Citat:
Ursprungligen postat av
reethorse
Japp, 99% har sagt att det ska vi inte. Och då tackar jag så mycket för svaren och hjälpen!
Sedan förstår jag inte vad min kille har gjort dig för ont för att du ska förolämpa honom, men sure

Förolämpar han inte medvetet, säger bara som det är.
Tjejer har ju vissa saker också som dom ser och säger" dedär skulle aldrig en riktig kvinna tillåta ", tex att din man slår dig eller att din man behandlar barnen illa.
Just otrohet för män är inte samma sak som för kvinnor.
Om din kvinna är otrogen kan du få uppfostra nån annans barn, men om en man är otrogen får du som kvinna inte några egentliga konsekvenser av det.
Jag tror att en av mäns största rädsla i livet är att få reda på att ens barn inte är sitt eget.
Att många män genom alla tider velat ha oskulder och orörda kvinnor är lite samma sak.
Så när din kille bara förlåter otrohet så tror jag de flesta män inser att det är nåt som inte stämmer, inte bara hos honom att han vägrar sätta ner foten, men även hos dig som kvinna som har ett behov av att vara otrogen.
Jag tror du förlorat respekten för din kille sedan länge tillbaka och blir inte bättre av att du ser han förlåter dig hela tiden.
Kvinnor och svags män går verkligen inte ihop.