2025-04-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Lågbegåvad var nästan lite snällt sagt. Rikspuckot #588 lät rätt nöjd när han trodde sig vara först med att ha fått fram lite uppgifter om Sara, som ingen annan vet om. I själva verket var han typ sist av alla på den bollen. Herregud vilken plattskalle.
Nåja, han gjorde sig odödlig redan med sitt sms-bombande, och nu har han verkligen sett till att han aldrig någonsin kommer att bli bortglömd! Finns inte en möjlighet att han kommer att kunna stanna i landet.

Att han också använder ordet 'likvärdering' gör han enbart för att föra Saras tankar till 'likvidera', som ett förtäckt hot.

Det är en riktig dåre
Citera
2025-04-13, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Att han också använder ordet 'likvärdering' gör han enbart för att föra Saras tankar till 'likvidera', som ett förtäckt hot.

Jag tror inte att det är därför han använder ordet ”likvärdering”. Jag tror att du överskattar hans intellektuella kapacitet. Mitt tidigare utlåtande om honom som ”troligen inte ointelligent” vill jag härmed dra tillbaka, efter att ha lyssnat på det minnesvärda uppföljande telefonsamtalet. Karln är tvivelsutan korkad. Dessutom lider han förmodligen av psykiska problem i form av megalomani, psykopati eller snarlikt. (Här är jag dock mindre säker. Det kan vara en akt han sätter upp. Han spelar sin roll ganska dåligt i såna fall, och jag tänker mig att en verklig psykopat skulle fixa det bättre)

Senast redigerad av Shrubbery 2025-04-13 kl. 00:58. Anledning: Lade till gäddnummer
Citera
2025-04-13, 01:33
Medlem
Hahaha, dom arga samtalen är ju guld. Arga peddos som gör lite vad som helst för att bli avpubliserade. #336 - Personhot mot dumpen. Killen blev uthängd för länge sen men fortfarande försöker han bli avpubliserad genom hot, både personliga och juridiska som inte kommer leda nån stans. Man njuter av peddojävelns ilska, förevigad på internet och nu påminns vi om honom igen medans han fortsätter gräva sin egen grav.

Sedan har vi raketmannen #588 som vi sedan tidigare vet är en läskig jäveln. Det skriker psykopat och personlighetsstörning.
Hans försök är så jävla roliga, vilken jävla idiot. Greppar efter halmstrån och lögner. Han har säkert luskat runt mycket i pedofilkramar-delen av forumet. Han ska tydligen göra allt för att sänka Dumpen nu, hahaha. Pricket över i'et är hans efterblivna dialekt också.

Samtalen är ren komik, vilka patetiska försök. Hoppas vi får höra mer från dessa pedofiljävlar i framtiden

https://dumpen.se/2025/04/11/arga-telefonsamtal/
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-04-13 kl. 01:40.
Citera
2025-04-13, 07:17
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaMahlin

Jag lyckas dock inte förstå vad Sara och raketmannen talar om i mitten av samtalet. Det handlar om någon som raketmannen ska besöka, som inte vet om hon ska ha klänning eller kostym, och som raketmannen vill träffa för att komma i kontakt med hennes chef. Är det någon som har fattat och kan förklara för mig?

Ja, det är rätt otydligt eftersom han är så rörig i hur han uttrycker sig. Men som jag har förstått det utifrån sms-konversationen så är det fiskaren/hon som konfronterade honom i godisbutiken som han menade att han skulle söka upp(?) eller prata med hennes chef eller något.

Han hotade även med att skicka typ SVT på henne och skickade "hotfulla" skärmdumpar på några SVT journalisters emailadresser som han menar att han har kontaktat (något jag verkligen hoppas att han gjort, tänk bara deras min när de får hans snyfthistoria i mailkorgen ). Han har ju varit med i inslag i SVT tidigare och tror väl att han har fått någon slags B-kändis status på grund av det, och att de därför skulle lyssna på honom.

Han svamlade även något om att Uppdrag Granskning skulle kunna vara intresserade av detta vid något tillfälle.

Citera
2025-04-13, 08:08
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Någon som vet hur det gått för 375 Centerkenta:
https://dumpen.se/2024/02/19/kentl/

Är han tillbaka på jobbet än? Det har trotsallt gått något år, så han borde repat sig och centerpartiet borde förlåtit vid det här laget, med tanke på att Federley snart är centerns nya partiledare

Han är rökt, kommer aldrig tillbaka inte en chans
Citera
2025-04-13, 08:10
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonaMahlin
Raketmannens samtal med Sara gör, som andra redan skrivit, honom till en legend i dumposfären. I god klass med mina favoriter #156, #289, #483 och David ses. Att han har ett patetiskt raketprojekt vid sidan, med det ambitiösa namnet Swedish Rocket Research Group, gör honom bara ännu bättre!
Jag har svårt att få grepp om han är riktigt korkad eller om han är berusad under telefonsamtalet. Att han inte sluddrar skulle möjligen kunna tala för det tidigare.

Jag lyckas dock inte förstå vad Sara och raketmannen talar om i mitten av samtalet. Det handlar om någon som raketmannen ska besöka, som inte vet om hon ska ha klänning eller kostym, och som raketmannen vill träffa för att komma i kontakt med hennes chef. Är det någon som har fattat och kan förklara för mig?

Han vill göra ett besök på fiskarens arbetsplats precis som hon gjorde på hans.
Citera
2025-04-13, 10:37
Medlem
#594. Det var en svår nöt att knäcka. Vem är denne!?

Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Jag har nu analyserat Klädinsamlingsgäddans penislängd och kan konstatera att den är en av de kortare inom dumpensfären. Käppkinesgäddan bakom ratten är väl fortfarande ohotad mästare i multikort penislängd? Vad säger ni andra? Har ni hittat någon med kortare och kraftlösare penis?

Jag hittade ingen bild på snoppen.
Citera
2025-04-13, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Jag tror inte att det är därför han använder ordet ”likvärdering”. Jag tror att du överskattar hans intellektuella kapacitet. Mitt tidigare utlåtande om honom som ”troligen inte ointelligent” vill jag härmed dra tillbaka, efter att ha lyssnat på det minnesvärda uppföljande telefonsamtalet. Karln är tvivelsutan korkad. Dessutom lider han förmodligen av psykiska problem i form av megalomani, psykopati eller snarlikt. (Här är jag dock mindre säker. Det kan vara en akt han sätter upp. Han spelar sin roll ganska dåligt i såna fall, och jag tänker mig att en verklig psykopat skulle fixa det bättre)

Ja. Journalisten 494 är väl ett perfekt exempel på en psykopat med ett aldrig skådat munläder
Citera
2025-04-13, 11:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Kyrkogäddan #594 för onekligen tankarna till Leif Loket Olsson. Jag blev nästan förvånad över att det var en påhittad tjej han hade raggat på. Män med det utseendet och den mustaschen brukar föredra gossar.

För övrigt, varför inte köpa en liten trimmer till ögonbrynen? Han var ju på Jula ändå.
Ja, han för onekligen tankarna till Loket Olsson. Det gick ju rykten om honom att han gillade småpojkar. Bodde hemma hos sin mamma också och det enbart är ju en varningsflagga. #594 kör väl helgarderat för att inte missa eventuella chanser till barnvåldtäkt och då är det ju av underordnad betydelse om offret är flicka eller pojke. För övrigt tror jag inte att en liten trimmer förslår. Här krävs en rejäl gräsklippare. 😄
Citera
2025-04-13, 12:18
Medlem
Protonic75s avatar
Dagens Gädda/ Snömorfar. Tror han är den argaste lilla gubbe dom spolat upp hitintills, han är i alla fall
med på topp 5 listan. Väldigt eldig gubbe med tanke på att han suttit ute i snön
Citera
2025-04-13, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han vill göra ett besök på fiskarens arbetsplats precis som hon gjorde på hans.

I vilket syfte? Alltså vad vore målet? I hennes fall var det ju ganska tydligt — att konfrontera en anställd som vill förgripa sig på någon han tror är ett barn.
Citera
2025-04-13, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
I vilket syfte? Alltså vad vore målet? I hennes fall var det ju ganska tydligt — att konfrontera en anställd som vill förgripa sig på någon han tror är ett barn.

Mycket snack och liten verkstad för #588.
Men underhållande samtal. Han låter otroligt desperat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in