2025-04-12, 20:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Ja eftersom att det är skitsnack. Har hållt på med subutex i över 5 år även gått på laro och aldrig hört någon berätta om du berättar så du får gärna backa upp ditt påstående.

Jag har hållit på i över 10 år och är med i laro, om vi ska hålla på och tävla 🤣
Ja, vi får väl se om nån klok flashbackare ser våren konversation så kommer jag att få medhåll
Citera
2025-04-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag har hållit på i över 10 år och är med i laro, om vi ska hålla på och tävla 🤣
Ja, vi får väl se om nån klok flashbackare ser våren konversation så kommer jag att få medhåll
Ja men du verkar inte förstå att om du och nån flashbackare tycker nånting så betyder det inte att det är på det sättet bara för att din och nån annans upplevelse är en sanning. Du skrev att över 2 mg så funkar subutex sämre i rus syftet jämfört med 0.2-1 mg så då ber jag dig backa upp ditt påstående med fakta annars kan du sluta sprida osanning i tråden.
Citera
2025-04-12, 21:48
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ja men du verkar inte förstå att om du och nån flashbackare tycker nånting så betyder det inte att det är på det sättet bara för att din och nån annans upplevelse är en sanning. Du skrev att över 2 mg så funkar subutex sämre i rus syftet jämfört med 0.2-1 mg så då ber jag dig backa upp ditt påstående med fakta annars kan du sluta sprida osanning i tråden.

Det är inte osanning och jag kommer att fortsätta sprida det tills jag dör 😁😚
Citera
2025-04-12, 21:50
Medlem
Citat:
Det är inte osanning och jag kommer att fortsätta sprida det tills jag dör 😁😚
Om du påstår nånting så ligger ju bevisbördan på dig och uppenbarligen klarar du inte av att presentera något vettigt förutom dina egna erfarenheter som du förväxlar med sanning.
Citera
2025-04-12, 21:53
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Om du påstår nånting så ligger ju bevisbördan på dig och uppenbarligen klarar du inte av att presentera något vettigt förutom dina egna erfarenheter som du förväxlar med sanning.

Jag tror att både du och jag kan leva med min uppfattning om Buprenorfin
Citera
2025-04-12, 21:55
Medlem
Citat:
Jag tror att både du och jag kan leva med min uppfattning om Buprenorfin
Absolut, men men du behöver inte sprida saker som en sanning när det är din upplevelse. Det kan förvirra för nya personer som tror på din smörja.
Citera
2025-04-12, 21:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Absolut, men men du behöver inte sprida saker som en sanning när det är din upplevelse. Det kan förvirra för nya personer som tror på din smörja.

Om en nybörjare frågar mig om råd så är jag så pass kunnig att jag vet vilka råd som kan ges
Citera
2025-04-12, 22:01
Medlem
Citat:
Om en nybörjare frågar mig om råd så är jag så pass kunnig att jag vet vilka råd som kan ges
Uppenbarligen inte då du sitter och ljuger i tråden och kommer med "sanningar" som du inte backa upp på något sätt förutom att du bara vet att det är så.
Citera
2025-04-12, 22:06
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Uppenbarligen inte då du sitter och ljuger i tråden och kommer med "sanningar" som du inte backa upp på något sätt förutom att du bara vet att det är så.

Vi kommer ingenstans 😄 Jag kommer att fortsätta med ditt och jag med mitt
Citera
2025-04-14, 12:51
Medlem
Om man är nybörjare så ger 0,2-0,5 mg en klart bättre upplevelse än 4 mg, utan tvekan!
Citera
2025-04-15, 14:39
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomenescio
Om man är nybörjare så ger 0,2-0,5 mg en klart bättre upplevelse än 4 mg, utan tvekan!

Det tycker dom flesta 😀 Jag tycker att människan jag diskuterade med nyss i tråden var riktigt dryg ❤️‍🔥
Citera
2025-04-16, 12:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nomenescio

Jodå en tvåa är bättre än 4 i russyfte om man är färsk, helt klart! Knappt nån skillnad bara med sub är att man känner mindre ju högre i dos man kommer lite, svårt o förklara men så är det.

Tar jag tex en hel åtta känner jag mindre än om jag tagit en tvåa. Konstigt nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in