Citat:
"Det blåste upp till storm på den sociala nätverkssajten efter att Flam först hade fått några frågor från en ung arab som ville veta varför han avvisade tanken på att omvandla Israel till en modern mångkulturell stat av svensk modell, där araber integreras med judar på lika villkor .
"Om denna 'integrering' sker upphör Israel att existera. Då finns ingen tillflyktsort för judar på flykt och inte längre ett enda judiskt land. Däremot finns massor med muslimska och kristna länder", svarade Aron Flam."
Jävlar vilken hycklare Aron Flam är! Folk undrar varför folk hatar judar och så visar dem på detta sätt sitt signum till hyckleri då jag tidigare har hört att judar är överrepresenterade med att vara liberaler (när det kommer till oss Goyim) men när det kommer till Israel så beter dem sig som AFS:are.
Detta är ju inte första gången jag har känt av denna förrädiskheten ifrån judar eftersom när man lyssnar på Arkitektur upprorets frontman Michael Diamant så uppvisar han på samma sätt sin förrädiskhet mot oss Svear när han pratar om framtidens "sverige" vilken han menar kommer att vara MåNgKuLtUrElLt
Länk till artikeln och tråden på X med Aron Flam:
https://x.com/AronFlam/status/1379206881735012355
https://www.friatider.se/aron-flam-svenskar-har-obefintlig-ratt-till-ett-eget-land
Frågor att diskutera i tråden:
Är Aron Flam en agent åt Israel eller bara en hycklare?
Är det sant att judar är överrepresenterade med att vara liberal (Mot oss ickejudar) men konservativ när det kommer till Isreal och i så fall varför?
Varför sticker inte Aron Flam och alla andra av dessa liberal (Mot oss goyim) judar till Israel så att dem åtminstone visar sina sanna ansikten?
"Om denna 'integrering' sker upphör Israel att existera. Då finns ingen tillflyktsort för judar på flykt och inte längre ett enda judiskt land. Däremot finns massor med muslimska och kristna länder", svarade Aron Flam."
Jävlar vilken hycklare Aron Flam är! Folk undrar varför folk hatar judar och så visar dem på detta sätt sitt signum till hyckleri då jag tidigare har hört att judar är överrepresenterade med att vara liberaler (när det kommer till oss Goyim) men när det kommer till Israel så beter dem sig som AFS:are.
Detta är ju inte första gången jag har känt av denna förrädiskheten ifrån judar eftersom när man lyssnar på Arkitektur upprorets frontman Michael Diamant så uppvisar han på samma sätt sin förrädiskhet mot oss Svear när han pratar om framtidens "sverige" vilken han menar kommer att vara MåNgKuLtUrElLt
Länk till artikeln och tråden på X med Aron Flam:
https://x.com/AronFlam/status/1379206881735012355
https://www.friatider.se/aron-flam-svenskar-har-obefintlig-ratt-till-ett-eget-land
Frågor att diskutera i tråden:
Är Aron Flam en agent åt Israel eller bara en hycklare?
Är det sant att judar är överrepresenterade med att vara liberal (Mot oss ickejudar) men konservativ när det kommer till Isreal och i så fall varför?
Varför sticker inte Aron Flam och alla andra av dessa liberal (Mot oss goyim) judar till Israel så att dem åtminstone visar sina sanna ansikten?
Fast med "obefintlig rätt" menade Flam att vi saknar den rätten eftersom vi tillåtit att det blivit så. Till skillnad mot Judar som vill försvara den i Israel.
Tänk om det inte finns någon objektiv rätt till sitt land? Det är en provocerande fråga. Om den tas på allvar. Ändå är det just där vi måste börja. För mig är svenskars självbestämmande över Vårt land en kamp om rätten till den som faktiskt inte är av Gud eller ens av hävd given. Vi behöver inte gripa till våld men jag skulle se lite mer av det som Karl-Olof Arnstberg förkunnar att man får räkna med att många vänner försvinner, vilket kan vara lika bra.
Aron Flam är svensk jude, men värnar om Israel. Vissa ser det som svek att han inte är lika engagerad i svenskars frihet. Ser det som en svaghet att bekymra sig över andras lojalitet. Det bör vara vår sak. Jag påstår att intresset för vad andra tycker också är en ideologi som är svårt att framgångsrikt försvara så här post 2022. Istället för att förlora sig i oändliga närläsningar av en påstod judelobby skulle en mer klarsynt framställning av vad som sker just i Sverige bättre kunna bringa förståelse för varför. Det blir lite av Håkan Nessers Borkmans punkt, "att varje utredning förr eller senare når den punkt då man inte behöver mer information för att finna gärningsmannen."