Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Typiskt identitetspolitiska vänsterfascister att fråga om meningsmotståndare "skäms".
Om du säger det så.
Men samtidigt noterar jag att du inte har lyckats framställa eller svara på ett enda argument utan har konsekvent använt dig av olika billiga retoriska grepp, som "hamas-kramare" och hänvisningar till vad du förmodar att min politiska åskådning är (och där gissade du fel).
Så försök inte påstå att jag använder känsloargument när jag är den enda av oss som faktiskt argumenterat från fakta, medan du bara tramsar och undviker ämnet.
Men svaret på min sista fråga är tydligen att du inte skäms över att vara så motsägelsefull att du anklagar andra för att göra precis vad du gör.
Israel begår per definition folkmord. Definitionen hittar du i folkmordskonventionens andra artikel som lyder "handlingar som begås med avsikt att helt eller delvis förstöra en nationell, etnisk, ras eller religiös grupp." Dessa fem handlingar inkluderar att döda medlemmar i gruppen, orsaka dem allvarliga kroppsliga eller psykiska skador, införa levnadsvillkor som är avsedda att förstöra gruppen, förhindra födslar och tvångsförflytta barn ur gruppen. Offren är måltavla på grund av deras verkliga eller upplevda medlemskap i en grupp, inte slumpmässigt."
Jag vet inte om du har så många fler billiga knep kvar att använda, du måste nästan hoppa rakt till att kalla mig antisemit... Bring out the big guns så att säga!
Alternativet hade ju varit att försöka sig på att försöka argumentera, och det vill du ju tydligen undvika!