2025-04-05, 14:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Vi hoppas nog alla innerst inne att han återvänder till Sverige relativt snart och förklarar varför han flydde till Storbritannien? Panik är en möjlig förklaring men han flydde även från Expressens reporter istället för att låta sig intervjuas.

Som jag skrivit tidigare skulle vara intressant att läsa hans bok i syfte att förstå bilden han vill visa utåt.
Istället för den han är. En snuskgubbe som utnyttjar de svaga i samhället.
Citera
2025-04-05, 14:48
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Stanna och bli intervjuad av Expressen.?

Varför inte? Han hade chansen att berätta sin version men valde istället att fly.

https://www.expressen.se/noje/har-hittar-expressen-dermot-clemenger-da-flyr-han-direkt/

Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
.Du skämmer ut dej något så in i helvete med din påståenden, hallickar på Thaisalonger?

Du verkar ha missat detta. Helt uppenbart fanns det hallickar på de salonger han har besökt.

"Flera av salongerna har sedan Cl*m*ngers sexköp stängts efter att ägarna dömts för koppleri"
Citera
2025-04-05, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
D*rmot har erkänt 31 fall av sexköp och det innebär att han har brutit mot lagen, varför vill inte du fördöma hans köp av sexuella tjänster?

Köpen har dessutom ägt rum på thaimassagesalonger där ägarna har dömts för koppleri.

"Flera av salongerna har sedan Cl*m*ngers sexköp stängts efter att ägarna dömts för koppleri. Polisutredningarna ger en inblick i kvinnornas utsatthet.

I en koppleriutredning om en av salongerna var sju kvinnor med som målsägande, alltså offer för koppleriverksamheten.

I förhör ger de en samstämmig bild: Lönen för vanlig massage har varit 3-4 000 kronor i månaden. De har känt sig tvungna att sälja sex för att överleva"

https://www.expressen.se/noje/har-hittar-expressen-dermot-clemenger-da-flyr-han-direkt/

Du får en chans till, varför vill inte du ta avstånd från hans sexköp?

Då har du mycket att gotta dig i. Läsa hela FUP. Hoppas du kan hejda dig själv och att det inte blir för mycket för dig.
Citera
2025-04-05, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag vet inte. En av gångerna nekade han till.

Jag gissar att han tänkte göra det rätta och ta straffet. Sedan fick han panik.
Hoppas han åker fast innan alla brott är preskriberade.

Chansen att han åker fast är rätt liten, och nu preskriberas åtal ganska snabbt. Bara i april preskriberas fem stycken, och ytterligare fyra i maj. Om de lyckas hitta honom blir det nog bara böter, skulle jag gissa – det är inte tillräckligt många åtal kvar för att det ska leda till fängelse.
Citera
2025-04-05, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Då har du mycket att gotta dig i. Läsa hela FUP. Hoppas du kan hejda dig själv och att det inte blir för mycket för dig.

Jag trodde du skulle svara att feministmaffian ofta besöker bordeller i Gambia där de köper män. Skenheliga som de är.

Hjälper din halmgubbe lite.
Citera
2025-04-05, 16:04
Avslutad
Citat:
Chansen att han åker fast är rätt liten, och nu preskriberas åtal ganska snabbt. Bara i april preskriberas fem stycken, och ytterligare fyra i maj. Om de lyckas hitta honom blir det nog bara böter, skulle jag gissa – det är inte tillräckligt många åtal kvar för att det ska leda till fängelse.

Håller du tummarna att en sexförbrytare ska komma undan?

Så länge han åker fast är jag nöjd.
Citera
2025-04-05, 16:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Han är ingen sexförbrytare. Det enda brott han begått är ett brott utan offer.
Citera
2025-04-05, 16:12
Medlem
Citat:
Jag trodde du skulle svara att feministmaffian ofta besöker bordeller i Gambia där de köper män. Skenheliga som de är.

Hjälper din halmgubbe lite.

Det är inget jag har tillräcklig kunskap om, så det vore nog inte så smart att uttala mig om det.
Citera
2025-04-05, 16:27
Medlem
Citat:

Som sagt, jag uttalar mig inte om jag inte har tillräcklig kunskap i ämnet. Du kanske borde testa det också.
Citera
2025-04-05, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han är ingen sexförbrytare. Det enda brott han begått är ett brott utan offer.

Jag skulle nog våga påstå att kvinnorna som jobbar på salongerna är offer för omständigheterna
De tvingas in i prostitution. Och många självskadar sig genom att sälja sig själv.

https://liu.se/nyhet/salja-sex-kan-vara-ett-sjalvskadebeteende-bland-unga
https://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=9107581&fileO Id=9107582

Därav finns det brottsoffer.
Citera
2025-04-05, 16:29
Avslutad
Citat:
Som sagt, jag uttalar mig inte om jag inte har tillräcklig kunskap i ämnet. Du kanske borde testa det också.

Kommer ihåg din halmgubbe. Va inte blyg nu.

Du vill att han åker dit, men helst för oaktsam våldtäkt och utnyttjande av en kvinna i beroendeställning, för det är vad feministmaffian skriker högt om hela tiden. Det finns inget som stödjer era påståenden, men det spelar ingen roll, för det är er sanning. Ni vill att folk ska lagföras utifrån er verklighetsuppfattning, men i 99,9 % av fallen finns det inget som stödjer det ni säger. Rent krasst är det bara lögner ni sprider.

Skulle ni kunna hålla er till fakta och sanning, tror jag att fler skulle lyssna på er.
Citera
2025-04-05, 16:34
Medlem
Citat:
Kommer ihåg din halmgubbe. Va inte blyg nu.

Du vill att han åker dit, men helst för oaktsam våldtäkt och utnyttjande av en kvinna i beroendeställning, för det är vad feministmaffian skriker högt om hela tiden. Det finns inget som stödjer era påståenden, men det spelar ingen roll, för det är er sanning. Ni vill att folk ska lagföras utifrån er verklighetsuppfattning, men i 99,9 % av fallen finns det inget som stödjer det ni säger. Rent krasst är det bara lögner ni sprider.

Skulle ni kunna hålla er till fakta och sanning, tror jag att fler skulle lyssna på er.

FAKTA vet du. Nått som du inte sysslar med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in