocial, snl och trkig varelse.
Det viktigaste fr svensken r att ta sig hem s tidigt som mjligt frn jobbet och lsa in sig i sin deprimerande bostad. Till jobbet har man med sig en billig och smakls matlda fr att man r snl och trist. Denna matlda inmundigas bland en massa trkiga mnniskor som fr ytliga diskussioner d politik eller andra intressanta mnen r tabu i skitlandet Sverige.

Konflikter lser man inte med personen direkt, man gr istllet och skvallrar fr dennes chef eller hugger mnniskan i ryggen p annat stt. Svensken r ju ett fegt skitfolk som gr runt med stndigt knuten nve och hgt blodtryck eftersom de inte vgar ta konflikter.

Jag ska inte g in p svenskarnas politiska galenskap fr mycket men man kan vl konstatera att svensken r extremt fljsam och formbar baserat p vad tv:n och tidningarna sger att man ska tycka. Vi tror att vi str upp fr mnniskors lika vrde men skulle ironiskt nog vara de frsta som bygger nya gaskamrar med vra egna hnder om media sade att det r en bra id.
Citera
2023-04-16, 07:28
Bannlyst
Vaknar upp varje dag och hatar Sverige och svenskarna. Tror inte det r mjligt fr mig att bo kvar i det hr landet. Str mig p allt.

Och tycker folk r viiiiiidriga. Str verkligen inte ut!

Str mig p grannen t ex. Som varje gng jag vaknar ppnar/stnger drren. Str mig p invandrarna som de vidriga ckelsvenskarna tagit hit och gnller p men sen nr man sger att det r katolikerna som tagit hit dom n d r det pltsligt inte lika intressant lngre och d hittar de nt annat att gnlla p. Jag hatar svenskar, de r ckliga patetiska skitmnniskor som frhoppningsvis str p tur efter Ukraina.
Citera
2023-04-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffen
Inspirerades av en trd som handlade om vad man gillar med Sverige. Motivera grna varfr du ogillar det ocks. Jag brjar:

* Att vara Svensk r inte lngre en lika stor mjlighet d allt man gr tycks verka rasistiskt.

* Alldeles fr stort antal invandrare, Gr inte ta hand om allesammans och leder till brottslighet fr vissa.

* Frlga straff fr vldsbrott, ett mord och man fr inte speciellt lng tid p kken ngot r fel.

* Narkotikapolitiken i Sverige r mest baserad p gammal information och myter.

* Frsvaret r helt t helvete, vad ska vi frsvara oss med kottar och sten?

* Man fr kpa samma sorts alkohol p krogen nr man r 18 men man fr inte g p systemet frns man r 20, lite fjolligt enligt mig.

* Landet str inte p sig utan tar skit frn andra lnder och rvslickar.
Omfrdelningspolitiken
Den sociala ingenjrskonsten
Alla ska med - (oavsett vad de vill)

Dessa fenomen finns dock lite varstans.
Citera
2025-04-14, 02:55
Medlem
Hatar hur jvla osocial det r. Men det r mest ett Vrldsproblem. Ingen berring alls. Fr mnga horungar. Hatar ocks polisen. Hatar tjejerna. Hatar allt egentligen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in