2025-04-10, 19:25
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Det känns som att ”livesändning” inte är den egentliga orsaken, man förstår ju att de har velat bli av med henne länge. Undrar vart hon ska ta vägen nu, det går ju ingen nöd på henne och hon kan ta in på vilket hotell hon vill så det är inte synd om henne. Det är bara att checka ut där och checka in någon annanstans. Hoppas bara hon beter sig bättre på nästa ställe.

Oj! Att de inte gjort förr! Men behövde väl något skit före Högsäsongen?

De flesta Vandrarhem i Sthlm, lär nog vara fullbokade f.o.m nu?

” Tjärleken har tjäckat”in på ett B.I.B nu?
Citera
2025-04-10, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Hostelet har nog väntat på ett bra tillfälle att vräka. Annars hade de bara ignorerat ”anmälningarna”. Jag skulle inte heller vilja ha fyllekärringar med polisen efter sig boende på mitt hostel. Såklart förstår de att besökarna dricker på sina rum, men det är ju inte bara det. ”Är det någon som har nånstans där jag kan dricka alkohol och sända live på TikTok”? Hon gör verkligen så bra reklam för sig. Och hon orkar inte söka jobb, och inte jobba heltid heller, kanske deltid och gärna får man erbjuda henne ett jobb. Detta avslutar hon med att ta upp vinflaskan för ännu ett gott glas. 😅😅

Tänkte ni också på att hon sa att hon inte mått så bra på sistone? Snart börjar organen lägga av ett efter ett.
Hon får en fråga på liven om hon har problem med alkoholen och svarar: Nej, har du? Sedan säger hon något om att om man vill se ut som henne när man blir 50 så "Good luck". Hon tror ju på riktigt att hon är en 10-poängare och att alla önskar att dom såg ut som henne. Absolut ingen är avundsjuk och alla kan bara se på hur hon sakta men säkert är på väg att förstöra sin kropp och snabbare än hon tror kommer hon bli tvungen att uppsöka vården.
Citera
2025-04-10, 19:29
Medlem
Undrar vad Pia utelämnar angående vräkningen, för något annat än bara TikTok är det som gäller. Skulle kunna vara alkoholen då hon ju tidigare sagt att hon inte får dricka vin till mat hon lagar där, så då lär det inte heller vara tillåtet att dricka på rummet, även om nu "alla" gör det enligt Pia. Tror dock att det finns mer hon utelämnar som bidrar till vräkningen.
Citera
2025-04-10, 19:29
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Ja. Men hon har kappsäck med lite pengar i. Går utanför Socialradar.
Hon vill ju vara skriven i Stockholm, inte Huddinge, Älvsjö, nu sen hon bor på vandrarhemmet i G:a Stan.

Stackars Hasan, som hon tvångsskrivit hos, har väl Skattemyndigheten gått bet på då??

”Bodde”. Nu är hon vräkt från vandrarhemmet också… Är inte ett dugg förvånad
Citera
2025-04-10, 19:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Nu kastar Ramilton ut henne för att hon livesänder från rummet.
Hon nämner dock inte när hon måste lämna.
https://gofile.io/d/3Klm1i

"Vräkt från mitt hostel" skriver hon, jaså det är hennes hostel, visste inte att hon blev så rik när lägenheten såldes
Citera
2025-04-10, 19:34
Medlem
bellesbluess avatar
Jag skrev för någon vecka sedan att hon börjat horda på sig alldeles för mycket saker och kläder för att hon ens ska få med sig allt när hon byter ställe, och att hon borde fixa sig ett lägenhetshotell direkt och köra dit en väska i taget medans hon fortfarande har ett rum på ramilton.
Nu blev det så ändå. Kärringen får konka tre resväskor någonstans med kort varsel och på fyllan. Hur tänkte hon lösa den biten nu? Jävla praktpucko till människa.
Citera
2025-04-10, 19:36
Medlem
Citat:
Det känns som att ”livesändning” inte är den egentliga orsaken, man förstår ju att de har velat bli av med henne länge. Undrar vart hon ska ta vägen nu, det går ju ingen nöd på henne och hon kan ta in på vilket hotell hon vill så det är inte synd om henne. Det är bara att checka ut där och checka in någon annanstans. Hoppas bara hon beter sig bättre på nästa ställe.

Fast hon hade liksom "bott" in sig där med Roomis, pynt och grejor, tror detta blir ett rätt hårt slag. Verkade som hon ville ha detta ställe som permanent boende, fast det inte funkar så
Citera
2025-04-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Oj! Att de inte gjort förr! Men behövde väl något skit före Högsäsongen?

De flesta Vandrarhem i Sthlm, lär nog vara fullbokade f.o.m nu?

” Tjärleken har tjäckat”in på ett B.I.B nu?

Någon skrev att hon skulle boka ett lägenhetshotell men nej svarar hon, det tänker hon INTE göra. Att folk fortfarande försöker ge henne råd och tror hon ska lyssna eller ta till sig 😂 Finns nog ingen otacksammare att försöka hjälpa. Vi får väl se vad som duger för henne senare ikväll, de flesta boendesituationer vet vi redan att INTE duger. Hon har ju verkligen möjlighet att ta in var hon vill men jag tror prio 1 är att det ska gå att dricka alkohol fritt där. Hotell med alkoholförbud? Neeeever!
Citera
2025-04-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag skrev för någon vecka sedan att hon börjat horda på sig alldeles för mycket saker och kläder för att hon ens ska få med sig allt när hon byter ställe, och att hon borde fixa sig ett lägenhetshotell direkt och köra dit en väska i taget medans hon fortfarande har ett rum på ramilton.
Nu blev det så ändå. Kärringen får konka tre resväskor någonstans med kort varsel och på fyllan. Hur tänkte hon lösa den biten nu? Jävla praktpucko till människa.

Jag tror att hon kommer att slänga en hel del kläder och prylar, hon har tidigare löst smutstvättsbiten genom att kasta bort kläder, så det är nog sannolikt att Ramilton får placera en container utanför porten där hon kan slänga husgeråd, pynt, sängkläder och plagg
Citera
2025-04-10, 19:46
Medlem
Citat:
Någon skrev att hon skulle boka ett lägenhetshotell men nej svarar hon, det tänker hon INTE göra. Att folk fortfarande försöker ge henne råd och tror hon ska lyssna eller ta till sig 😂 Finns nog ingen otacksammare att försöka hjälpa. Vi får väl se vad som duger för henne senare ikväll, de flesta boendesituationer vet vi redan att INTE duger. Hon har ju verkligen möjlighet att ta in var hon vill men jag tror prio 1 är att det ska gå att dricka alkohol fritt där. Hotell med alkoholförbud? Neeeever!

Grejen med det här stället verkade ju ändå vara att de har högre acceptansnivå mot vissa gäster och beteende, vad man hört, och inte samma koll.. Hon har nog haft det lite för bra där och tagit ut svängarna. Hade ju någon live med andra gäster i rummet samtidigt, rätt vågat bara det.
Citera
2025-04-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Grejen med det här stället verkade ju ändå vara att de har högre acceptansnivå mot vissa gäster och beteende, vad man hört, och inte samma koll.. Hon har nog haft det lite för bra där och tagit ut svängarna. Hade ju någon live med andra gäster i rummet samtidigt, rätt vågat bara det.

Kan tänka mig att de ser det som dålig PR om hon sitter och super i sina Lives med andra gäster i rummet och nu påstår ju Gräddis dessutom att alla super på detta Hostel, vilket måhända stämmer, men återigen dålig PR som de kanske tror skrämmer bort barnfamiljer och andra skötsamma potentiella gäster.
Citera
2025-04-10, 19:58
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag tror att hon kommer att slänga en hel del kläder och prylar, hon har tidigare löst smutstvättsbiten genom att kasta bort kläder, så det är nog sannolikt att Ramilton får placera en container utanför porten där hon kan slänga husgeråd, pynt, sängkläder och plagg

Ja hon kan ju säkert lämna lite maskeradkläder till roomis ”morsa” som bor där. Fast hon har väl inte storlek xs och kanske inte gillar att klä sig som en prostituerad.

Nu vet alla vi som följt henne ett tag att ”dryga tuffa bruden” kommer att bytas ut mot krokodiltårar och självömkan i några dagar. Hon kommer förmodligen också att få ett psykbryt över att roomis blir kvar där vilket betyder att hon inte har någon kontroll över vad han sysslar med. Hennes hjärnspöken kommer att få spader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in