2025-04-05, 11:28
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Med Fidde skulle Malmö vara i kvartsfinal i Europa nu precis som Djurgården. Men han är en tränare för hungriga lag. Malmö är ett mätt lag, nöjda med att jogga hem Allsvenskan. Nästa steg är för jobbigt. Supportrarna sitter som feta paschor och väntar på att de stekta spättekagerna ska flyga in i munnen på dem. No Guts, No Glory, No Riot, som den norske poeten Hank von Helvete (salig i åminnelse) skaldade.

Ärligt talat, hur mår du?
Citera
2025-04-05, 12:02
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det är inte helt orimligt att Ekdal har vanlig trupplön, men fick en bra slant i sign-on. Så fungerar det hos oss. Ponne ska ha fått cirka 20 millar, men lär sedan ha en månadslön på inte mer än 60 000.

Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Absolut - det är ju klokt att göra så men hyenan menar att Ekdal knappt fick sign-on och spelar för en juniorlön. Djupt rotat hos vissa i deras led att aik och vi alltid betalar överpris medan de alltid betalar lön efter prestation.

Inte för att det betyder särskilt mycket i det stora hela men rätt ska ändå vara rätt.

Citat:
Jag är förmodligen en av de billigaste hemvändarna i allsvenskan, säger stjärnförvärvet till Fotbollskanalen.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/ekdal-valde-bort-pengarna-for-djurgarden-tog-det-som-erbjods/
Citera
2025-04-05, 12:06
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Ni blåhåriga, nosringsförsedda Häckenfans är så elaka och cyniska
Det kan nog stämma, men vi är inte bakåtsträvande =)
Citera
2025-04-05, 13:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Inte för att det betyder särskilt mycket i det stora hela men rätt ska ändå vara rätt.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/ekdal-valde-bort-pengarna-for-djurgarden-tog-det-som-erbjods/
Nej, det säger ju inte så mycket. Jämför man med Pontus Jansson eller med när jag kom hem igen? Men tack för länk. Bosse fixar att han spelar mot procent på bingolottoförsöljningen
Citera
2025-04-05, 14:36
Medlem
baggebo1s avatar
felpost
Citera
2025-04-05, 17:16
Medlem
kulturstrategs avatar
Det krävdes ett självmål och draghjälp av domaren för att IFK skulle besegra en garanterad slutjumbo med 1-0.

Halmstad tar nog inte ens 10 poäng i år.
Citera
2025-04-05, 19:23
Medlem
QuantumQuills avatar
Det är ju inte för inte som man känner sig lurad hur bra Häcken skulle vara i år. Jag gick på det skall jag erkänna.
Citera
2025-04-05, 19:31
Medlem
Öster är ändå ett kul lag!

Jag är Bajare själv (så jag är lite småfull just nu som du nog kunde räkna ut själv &#128512.

Dom har en cool arena, spelade i stunder riktigt fin samba-boll idag och deras publik hade några riktigt bra toppar idag med tanke på deras förutsättningar.

Jag förstår inte varför alla alltid ska tråka han den där Lillkuks-Pudeln eller vad ni nu kallar killen?
Tyckte hans lag va riktigt bra idag!

Hade varit en annan femma om han höll på nå tragiska jävlar som typ Skansen.
Där kan vi snacka ett sorgligt gäng utan varken publik-tryck, en hemmaplan eller ett roligt spel.

Men Öster får en applåd utav mig idag.
Bra jobbat bondjävlar! 😀
Citera
2025-04-05, 19:43
Medlem
Valvantos avatar
Häcken är väcken.

För övrigt gjorde Touré startdebut idag och gjorde assist till Hoffenheims enda mål. Högst betyg av alla deras spelare!
Senast redigerad av Valvanto 2025-04-05 kl. 19:48.
Citera
2025-04-05, 20:25
Medlem
cokehyenas avatar
Ekdal kliver in och briljerar.

Klass!
Citera
2025-04-05, 20:29
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ekdal kliver in och briljerar.

Klass!
Grattis till dubbelvinst.

Frågan är om Öster är bättre än väntat eller det är Häcken som är mindre bra än väntat.
Citera
2025-04-05, 20:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Grattis till dubbelvinst.

Frågan är om Öster är bättre än väntat eller Häcken som är mindre bra än väntat.
Med Jansson i mål är Häcken totalt uträknade.

Så mycket kan jag säga.

Edit: fy f*n för Solna!
Senast redigerad av cokehyena 2025-04-05 kl. 21:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in