2025-04-13, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Lite svårt att veta hur det ligger till då han ljuger om det mesta, men inte omöjligt att eko haft koll på vad han har sagt och utgår därefter.
I en stream så visade han upp en massa kontanter och den skickades sedan till eko, han är inte speciellt smart.

Att vara smart och förutse händelseförlopp är inte hans starka sida. Därför tror jag att han kommer att kasta några under bussen för att förminska hans eget ansvar.
Citera
2025-04-13, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Att vara smart och förutse händelseförlopp är inte hans starka sida. Därför tror jag att han kommer att kasta några under bussen för att förminska hans eget ansvar.

Det tror jag också, han kommer försöka rädda sig själv och kasta andra under bussen.
Citera
2025-04-13, 13:05
Medlem
Citat:
2,5 miljon är mycket pengar och det är bara Julia så det ska bli intressant att se hur stora summer det gäller med dom andra.

Såå mycket är inte 2,5mkr - under fyra år. Om han betalat sociala avgifter och skatt på pengarna så är det väl i trakten av en svetsarlön, om ens det. Betänk också att det bara är han som tjänat pengar i familjen.

Det finns anledningar till att han faktiskt har miljoner i skulder och att de bodde i ett fullständigt råttbo i på Söder. Ingen med en stabil, hög inkomst drar på sig alla dessa pisskrediter och smslån eller låter sitt barn sova i en mögelkatastrof.
Citera
2025-04-13, 13:37
Avstängd
Hörru Tomtenisse14

Utredningen är INTE nedlagd - så antingen ljuger DU eller så har någon ljugit för dig.

Jävla mupp!
Citera
2025-04-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hörru Tomtenisse14

Utredningen är INTE nedlagd - så antingen ljuger DU eller så har någon ljugit för dig.

Jävla mupp!

Den är nedlagd spelar ingen roll vad du säger, ett förslag ring åklagaren och kolla mupp.
Citera
2025-04-13, 13:43
Avstängd
Citat:
Den är nedlagd spelar ingen roll vad du säger, ett förslag ring åklagaren och kolla mupp.

Det är fler förhör på gång men i din värld finns det säkert någon märklig förklaring.
Citera
2025-04-13, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Såå mycket är inte 2,5mkr - under fyra år. Om han betalat sociala avgifter och skatt på pengarna så är det väl i trakten av en svetsarlön, om ens det. Betänk också att det bara är han som tjänat pengar i familjen.

Det finns anledningar till att han faktiskt har miljoner i skulder och att de bodde i ett fullständigt råttbo i på Söder. Ingen med en stabil, hög inkomst drar på sig alla dessa pisskrediter och smslån eller låter sitt barn sova i en mögelkatastrof.

Det har du rätt i, undra vad Julia kan få för straff hon har ju medverkat i hela utredningen.

Det var en riktigt katastrofal lägenhet.
Citera
2025-04-13, 13:52
Medlem
Citat:

Skicka namn och nummer i PM så ringer jag imorgon.
Citera
2025-04-13, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shackihorsie
Skicka namn och nummer i PM så ringer jag imorgon.

Skriv bara till tingsrätten och kolla dagboksblad.
Åklagaren kan ni ta reda på själva annars, Limbo har ju koll säger han/hon
Citera
2025-04-13, 14:00
Avstängd
Citat:
Skriv bara till tingsrätten och kolla dagboksblad.
Åklagaren kan ni ta reda på själva annars, Limbo har ju koll säger han/hon

Ojoj vad butthurt man kan vara.

Så du menar att det är samma åklagare som utreder ekobrotten?

Sällan
Citera
2025-04-13, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Ojoj vad butthurt man kan vara.

Så du menar att det är samma åklagare som utreder ekobrotten?

Sällan

När har jag nämnt att det är samma åklagare? Det är väl självklart att det inte är det då det är olika utredningar, vad får du allt ifrån?

Visa bevis på att det inte är nedlagd istället.
Citera
2025-04-13, 14:20
Avstängd
Citat:
När har jag nämnt att det är samma åklagare? Det är väl självklart att det inte är det då det är olika utredningar, vad får du allt ifrån?

Visa bevis på att det inte är nedlagd istället.

Det är du som kommer med ett falskt påstående - det är du som har bevisbördan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in