2025-04-11, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Har roomis också blivit vräkt?

Oklart, men han har iaf bokat ett lägenhetshotell åt sig, om det beror på vräkning har inte framgått
Citera
2025-04-11, 13:20
Medlem
Pia sitter och skriver om att "hitta det rätta Hostelet som accepterar henne som hon är". Hon beter sig som om hon kan fortsätta hyra Hostelplats 1-2 veckor i stöten och välja och vraka på Hostels. När jag går in och försöker boka Hostels i sommar får jag varningar om att platserna snart är slut, så hon borde ha panik om hon vill slippa hotell.

Gäller nu att hon fattar att hon måste välja ett hostel och boka hela sommaren och sköta sig där och inte kräva att hostelet ska behandla henne som en kunglighet med speciella förmåner att bete sig illa eller TikToka i en sovsal.
Citera
2025-04-11, 13:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Har roomis också blivit vräkt?

Då han hade ett datum för utflytt (14e) så verkar det vara en planerad flytt.

Det är väl bara gräddis som frivilligt väljer att bo på hostel med andra istället för i eget rum.

Gissar på att han kanske fått ekonomiska förutsättningar för en hotellägenhet genom soc eller på annat sätt och väljer därför att bo själv.
Citera
2025-04-11, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Pia sitter och skriver om att "hitta det rätta Hostelet som accepterar henne som hon är". Hon beter sig som om hon kan fortsätta hyra Hostelplats 1-2 veckor i stöten och välja och vraka på Hostels. När jag går in och försöker boka Hostels i sommar får jag varningar om att platserna snart är slut, så hon borde ha panik om hon vill slippa hotell.

Gäller nu att hon fattar att hon måste välja ett hostel och boka hela sommaren och sköta sig där och inte kräva att hostelet ska behandla henne som en kunglighet med speciella förmåner att bete sig illa eller TikToka i en sovsal.

Som accepterar henne som hon är? Hon menar alltså någonstans där det inte finns regler och hon kan supa, knulla, skrika och smutsa ner så mycket hon vill? Hur kan hon inte fatta att regler finns för att även andra gäster ska trivas, inte bara hon? Hon tror verkligen att världen kretsar kring henne och att hon är den utvalde som förtjänar att få allt på sitt vis. Inte en gnutta tanke på andras känslor och mående. Jag jag jag!!
Citera
2025-04-11, 13:35
Medlem
Hennes anledning till varför folk skickat klagomål om henne:
”För det gör ont att se andra lyckliga och kära”

Ja, självklart är alla avundsjuka.
Citera
2025-04-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hennes dumsnålhet är enda anledningen till att hon vägrar lägenhetshotell.
Där hade hon kunnat supa och ligga fritt bäst hon ville, men nej. Pia ska ha allting gratis eller jävligt billigt.

Att roomis erbjöd henne att sova i hans kommande lägenhetshotell han flyttar till den 14e dög heller inte för att det bara får vara en person där, och hon ville tydligen inte bo någonstans där hon inte är välkommen med en man som inte står upp för henne.

Varför skulle han stå upp för henne i den här situationen när hon uppenbarligen har gjort fel och brutit mot hostelets policys.

Det är otroligt hur trög kärringen blivit. Alla hjärnceller är döda av alkoholen.

Jag undrar lite över hur beroende hon har blivit av att bli sedd, det skulle också förklara aversionen mot lägenhetshotell. I ett lägenhetshotell skulle hon troligen få en anonym tillvaro, medan på ett hostel så kan hon dagligen göra "storartad entré " i sina klädkreationer och inbilla sig att hon blir beundrad. Hon skriver mycket i kommentarer om att alla på Hostelet vet att hon TikTokar, att hon är känd osv och det måste ju vara hon själv som berättat/visat det, för inte fan har folk ifrån olika delar av världen på ett Hostel koll på tant Pia Nyberg som uträttat exakt noll utöver det vanliga.
Citera
2025-04-11, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Som accepterar henne som hon är? Hon menar alltså någonstans där det inte finns regler och hon kan supa, knulla, skrika och smutsa ner så mycket hon vill? Hur kan hon inte fatta att regler finns för att även andra gäster ska trivas, inte bara hon? Hon tror verkligen att världen kretsar kring henne och att hon är den utvalde som förtjänar att få allt på sitt vis. Inte en gnutta tanke på andras känslor och mående. Jag jag jag!!

I sådana här lägen så syns det ju tydligt att hon har en narcissism som möjligen är så omfattande att den utgör en personlighetsstörning.

Hon super säkert mest när hon är ensam på rummet, men vi har även sett hur hon kraftigt berusad t.ex krälat på golvet och hur hon dansat "sexiga danser" bland andra gäster. Och då har Pia säkert inte visat allt konstigt hon utsatt andra för. Men sådana fakta sopar Pia bara under mattan och väljer istället att klaga på att Hostelet gör fel som kastar ut någon som inte stör.
Senast redigerad av Florman 2025-04-11 kl. 13:47.
Citera
2025-04-11, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
I sådana här lägen så syns det ju tydligt att hon har en narcissism som möjligen är så omfattande att den utgör en personlighetsstörning.

Hon super säkert mest när hon är ensam på rummet, men vi har även sett hur hon kraftigt berusad t.ex krälat på golvet och hur hon dansat "sexiga danser" bland andra gäster. Och då har Pia säkert inte visat allt konstigt hon utsatt andra för. Men sådana fakta sopar Pia bara under mattan och väljer istället att klaga på att Hostelet gör fel som kastar ut någon som inte stör.

Jag kan direkt komma på iaf 3 saker personalen klagat på - sexet, såklart. Vrålande i korridor nattetid är nummer 2. Nummer 3 är städarna som inte kan städa ordentligt då hon har grejer överallt och grisat ner och de har skällt ut henne utan resultat. Det är vad hon själv berättat om, finns nog MINST lika mycket hon fått klagomål om som hon inte tagit upp.
Citera
2025-04-11, 13:57
Medlem
Citat:
Jag kan direkt komma på iaf 3 saker personalen klagat på - sexet, såklart. Vrålande i korridor nattetid är nummer 2. Nummer 3 är städarna som inte kan städa ordentligt då hon har grejer överallt och grisat ner och de har skällt ut henne utan resultat. Det är vad hon själv berättat om, finns nog MINST lika mycket hon fått klagomål om som hon inte tagit upp.

Precis. Hon förvränger saker och utelämnar nog även en del. Sedan har hon fått för sig att de inte vågar kasta ut henne då hon är en säker inkomstkälla, så hon har trott/tänkt att reglerna därför indirekt inte gäller henne, utan bara folk som bor någon enstaka natt. Är förstås omöjligt att låta en sådan person bo kvar permanent, då det kommer skrämma bort andra gäster
Senast redigerad av Florman 2025-04-11 kl. 14:08.
Citera
2025-04-11, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Snart är det sommar och högsäsong, då kommer det kosta fem gånger så mycket för Pia att bo på Hostel. Och alla hemlösa pundare sparkas ut för att kunna attrahera en bättre publik som inte har flatlöss eller hotar de andra gästerna.

Pia har bara haft tur att hon blev hemlös under höst/vintern.

Såg att det är dyrt om man bokar enstaka dagar, men verkar vara billigt för en hel månad. Som Hostelägare tjänar man alltså mycket mer på turister med enstaka bokningar, än på hemlösa som bor där månadsvis
Citera
2025-04-11, 15:08
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Hennes anledning till varför folk skickat klagomål om henne:
”För det gör ont att se andra lyckliga och kära”

Ja, självklart är alla avundsjuka.

Haha vilken rolig freudiansk felsägning av henne.
Dom flesta tycker att det är härligt att se andra människor lyckliga och kära.
Den enda som får ont av andra människors lycka är gräddis.
Hon är den mest missunnsamma, avundsjuka och bittra haggan som går i ett par skor.
Citera
2025-04-11, 16:22
Medlem
Hon skriver I kommentarer att hon aldrig fått klagomål och jag antar att hon då menar ifrån andra gäster. Hon verkar inte förstå att som gäst konfronterar man exempelvis inte en full tant som krälar på golvet och TikTokar, utan man vänder sig till personalen som till slut får nog av klagomål.

Hon har stora problem med att förstå hur andra människor fungerar och i mångt liknar mycket autism. Både gränslösheten, att inte förstå ändras känslor och behov och att klä sig excentriskt, är vanligt vid autism hos kvinnor.
Senast redigerad av Florman 2025-04-11 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in