2025-04-05, 10:49
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Anjos nästa video:
DET GÅR RYKTEN ATT JAG ÄR EN NORRLÄNDSK UTTER!!!!
😂😂😂😂
"Dom sitter alltså på FLASHBACK! Och säger att uttern är utrotad och att jag är en! Har fått prints skickade till mig av jättemånga! Lisen fick massa DMs och till och med Danjal kände sig tvungen att ringa och fråga bara så jag inte va en utter. Eller heter det bäver? Nej vad heter det?"
Citera
2025-04-05, 11:08
Medlem
Citat:
Anjos nästa video:

Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
😂😂😂😂
"Dom sitter alltså på FLASHBACK! Och säger att uttern är utrotad och att jag är en! Har fått prints skickade till mig av jättemånga! Lisen fick massa DMs och till och med Danjal kände sig tvungen att ringa och fråga bara så jag inte va en utter. Eller heter det bäver? Nej vad heter det?"

Lisen svarar: Ekorre, ekorre heter det. Och Pontus nickar, ja så är det.

Om någon undrar vad som hände så var en användare inne och skrev tio inlägg om uttrar. Lite malplacerat men upplyftande mitt i natten.

Att paret påstod att bilden på den nakna kvinnan var Lisen förvånar mig alltjämt. Hur dumma tror de folk är? De låtsas alltså att det är Lisen som är på bilden för att få sympatier. Det ska man alltid ha i åtanke när man tar del av vad de säger/skriver.

Man ska ha det i åtanke när man tänker på dokumentären. Anjo vrider verkligheten efter hur han vill att den ska se ut.

Och de tror att ingen ser.
Citera
2025-04-05, 11:55
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Anjos nästa video:

Citat:
Ursprungligen postat av KlarsyntaKlara
Ha ha ska vi gissa vlogg på söndag?

Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
😂😂😂😂

BÄVLING för fan! Alla vet väl att det heter bävling!
Men, skämt åsido, jag skulle inte bli ett dugg förvånad om han får det till att "ALLA PÅ FLASHBACK VILL SKJUTA MIG! DE SÄGER ATT JAG ÄR ETT DJUR!"
Citera
2025-04-05, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Men, skämt åsido, jag skulle inte bli ett dugg förvånad om han får det till att "ALLA PÅ FLASHBACK VILL SKJUTA MIG! DE SÄGER ATT JAG ÄR ETT DJUR!"

Det här blir bara bättre och bättre .. klart det heter bävling hahaha

Nog kommer han att nämna detta, det kommer han ... Man bävlar för det värsta.
Senast redigerad av Sturuf 2025-04-05 kl. 12:43.
Citera
2025-04-05, 12:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter

Skjuta mig?
Nu när Chrippa är häktad, är hotet mot Anjo och Jocke undanröjda då? Jag menar, är det inte konstigt att Chrippa skulle vara misstänkt för stämpling, men den han konverserat med, för han pratade väl inte med sig själv, inte nämns någonstans? Här luktar det bävling lång väg
Citera
2025-04-05, 15:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Detta kommer finnas på internet föralltid, förstår inte hur man kan posta sånt här.

Tänk att hans barn kan kolla tillbaka på detta när de är vuxna, och sen deras barn osv.
Fyfan en skam för hela släktträdet.

Det man kan hoppas på är att de utvecklas till lika efterblivna muppar som sina föräldrar, då kommer dom inte att lida av det alls utan vara stolta. Gäller även Rasks barn.
Citera
2025-04-05, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det man kan hoppas på är att de utvecklas till lika efterblivna muppar som sina föräldrar, då kommer dom inte att lida av det alls utan vara stolta. Gäller även Rasks barn.
Hoppas på det också! Tänk att de finns videos när din pappa säger knulldocka på yt när man är 13-17 år.
Jag hade tappat all respekt för min förälder, och även om man inte gör det, så kommer ju garanterat killar i klaseen/skolan påminna en om det. Kan nog bli mobbning och att man själv blir kallad knulldocka.

Hade vart kul om Anjo då går till rektorn när hans barn blir kallade knulldocka, när han själv gjort videos där han kallar folk detta.

Både han och Lisen är olämpliga föräldrar enligt mig pga Anjos "Youtube karriär".
Lisen Björlund Saldes var för övrigt med i videon där Anjo sa knulldocka och lät den publiceras osv.

Ja fräscht
Citera
2025-04-05, 16:50
Medlem
Otroligt kul att imdb-bion är kvar. Hur länge är det nu? hahahaha
Citera
2025-04-05, 17:10
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Hoppas på det också! Tänk att de finns videos när din pappa säger knulldocka på yt när man är 13-17 år.
Jag hade tappat all respekt för min förälder, och även om man inte gör det, så kommer ju garanterat killar i klaseen/skolan påminna en om det. Kan nog bli mobbning och att man själv blir kallad knulldocka.

Hade vart kul om Anjo då går till rektorn när hans barn blir kallade knulldocka, när han själv gjort videos där han kallar folk detta.

Både han och Lisen är olämpliga föräldrar enligt mig pga Anjos "Youtube karriär".
Lisen Björlund Saldes var för övrigt med i videon där Anjo sa knulldocka och lät den publiceras osv.

Ja fräscht
Givetvis är båda sjukt olämpliga som föräldrar, en vettig förälder skulle aldrig exponera och utnyttja sina barn för content, hur soc tillåter detta fortsätta bevisar bara att det är en myndighet som för länge sedan tappat greppet.

Dom här ungarna kommer i vuxen ålder sitta i tv soffan och prata ut om deras PTSD som orsakats av att ofrivilligt utnyttjas som youtube statister, hemskt är det.
Citera
2025-04-05, 18:38
Medlem
Citat:

Ja fräscht

de är ofräscht att personen kallat sig själv de ni är trollade deluxe
Citera
2025-04-05, 19:30
Medlem
Citat:
215 142
Just nu 215 078, blir nog nytt köp imorgon.
Citera
2025-04-05, 19:32
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Just nu 215 078, blir nog nytt köp imorgon.

Så kan det gå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in