2025-01-14, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sniper33
Idag skickas yngre för att mörda, någon skickade sin son för att släcka lottie. Övertygad
Mamman var givetvis en anstiftare om än en "indirekt" sådan- hon agerade känslomässigt och manipulativt utifrån just att vara en mamma.
Sverige var inte då och knappt ens nu, och som du själv ser, moget för att denna typen av mördare/ anstiftare existerar, men snart så kommer även den rättvisan att uppenbara sig här i Sverige.
Citera
2025-01-14, 23:45
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Mamman var givetvis en anstiftare om än en "indirekt" sådan- hon agerade känslomässigt och manipulativt utifrån just att vara en mamma.
Sverige var inte då och knappt ens nu, och som du själv ser, moget för att denna typen av mördare/ anstiftare existerar, men snart så kommer även den rättvisan att uppenbara sig här i Sverige.
Är helt enig med dig, men Lottie lär ju aldrig få någon upprättelse i den meningen vem var skyldig och medhjälpare och framför allt varför behövde någon ta livet av henne?
Vad var motivet?
Citera
2025-01-15, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Är helt enig med dig, men Lottie lär ju aldrig få någon upprättelse i den meningen vem var skyldig och medhjälpare och framför allt varför behövde någon ta livet av henne?
Vad var motivet?
Sonen var väl lika psykiskt störd som sin mamma medan Lottie försökte bryta sig loss från en djupt störd familj.
Citera
2025-01-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Tragiskt att detta hände....vet att mamma. Är sjuk... Svårt sjuk med spasmer och i dåligt skick...gud straffar även denna kvinna☠️☠️☠️
Citera
2025-01-16, 02:45
Medlem
Som sniper säger, mamman är definitivt inblandad. Sorgligt nog så är denna utredningen extremt dåligt utförd och medhjälpare har därmed kommit undan. Stackars stackars Lottie, hon förtjänar så mycket mer.

David gjorde i stort sett vad sin mamma sa alltid, en riktigt morsgris från vad jag vet och han var obehaglig. Önskar han fick hårdare straff och även de som kom undan (mamman framförallt).
Citera
2025-01-17, 23:41
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojdaaa
Som sniper säger, mamman är definitivt inblandad. Sorgligt nog så är denna utredningen extremt dåligt utförd och medhjälpare har därmed kommit undan. Stackars stackars Lottie, hon förtjänar så mycket mer.

David gjorde i stort sett vad sin mamma sa alltid, en riktigt morsgris från vad jag vet och han var obehaglig. Önskar han fick hårdare straff och även de som kom undan (mamman framförallt).
Mamman är definit inblandat säger du, men vilka fakta har du för det?
Jag tror nog mer på att hon blundade för vad David gjort och möjligen täckte upp för honom.
Vilken mor medverkar till mordet på sitt eget barn, oaktat att dom är WT.
Nu du David skall du göra så här så får du pengar till ett nytt fiskespö av mamma, du behöver bara se till att Lottie inte lever länge till, gör hur du vill så löser jag det knepiga med poliser och annat.
Skottkärran är bra att ha ibland, tänk på det!
Citera
2025-01-18, 03:43
Medlem
Citat:
Jag tror nog mer på att hon blundade för vad David gjort och möjligen täckte upp för honom.
Nu du David skall du göra så här så får du pengar till ett nytt fiskespö av mamma, du behöver bara se till att Lottie inte lever länge till, gör hur du vill så löser jag det knepiga med poliser och annat.

Fast att blunda och täcka upp för vad han gjort är att medverka i mordet.

David var väldigt tanig, inte en chans att han lyckats göra allt det där själv. Denna utredningen är som sagt uselt gjord. Mamman var/är bra på att få folk att tycka synd om henne och har alltid varit, när hon i själva verket är hemsk. Fått höra en hel del hemska saker hon sagt till Lottie förr tyvärr. Stackars Lottie, lider så för henne 😢
Citera
2025-02-16, 09:52
Medlem
Citat:
skottkärran....den undersöktes aldrig. Den stog vid lotties kropp och har säkerligen använts till att få lottie dit ut till ladan. David har inte lyft upp lottie själv i den, inte en chans att han skulle klara detta. Mamman visade ingen empati ens på sjukhuset och heller inte mot sina barn. Läget är som förundersökningen.....skit. lottie är avrättad och David var den som utförde avrättningen. Han ljuger i förhören och spelar dum. Synd att polisen inte får använda sig av tuffare metoder i utredningar, då skulle David berättat.......tragiskt att Lottie blev skjuten och att barnen levt i ett så pissigt liv. Tror att mammanr inblandat men då polisen inte ens tog dna eller något annat klarar hon sig. Alla tror vi olika.
Citera
2025-04-11, 05:40
Medlem
HazzardAlards avatar
Hörde just Förhörsrummet... satan så förbannad man blir på psykfallet som sköt henne!

Skulle vara intressant att höra original dåren då detta var en skådis.

Någon som vet hur det gick för alla inblandade såhär efteråt?
Senast redigerad av HazzardAlard 2025-04-11 kl. 05:44.
Citera
2025-08-17, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Andra länken i mitt inlägg fungerar fortfarande.

Men här har du en till: https://easyupload.io/91jtf4 (länken är giltig i 30 dagar)
Du råkar inte ha möjlighet att ladda upp FUP en gång till? Stort tack på förhand.
Citera
2025-08-17, 10:06
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tingovel
Du råkar inte ha möjlighet att ladda upp FUP en gång till? Stort tack på förhand.
Här har du. 🙂
https://drive.google.com/drive/folders/1DthKfUOSCI0xBbzi4zcFQeGVca9rOhCX
Citera
2025-10-16, 12:36
Medlem
Citat:
. David skulle aldrig klara att lyfta upp Lottie i en skottkärra. Mamman o David tillsammans kanske men aldrig den lilla räkan ensam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in