Citat:
Ursprungligen postat av
SonaMahlin
Jag lyckas dock inte förstå vad Sara och raketmannen talar om i mitten av samtalet. Det handlar om någon som raketmannen ska besöka, som inte vet om hon ska ha klänning eller kostym, och som raketmannen vill träffa för att komma i kontakt med hennes chef. Är det någon som har fattat och kan förklara för mig?
Ja, det är rätt otydligt eftersom han är så rörig i hur han uttrycker sig. Men som jag har förstått det utifrån sms-konversationen så är det fiskaren/hon som konfronterade honom i godisbutiken som han menade att han skulle söka upp(?) eller prata med hennes chef eller något.
Han hotade även med att skicka typ SVT på henne och skickade "hotfulla" skärmdumpar på några SVT journalisters emailadresser som han menar att han har kontaktat (något jag
verkligen hoppas att han gjort, tänk bara deras min när de får hans snyfthistoria i mailkorgen

). Han har ju varit med i inslag i SVT tidigare och tror väl att han har fått någon slags B-kändis status på grund av det, och att de därför skulle lyssna på honom.
Han svamlade även något om att Uppdrag Granskning skulle kunna vara intresserade av detta vid något tillfälle.