2025-04-05, 19:20
Medlem
Ett snyggt ansikte och att han inte har för vältränad kropp. Inget ansikte i världen kan rädda attraktionen om killen har magrutor och stora biceps.
Och en omskuren kuk är också viktigt.
Citera
2025-04-05, 19:23
Medlem
FedupFlorences avatar
Hur han för sig och hållningen, att hans ego och ångest har landat rätt i sin kropp och sammanhang.
Citera
2025-04-05, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Välvårdad i sin helhet Välvårdat hår, skägg, händer, fötter, kropp... de små detaljerna.

Är kuken verkligen så viktig för er kvinnor?
Citera
2025-04-05, 19:39
Medlem
Loreias avatar
Är lite svag för snygga anklar och lite större näsor, män med små näsor är väldigt oattraktivt
Citera
2025-04-05, 21:25
Medlem
Längd, hållning, kroppspråk.
Citera
2025-04-05, 21:44
Medlem
Merwinnas avatar
En maskulin utstrålning. Hållningen, en viss längd är också nödvändig för detta (han kan inte vara mycket kortare än 180 cm). Auktoritet, dominans. Kroppsspråket. Att han kommer in i ett rum och han MÄRKS, hans utstrålning KÄNNS, han dominerar rummet. (Kanske inte alltid så att alla i rummet känner av detta på riktigt, men att JAG känner så när han kommer in i ett rum.) Och sättet han ser på mig, att HAN tycker att JAG är attraktiv.
Senast redigerad av Merwinna 2025-04-05 kl. 22:33.
Citera
2025-04-05, 22:13
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Klockan

I know! Har fått ragg när tjejer har kommenterat min Rolex.
Citera
2025-04-05, 22:29
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Interaktionen.
Interaktionen.
Interaktionen.

Dvs.
Lyssna på vad kvinnan säger, ställ följdfrågor.

Sedan kan Du se ut hur fan som helst (inte riktigt, men inomnornen för att betraktas som "normal).

Utseendet är mindre viktigt än agerandet.
Håller Du inte upp dörren för bakomvarande spelar det ingen roll om Du är en 10-poängare; Du får gå hem snygg, men ensam.
Dvs.
Interaktionen.

Men om det är en kvinna är man väl misogyn när man gör det? Så var det i alla fall runt 2017, men världen kanske blivit mindre bananas nu.
Citera
2025-04-05, 22:31
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
En maskulin utstrålning. Hållningen, en viss längd är också nödvändig för detta (han kan inte vara mycket kortare än 180 cm.) Auktoritet, dominans. Kroppsspråket. Att han kommer in i ett rum och han MÄRKS, hans utstråling KÄNNS, han dominerar rummet. (Kanske inte alltid så att alla i rummet känner av detta på riktigt, men att JAG känner så när han kommer in i ett rum.) Och sättet han ser på mig, att HAN tycker att JAG är attraktiv.

Men om han gör allt det där då, men är en jävla dåre?
Det finns ju knappast någon brist på män som beter sig sådär, men har hjärnan full av kladdkaka.
Vilken idiot som helst kan ju "dominera rummet".
Citera
2025-04-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ett snyggt ansikte och att han inte har för vältränad kropp. Inget ansikte i världen kan rädda attraktionen om killen har magrutor och stora biceps.
Och en omskuren kuk är också viktigt.

Sjukt att du tycker det är nödvändigt att mannen är omskuren, mer porrskadad än många män ju.
Citera
2025-04-05, 22:35
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppmarksamhetsHora
Men om han gör allt det där då, men är en jävla dåre?
Det finns ju knappast någon brist på män som beter sig sådär, men har hjärnan full av kladdkaka.
Vilken idiot som helst kan ju "dominera rummet".

Att upptäcka det blir ju nästa steg i så fall. Och jag orkar definitivt inte med personer som jag inte kan diskutera med på en viss intellektuell nivå.

Nej vem som helst kan inte dominera ett rum. Kan du det..?
Citera
2025-04-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Att upptäcka det blir ju nästa steg i så fall. Och jag orkar definitivt inte med personer som jag inte kan diskutera med på en viss intellektuell nivå.

Nej vem som helst kan inte dominera ett rum. Kan du det..?

Vad menar du konkret med att dominera rummet? En man som kommer in och för massa väsen? Brukar ju vara bland de svagaste männen innerst inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in