Citat:
Ursprungligen postat av
Favoritgame
Fast det låter ju ändå som att du inte är nöjd med förhållandet om du är otrogen. Så för er bådas skulle borde ni göra slut eller åtminstone ta en paus och se om ni kommer över varandra. Nu känns det ju mer som om han är desperat och försöker hålla fast vid dig för att du har ett högre värde på dejtingmarknaden, dvs du kan få någon bättre som gör dig lycklig på riktigt. Eller så har du ett tema med obearbetade trauman som ständigt återkommer för att du inte kan processa dessa.
Tror vi båda är rädda för att gå vidare och ångra oss. Han är rädd för att aldrig hitta någon som mig, jag är rädd för att aldrig hitta någon som honom.
Men han vet inte ännu om han kan släppa min otrohet, och jag har inte kommit fram till om jag kan leva med andra saker som finns i hans liv.
Har nog absolut satt mig själv på en pedestal. Att han ska va tacksam som har mig då han ex har barn, är äldre osv som gör att han har svårare att hitta nån i min ”liga”. De va en slump att han å ja hittade varandra. Vi har sjukt olika liv från början. Han har redan gjort sin livsresa och jag är i början av min.