2025-04-06, 18:46
Medlem
cokehyenas avatar
Solna släpper in 3 mål och firar!
Citera
2025-04-06, 18:47
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Du tror ni släpper in färre på söndag?
Citera
2025-04-06, 18:48
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Tilläggas bör ju att dom gjorde 4 mål också, varav ett mål i slutminuten... Eller?
Citera
2025-04-06, 18:48
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Den där skiten måste få ett slut. Ingenting ska kastas in på domare eller spelare under några omständigheter. Att ni och era tvillingar är mästare på att förstöra fotbollen och sen försvara era uppenbart idiotiska handlingar är jag så jävla less på. Är det något som hotar läktarkulturen så är det inavlade mongon som avbryter matcher för att de har sämre impulskontroll än min 2-åring.
Men alltså, helt seriöst, vad var det för nivå på domaren egentligen? Jag brukar inte klaga, men idag var det fan extremt. Jag tror nog fan inte jag sett en sämre insats någonsin.
Citera
2025-04-06, 18:51
Medlem
Citat:

Måste vara första gången i historien ett lag firar att man vänt en match från ett extremt dåligt utgångsläge.
Citera
2025-04-06, 18:58
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Den där skiten måste få ett slut. Ingenting ska kastas in på domare eller spelare under några omständigheter. Att ni och era tvillingar är mästare på att förstöra fotbollen och sen försvara era uppenbart idiotiska handlingar är jag så jävla less på. Är det något som hotar läktarkulturen så är det inavlade mongon som avbryter matcher för att de har sämre impulskontroll än min 2-åring.

Var det inte ett annat Stockholmslag som kastade flaskor på siriusspelare i höstas? Men det kanske inte räknas
Citera
2025-04-06, 19:03
Medlem
Citat:

Ni har gjort 1 mål på hela säsongen. Nolla.
Citera
2025-04-06, 19:06
Medlem
trazkeis avatar
Den tjocke snubblar in ett mål och helt plötsligt är han en världsstjärna i sitt egna huvud igen.

Citat:
Du känner att det är värt det nu fast du inte får starta?
- Ja, men vad ska jag göra? Någonstans vet jag att om jag fortsätter att göra bra saker så ska det vara svårt att inte jag spelar. Jag litar på min egen förmåga.
Citera
2025-04-06, 19:08
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Var det inte ett annat Stockholmslag som kastade flaskor på siriusspelare i höstas? Men det kanske inte räknas
Har du sett mig försvara det? De idioterna självsanerades av våra egna dessutom. Gnagarna utser sin idiot till matchens lirare eftersom de fick en taktisk timeout.
Citera
2025-04-06, 19:09
Medlem
John Guidetti verkar sikta på att bli AIKs version av Kennedy Bakircioglu frisyrmässigt
Citera
2025-04-06, 19:09
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Men alltså, helt seriöst, vad var det för nivå på domaren egentligen? Jag brukar inte klaga, men idag var det fan extremt. Jag tror nog fan inte jag sett en sämre insats någonsin.
Har av förklarliga skäl inte sett er match då jag befann mig i en annan del av gnagetland. Men att en usel domarinsats på något sätt skulle försvara att man kastar in saker på linjedomaren, det tror jag inte ens du är korkad nog för att tycka.
Citera
2025-04-06, 19:14
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
En riktig vändning slutar i vinst enligt mig
(FB) Allsvenskan omgång 2 (6-8 april)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera