Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-04-08, 23:20
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Finns länk?
Om du har TikTok så har Ungsvenskarna lagt ut en video på intervjun
Citera
2025-04-09, 17:46
Medlem
Ånej Tilde är tillbaka
Citera
2025-04-15, 17:02
Oj, Tilde de Paula har hästsvans ikväll.
Citera
2025-04-22, 18:53
Medlem
Det sk världsrekordet i armhävning för 75 åring var det sämsta jag sett. Armhävningarna bestod av små vickningar av armen. Armbågen ska åtminstone vara 90 grader eller bröstet nära marken.
Citera
2025-04-27, 21:56
Medlem
Tilde de Paula frågade idag om Sverige eller Finland fick tävlingen nästa år om Kaj vinner. Ibland undrar man om hon ens kan tänka logiskt.
Citera
2025-04-28, 21:11
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Tilde de Paula frågade idag om Sverige eller Finland fick tävlingen nästa år om Kaj vinner. Ibland undrar man om hon ens kan tänka logiskt.

Ibland?

Hon gör tankevurpor hela tiden. Anna Brolin har också blivit blondare med åren av någon anledning. Tyckte hon var rätt skärpt när hon snackade italienska och fotboll.

Men dom kvinnliga programledarna får kanske lite för mycket skit för dom "manliga" trampar i klaveret precis lika mycket. Och dom har mindre att göra.

En sak som jag retar mig på mycket (ja bortsett från det normala hela alltet) är att alla konstant inte klarar av att uttala namn korrekt. Presidenter och dylikt, jag kan förstå jordbruksministrar och så. Men vad fan man snackar om Frankrike, Turkiet, Tyskland, Spanien, Kina dagligen. Nog kan man lära sig dessa namn?

Det säger så enkelt att man inte vet vad man pratar om. Jag gillar när Porseryd hajar till varje gång dom misslyckas. Han får lika ont i kroppen som jag.
Citera
2025-04-29, 22:38
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:

Frågan var minst sagt pinsam. Det var samma sak när hon pratade om bevattningsförbudet på Gotland, som beror på låg grundvattennivå. Minns inte vad hon sa, men det var något helt annat. Har för mig hon blandade ihop de med eldningsförbud och pratade om torrt fjolårsgräs.
Citera
2025-05-04, 17:52
Medlem
Bara gammal skåpmat idag, inga nyheter alls. Nu får det räcka!
Citera
2025-05-04, 19:30
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Bara gammal skåpmat idag, inga nyheter alls. Nu får det räcka!

Det är repris från veckan som gått varje söndag.
Citera
2025-05-13, 15:55
Medlem
redbull72s avatar
I måndags var ett par med som hade vunnit på bingolotto, o där mannen gick ner på knä och friade, de blev intervjuade i Efter 5 och känslorna svämmade över lite, mannen sa nåt om att det hade varit en tuff tid, tjejen hade flytt hit från Ukraina o man trodde det skulle komma nån kommentar från den flykten eller nåt hemskt som hänt familjen,men nä, jag hörde inte exakt vad han sa men tjejen hade planerat nån födelsedag typ... sen vräker han ur sig: ja sen har det ju varit lite tufft för mig med, först bröt mamma och pappas hund käken, sen brann deras sommarstuga ner... o så tog ju min bror livet av sig också... ser inte så kul ut i skrift, o är såklart väldigt traumatiskt, men sättet han sa det på och i den ordningen med hund, sommarstuga och brodern sist gjorde det till nån slags sjukt humorklipp som har alla ingredienser till o bli en klassiker
Citera
2025-05-21, 22:30
Medlem
Abelssuns avatar
Detta program har ju sjunkit ner i träsket totalt. Samma gäster, upprepningar, ämnen, nyheter som Nyhetsmorgon. Hur många tittare har de tappat?
Citera
2025-05-30, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Ånej Tilde är tillbaka
Idag gick hennes förtjusning över att Cherries femte skiva är snart här ut över att ställa någon fråga om hon åsikt om att Yasin undvek avskjutning på Brännvollsyran med hjälp av polisen.

De har gjort en "duett" som släpptes på Utubee för ca 10 månader sedan.
Den var inget bra så här är betydligt bättre med Cherrie i fin klänning.

https://youtu.be/3vPHl2JS7wU?si=c2nIN11Zn17nBkIj
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in