Citat:
Ursprungligen postat av
husky30
Sluta hetsa nu, utredningar läggs ner på löpande band och han är oskyldig till allt som läggs ner.
Det har uppenbart pågått en massanmälnings propaganda jakt på han, vilket är jävligt löjligt och korkat.
Att nu skriva ut att det spelar ingen roll om han hade blivit dömd eller inte för att han ändå kommer få längre straff gör det så idiotisk ifrån Jocke och gänget så det når en helt ny nivå av idioti.
Tänk om han inte blir dömd för något alls i brist på bevis, vad skall dom skriva då, typ
framtida citat ifrån dårarna.
”Han är dömd egentligen men det fattades några bevis, på alla punkter menar jag då. Först la dom ner allt för han skulle bli värre dömd men nu blev han inte det, så han är skyldig på alla punkter och bevisningen finns där men underlåtelsen av åtal gör så han är skyldig men frikänns, jag vet det låter konstigt men jag går vidare nu, efter att min bror nästan är anmäld 30 gånger ifrån mig och han är nästan dömd men skyldigt alla gånger så går jag vidare och orkar inte kommentera detta mera.
Ps, Jag har anmält han för 10 grejer till lite dödshot och övrigt, men polisen sa att han är skyldig men kommer inte göra något åt det för han kommer kanske bli värre dömd, så nu vet ni det med, låt mig nu vara ifred”
Hetsa? Du får vara lite mindre Husky (dramahundarna med oerhört mycket att säga)
Det är väl ofta på flashback som det göra sammanställningar.
Det är ju så i Sverige att flera misstankar kan läggas ner när det finns andra mål som ger längre straff.
Jag tolkar det som att åklagaren känner sig väldigt säker på fällande dom med ett straff som hade gett mer än stämpling.