2025-04-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Tittat på en Pia som med darrande stämma och tårögd, anklagar andra (som vanligt)för hennes uppkomna situation. Strippklädd sitter hon nu åter med uppmaningar att "Kontakta mig om ni har ett boende till mig."

Självklart så dimper det nog ner en liten fräsch lägenhet med utsikt över Gamla Stans takåsar, för Pia att pissa ner. Eller elda upp...
Kravet är att hon får dricka och köra TT live där.

Att boendet självklart ska finnas i Gamla Stan, är nog en detalj hon inte ens anser sig behöva påpeka...hon som inte kunde tänka sig något annat än Huddinge Centralt, när det begav sig.

Pia Knäckehäxa borde lägga EN detalj på minnet...Hon är HEMLÖS! Sorry 2 remind U, habibi!

Ja, snart dyker det nog upp ett välbetalt deltidsjobb i gamla stan där hon helst också kan bo och skriva sig, supa bort sin skrumpna kropp.

Ptja… slottet har nog en massa lediga rum?
Citera
2025-04-10, 21:39
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju vanligt att bli omdömeslös på fyllan och att supa bort arbete, familj och vänner. Nu även hostelsängen.

Att hon själv inte sett det komma beror nog på att hon bara supit och fnittrat bort hostelpersonalens tillsägelser och kallat dem "morsor". Hon har invaggat sig själv i en falsk trygghet och hennes coping strategi har varit att romantisera Ramilton och att drömma om att bo där för evigt.

Ja, som du sammanfattar och skriver,låter som hennes ”tänk”.

Människan begriper helt enkelt inte, att hon trampar djupt vatten?
Citera
2025-04-10, 21:47
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Fyfan vad hon är vidrig. Sitter där som en vuxen människa med massor av pengar och ska ha andra att ordna allt för henne som alltid. Ska ha, ska ha och ska ha som vanligt.

Fast, tror Fyllkajan får glömma Gamla Stan nu, dra till Söder? Alternativt köpa flygfärdig elkvast, som tar henne längre nästa torsdag?
Om hon fortfarande vägrar växa upp??
Citera
2025-04-10, 22:37
Medlem
Lyckats blivit vräkt från hostellet till och med! Nu blir det spännande
Citera
2025-04-10, 22:42
Medlem
Kan någon skriva ut Gräddis nick name på TikTok? Har följt henne sen barnen bodde hemma och nu kan jag inte hitta henne. Inte ens en dryg kommentar har jag givit men ändå blivit blockad?

Hjälp.
Citera
2025-04-10, 22:44
Medlem
xmzs avatar
Så kommer hon spamma Hasan nu i desperation att flytta in igen?
Citera
2025-04-10, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejtackdeebra
Kan någon skriva ut Gräddis nick name på TikTok? Har följt henne sen barnen bodde hemma och nu kan jag inte hitta henne. Inte ens en dryg kommentar har jag givit men ändå blivit blockad?

Hjälp.
Hon heter grddrumpan2025 på TT. Om du ändå inte kommer in där så finns mycket av det hon lägger upp på TT även på Marcus De Mortes Youtube!
Citera
2025-04-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Fast, tror Fyllkajan får glömma Gamla Stan nu, dra till Söder? Alternativt köpa flygfärdig elkvast, som tar henne längre nästa torsdag?
Om hon fortfarande vägrar växa upp??

Hade faktiskt inte blivit förvånad om nästa video kommer från någon bänk utomhus för att ”ingen har erbjudit mig sovplats” och buhubuhu. Och alla småkids o kärringar tycker så synd om henne och peppar i kommentarerna.
Så jävla svårt är det inte att gå in på Hotels.com och boka något själv, till och med Pia klarar det. Men då måste man ju lägga ut egna pengar såklart, pengar man kunde lagt på Zara eller vin. Så det är ju inte kul!
Citera
2025-04-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon heter grddrumpan2025 på TT. Om du ändå inte kommer in där så finns mycket av det hon lägger upp på TT även på Marcus De Mortes Youtube!
Tack. Stor sorg att vara blockad.. fattar inte då jag aldrig har kommenterat något på hennes TikTok..
Citera
2025-04-10, 22:59
Medlem
Lillprinsessans avatar
Måste ändå påstå att hon fick vara kvar länge på Ramilton! Trodde inte det skulle bli så jär länge. Nästa ställe blir nog en mycket kortare period.
Citera
2025-04-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Måste ändå påstå att hon fick vara kvar länge på Ramilton! Trodde inte det skulle bli så jär länge. Nästa ställe blir nog en mycket kortare period.
Ribban för vad dom kan tolerera blir säkert mycket lägre ju mer folk som bor på ställena. Fler som ska samsas om utrymmet och fler som kan störa sig på henne!,
Citera
2025-04-10, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Någon skrev att hon skulle boka ett lägenhetshotell men nej svarar hon, det tänker hon INTE göra. Att folk fortfarande försöker ge henne råd och tror hon ska lyssna eller ta till sig 😂 Finns nog ingen otacksammare att försöka hjälpa. Vi får väl se vad som duger för henne senare ikväll, de flesta boendesituationer vet vi redan att INTE duger. Hon har ju verkligen möjlighet att ta in var hon vill men jag tror prio 1 är att det ska gå att dricka alkohol fritt där. Hotell med alkoholförbud? Neeeever!

Hon har fått så många utsträckta händer som erbjudit hjälp, så jag förstår inte heller varför folk fortfarande försöker. Och om jag inte missminner mig helt nu, så erbjöd soc henne en bostad, men den skulle då komma med vissa regler, regler som hon då rakt inte skulle hålla sig till eller gå med på. Hon är ju trots allt vuxen och behöver ingen morsa😏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in