2025-04-06, 12:57
Medlem
Vad man hört, ögonen, händerna, hållning är viktigt, lukten.
Citera
2025-04-06, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av diesel300
Va gör er kvinnor kåta utseende mässigt när ni ser en man va tittar ni på?
Det jag sett är att kvinnor inte vet vad de söker. Tittar man på naked atraction sverige eller Uk.
Så dissar dom om dom ser sex kille eller dissar dom på grund av fötterna eller andra små grejer.
Sedan har dom alla fall sex med alla. Det stämmer inte vad kvinnorna säger.

Man brukar se om dejtar passar i hop men ändå dissar tjejen honom ändå. Dom har sex men det faller alla fall inte in.

Tjejer varför har ni sex med så många?
Senast redigerad av sdxdfr 2025-04-06 kl. 13:20.
Citera
2025-04-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuttherope
.

Citat:
Man kan alltid bättra på utseendet här och där. Det kvinnor kollar på är utstrålningen hos en man. Är han kuvad, eller han stark och bygger ekonomi och styrka i sina livsval?
Det gör de rätta kvinnorna kåta. 🤗
Citera
2025-04-06, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Man kan alltid bättra på utseendet här och där. Det kvinnor kollar på är utstrålningen hos en man. Är han kuvad, eller han stark och bygger ekonomi och styrka i sina livsval?
Det gör de rätta kvinnorna kåta. 🤗
Titta på naked attraktion så ser du inte det att det inte stämmer
Citera
2025-04-06, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
En man som är lång,i bra form ,ren och klär sig normalt☺️
Säkerligen du vill ha en svesson fast du tittar inte på dom därmed ljuger du!
Citera
2025-04-06, 13:27
Avslutad
Citat:

1: Utstrålning.
2: Vårdat utseendet.
3: Klädseln.

1: Med utstrålning menar jag både hur du "bär" dig själv och hur du framför dig, självförtroende, självkänsla med en fin gräns till att inte bli för självgod och arrogant

2: Allt ifrån vårdat skägg/hår och allmänt hygienisk och fräsch.

3: Vårdad klädsel. Nog för att mjukiskläder är skönt hemma, på gymmet eller om du bara ska springa över till mataffären/kiosken men för min del så är det där det räcker med mjukiskläder.
Citera
2025-04-06, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RS89
1: Utstrålning.
2: Vårdat utseendet.
3: Klädseln.

1: Med utstrålning menar jag både hur du "bär" dig själv och hur du framför dig, självförtroende, självkänsla med en fin gräns till att inte bli för självgod och arrogant

2: Allt ifrån vårdat skägg/hår och allmänt hygienisk och fräsch.

3: Vårdad klädsel. Nog för att mjukiskläder är skönt hemma, på gymmet eller om du bara ska springa över till mataffären/kiosken men för min del så är det där det räcker med mjukiskläder.
Typisk en tjej som inte vet vad dom vill ha sedan stämmer inte kraven på mannen
Citera
2025-04-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdxdfr
Titta på naked attraktion så ser du inte det att det inte stämmer
Jag vet att det stämmer. Jag och min vän var båda intresserade av samma tjej på krogen, jag tog kommandot och sa som det var, vi båda tycker du är fin. Hon valde mig, trots att han är lång och ståtlig, men lite osäker av sig.
Citera
2025-04-06, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS89

Glad att någon nämner detta med mjukiskläder. Ser illa ut med vuxna som klär sig som tonåringar. Gäller både kvinnor och män tycker jag.
Citera
2025-04-06, 13:58
Medlem
Dumdrygs avatar
Nu är det minerad mark här. Mycket prat om fräsch, vårdat utseende, hygienisk. Gå INTE i den fällan Tjejer vill inte ha en kille som spenderar längre tid framför spegeln än de själva gör. Du får inte ligga om du ser ut som en skyltdocka och doftar parfymbutik. Tjejer tror att de vill ha det, men sen kommer en solbränd surfare från Frankrike med halvlångt hår och ovårdat skägg och de blir helt spaka.
Citera
2025-04-06, 13:58
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hemligheten är att inte bry sig om vad andra män gör. Funderar man på att den och den pratar mycket, spelar boss, alla tjejer dras till den osv. Då signalerar man inte lejeonhane på savannen. Låt dem göra vad fan de vill. Du är upptagen med ditt.

Alltså det är ju den intällningen jag haft hela livet egentligen.
Problemet uppstår väl när man är i en grupp med personer och det är man oftast.
Då en sådan person liksom drar in i deras bullshit fast man inte bett om det.
Då måste man ge dem en näsknäpp så de inte använder en som hävbräda för att spela macho.
Citera
2025-04-06, 14:02
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdxdfr
Det jag sett är att kvinnor inte vet vad de söker. Tittar man på naked atraction sverige eller Uk.
Så dissar dom om dom ser sex kille eller dissar dom på grund av fötterna eller andra små grejer.
Sedan har dom alla fall sex med alla. Det stämmer inte vad kvinnorna säger.

Man brukar se om dejtar passar i hop men ändå dissar tjejen honom ändå. Dom har sex men det faller alla fall inte in.

Tjejer varför har ni sex med så många?

Är rätt övertygad om att en del tjejer inte har någon preferens. De vill bara ha det andra tjejer vill ha och så går det runt som en genomkorkad spiral. De vill ha någon som är "poppis", även om den mannen är totalt usel, kass på det mesta och beter sig som en skitstövel.

Har själv upplevt att så fort jag dejtat en riktig pingla och andra tjejer fått nys om det blev de direkt intresserade. Rätt dumt egentligen.
Angående fysiska aspekter verkar det finnas så mycket variation att det inte går att säga något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in