Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-02, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Du verkar ju inte vara intresserad av att lära känna kvinnor, men nästan ingen kvinna kommer vilja ligga med någon de inte kan prata med. Och ingen kommer heller vilja ligga med någon som snackar om vem de skulle vilja knulla heller.

Du behöver inte träning i hur man får kvinnor, du behöver träning i hur man umgås först och främst.

Jag trodde att jag pratar med er på samma sätt som med vilken average kille/gubbe/tant/människor överhuvudtaget, jag trodde det.

Se så fel jag hade. Tur då att jag åtminstone bryr mig om vad jag gör fel.
Citera
2025-04-13, 15:15
Bannlyst
Ser en fin tjej ute jag skulle vilja ta kontakt med, men kommer inte på något att säg

Har ni något förslag på vad jag kan prova att säga?
De flesta tycker jag är snygg, ser normal ut. Hon ser också helt normal ut.
Ni behöver inte vara rädda för att råka skriva någonting dumt.
Citera
2025-04-13, 15:47
Bannlyst
Vet inte om det här spelar någon roll, men promenera omkring inne i stan utan någon riktig destination, det är något tar till när jag inte har något att göra.
Som att se en film nästan.
Senast redigerad av CaAAAAaj 2025-04-13 kl. 15:54.
Citera
2025-04-13, 15:50
Säg bara hej och se vart det leder
Citera
2025-04-13, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaAAAAaj
Vet inte om det här spelar någon roll, men promenera omkring inne i stan utan någon riktig destination, det är ett av mina största intressen. Som att se en film nästan.

Det funkar inte att ha en planerad konversation i bagaget. Det slutar oftast med tystnad i ett samtal som knappast har gynnat någon av er.

Gå fram till henne bara. Ursäkta dig lite lagom och få ur dig på ett non-rapy sätt, att du finner henne attraktiv och blev intresserad av henne. Jag är iofs boomer bazooka boy, så det kanske är ett övergrepp i sig nu. Är så fallet, bortse och lyssna på dem i en mer passande ålder och förstånd

//Enzo
Citera
2025-04-13, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Säg bara hej och se vart det leder

Såg några unga invandrarkillar göra så.
Är det mer accepterat om invandrare gör så, än om vita svenskar gör det?
Citera
2025-04-13, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
Det funkar inte att ha en planerad konversation i bagaget. Det slutar oftast med tystnad i ett samtal som knappast har gynnat någon av er.

Gå fram till henne bara. Ursäkta dig lite lagom och få ur dig på ett non-rapy sätt, att du finner henne attraktiv och blev intresserad av henne. Jag är iofs boomer bazooka boy, så det kanske är ett övergrepp i sig nu. Är så fallet, bortse och lyssna på dem i en mer passande ålder och förstånd

//Enzo

Inlägget du citerade, jag ändrade det lite.
Boomers är välkomna att svara.
Citera
2025-04-13, 16:09
Citat:
Såg några unga invandrarkillar göra så.
Är det mer accepterat om invandrare gör så, än om vita svenskar gör det?

Vart man kommer ifrån har ingen betydelse ö.h.t så länge man är respektfull.
Citera
2025-04-13, 16:19
Medlem
Citat:
Inlägget du citerade, jag ändrade det lite.
Boomers är välkomna att svara.

När jag var en ung spjuver så var det så jag gjorde. Tog kontakt och förklarade vad jag kände för personen i fråga. Men det är nog lite för vulgärt påfluget nu det.

-Vad har du för alternativ på hur du ska ta kontakt med henne?
Citera
2025-04-13, 16:21
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Analterego
När jag var en ung spjuver så var det så jag gjorde. Tog kontakt och förklarade vad jag kände för personen i fråga. Men det är nog lite för vulgärt påfluget nu det.

-Vad har du för alternativ på hur du ska ta kontakt med henne?

Vad anser du om det Saarne skriver? De killarna jag såg göra så, jag upplevde att tjejerna inte var så besvärade, de sa "Hey tjejer, vad tycker ni om..." resten hörde jag inte.
Senast redigerad av CaAAAAaj 2025-04-13 kl. 16:24.
Citera
2025-04-13, 16:23
Bannlyst
Citat:

Kan jag fråga hur gammal du är?
Jag växte upp med min mamma, så egentligen borde jag ha lärt mig lite om tjejer.
Någon sa dock att be mamma om hjälp, det är som att be om att misslyckas.
Citera
2025-04-13, 16:24
Medlem
Citat:
Vad anser du om det Saarne skriver? De killarna jag såg göra så, jag upplevde att tjejerna inte var så besvärade, de sa "Hey tjejer, vad gillar ni..." resten hörde jag inte.

Torde stämma, problemet är nog mer att de nordiska människorna är mer slutna och introverta. Vilken kan göra att det uppfattas påfluget, men jag tycker det är det bästa sättet. Då slipper man slösa tid på förväntningar och farhågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in