2022-07-14, 17:34
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Jag är inte riktigt en gubbe än, men det är riktigt jävla krystat1 när dom ropar upp ens namn.....i en annars folktom lokal.

Det där är väl en Starbucks-grej. De ska fråga om ens namn och stava det fel på en mugg så man vet vilken dricka man ska ta. Här skränar de istället.
Citera
2025-04-07, 10:12
Avslutad
Alltså problemet med det här stället är att juice utalas som jews.

Sen jag insåg det och ser den grubblande mannen i profil så har jag också sett att bokhylletapeten har vissa böcker på repeat i ett seamless pattern.

Vad menas egentligen? Vem är Joe och vilka är judarna?

Jag dricker powershakes där. De är mycket bra.
Citera
2025-04-08, 12:30
Medlem
Andersdamaans avatar
Besökte Joe and the Juice för första gången häromdan då jag blev sugen på flytande frukt. När tjejen som stod i kassan frågade mig om vad jag heter så undrade jag varför hon ville veta det? Jag fick då svaret att det är företagets policy att ropa upp namnet på kunden när deras juice är redo för servering.
Ok svarade jag. Mitt namn är Hitler!

Hennes min!!

Det hela slutade med att hon erbjöd sig att servera mig juicen vid mitt bord!!
Citera
2025-10-12, 14:34
Medlem
Bomullsvantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Besökte Joe and the Juice för första gången häromdan då jag blev sugen på flytande frukt. När tjejen som stod i kassan frågade mig om vad jag heter så undrade jag varför hon ville veta det? Jag fick då svaret att det är företagets policy att ropa upp namnet på kunden när deras juice är redo för servering.
Ok svarade jag. Mitt namn är Hitler!

Hennes min!!

Det hela slutade med att hon erbjöd sig att servera mig juicen vid mitt bord!!
Haha måste pröva denna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in