2025-04-05, 23:30
Medlem
bandspelarens avatar
Man ska utstråla nån sorts hemligetsfullhet eller rmystik. Det gäller även andra vägen men jag tror det gäller mer för kvinnor.
Citera
2025-04-05, 23:31
Medlem
Enligt min fru är ögonen väldigt viktiga. Och distinkta anletsdrag (ingen potatisnäsa eller vag haka). Jag misstänker att hon även tycker att håret är viktigt. Varje gång som hon säger att hon tänker klippa sig kort (tantfrisyr) så svarar jag att jag funderar på att raka huvudet. Än så länge har hon behållit sitt långa hår. Får se vad som händer om jag blir flintis... I övrigt räcker det nog att vara längre än henne.
Citera
2025-04-06, 00:00
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Gissar dock på att VDn har mer utpräglade ledaregenskaper och folk tenderar att dras till ledare oavsett om de är bra eller dåliga.

Mycket möjligt, men det här är ju ingen gissningslek. Har du det så vet du om det.
Citera
2025-04-06, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ett snyggt ansikte och att han inte har för vältränad kropp. Inget ansikte i världen kan rädda attraktionen om killen har magrutor och stora biceps.
Och en omskuren kuk är också viktigt.

Jag är kvinna och håller i stort sett med. Ansiktet är viktigast och då framförallt ögonen. En vältränad kropp är äcklig, mest avskräckande är stora biceps och stora lårmuskler. Då får man svårt att hålla in armar och ben och får en gorilla-lik gång. Det är helt okej att träna men INTE på ett sätt så att man bygger stora muskler.
Citera
2025-04-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Mycket möjligt, men det här är ju ingen gissningslek. Har du det så vet du om det.

Om man har självinsikt vill säga.
Citera
2025-04-06, 01:00
Medlem
Dumdrygs avatar
Men hallå. Dominera ett rum, mörkhårig, rumpa, händer som dasslock... Vad är det som händer?

Du behöver bara vara lite spännande, farlig OCH sårbar. Plus humor och intelligens.

Men du kan inte plocka bort något av de attributen. Vi kan testa och se vad som händer. Vi plockar bort spännande eller sårbar eller intelligens:

Farlig, sårbar, humor och intelligens = schizofren drogmissbrukare
Spännande, farlig, humor och intelligens = narcissistisk psykopat
Spännande, farlig, sårbar, humor = raggare från Eskilstuna

Spännande, farlig, sårbar, intelligens = aggressiv bibliotekarie
Citera
2025-04-06, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Är kuken verkligen så viktig för er kvinnor?
När jag studerade körde jag taxi som extraknäck och nästa alltid när man fick en körning med några tjejer med lite förfriskningar i kroppen var påfallande hur fixerade tjejer vad vid storleken av penis på killar.

Ps.
Din tjejs väninnor vet exakt hur stor kuk du och har fått en detaljerad bild hur den ser ut av din flickvän.
Citera
2025-04-06, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Håller med. Äckligt.

Äckligt med muskulösa män med högt testosteron? Intressant hur pendeln har svängt.
Citera
2025-04-06, 01:15
Medlem
Citat:
Äckligt med muskulösa män med högt testosteron? Intressant hur pendeln har svängt.
En fitness youtuber gjorde en liten undersökning vilken kropp kvinnor föredrog och dom flesta valde en kille med en slimmad kropp som en "dansare" , bodybuild- kroppen var den som fick minst röster och då var ändå dom flesta tjejerna tillfrågade på gymmet han tränar på.
Senast redigerad av Sjelvklart 2025-04-06 kl. 01:36.
Citera
2025-04-06, 01:21
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:

Pendeln har inte svängt. Det har alltid varit så. Tjejer tänder på en normal maskulin kropp, inte på en bodybuilder. Tänk hantverkare, eller någon som jobbar på en gård.
Citera
2025-04-06, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
En fitness youtuber gjorde en lite undersökning vilken kropp kvinnor föredrog och dom flesta valde en kille med en slimmad kropp som en "dansare" , bodybuild- kroppen var den som fick minst röster.

Man behöver ju inte se ut som en bodybuilder för att man är muskulös. Vann inte pappakroppen över dansaren?
Citera
2025-04-06, 01:28
Medlem
Citat:
Man behöver ju inte se ut som en bodybuilder för att man är muskulös. Vann inte pappakroppen över dansaren?
Som jag skrev men som du inte fick med i citatet, undersökningen var liten och urvalet av tjejer var på en gym ,kanske pappakroppen inte var den kroppen som attraherade mest just där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in