2025-04-04, 21:27
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jävlar! Det är två ganska fina förmatcher att välja på imorgon innan kvällens huvudmatch.

Sirius-DIF, brukar vara rätt kul matcher. DIF är ju piskade att vinna nu också för nästa match är ett derby. Tre raka torsk vore inte bra.

Blåvitt-HBK är redan ett ångestmöte där båda lagen blev kölhalade i första omgången. Ingen av dom har råd att förlora om dom inte ska komma jävligt snett in i säsongen.

Piskade att vinna i andra omgången? Rekord? Kvällstidningarna borde anställa dig på stört.
Citera
2025-04-04, 21:29
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Vad tycker ni?
Max ska börja använda sig av en "A.I expert".

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/93dlnM/max-lanserar-ai-experten-aida-i-allsvenska-sandningar

Töntigt. Ska de ersätta kommentatorer och experter med hologram och robotar också? "Ingen förlust" säger elaka cyniker, men är det dit vi vill?
Citera
2025-04-04, 21:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Piskade att vinna i andra omgången? Rekord? Kvällstidningarna borde anställa dig på stört.

Piskade är kanske tufft att säga, men att vinna allsvenskan efter två inledande förluster är svårt.

0 noll poäng efter två matcher innebär att de måste vinna nästkommande fyra för att nå 2 poäng/match. Det är inte helt enkelt. Slår de ut Rapid Wien får de ett supertufft schema senare i vår.
Citera
2025-04-04, 21:31
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Piskade är kanske tufft att säga, men att vinna allsvenskan efter två inledande förluster är svårt.

0 noll poäng efter två matcher innebär att de måste vinna nästkommande fyra för att nå 2 poäng/match. Det är inte helt enkelt. Slår de ut Rapid Wien får de ett supertufft schema senare i vår.

Ingen tror väl på allvar att Djurgårdens IF skulle ha chans att vinna Allsvenskan?
Citera
2025-04-04, 21:32
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ingen tror väl på allvar att Djurgårdens IF skulle ha chans att vinna Allsvenskan?

De själva och vissa supportrar gör nog det.
Citera
2025-04-04, 21:37
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
De själva och vissa supportrar gör nog det.

Själv tippade jag ju Elfsborg för att kunna plocka besserwisserpoäng om sensationen var ett faktum. Fast innerst inne vet ju jag också att MFF tar hem det, men det är ju straffspark utan målis att tippa det. Det är ett så tydligt glapp mellan er och resten att det ska till nåt väldigt speciellt om det inte blir ett guld till.
Citera
2025-04-04, 21:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Själv tippade jag ju Elfsborg för att kunna plocka besserwisserpoäng om sensationen var ett faktum. Fast innerst inne vet ju jag också att MFF tar hem det, men det är ju straffspark utan målis att tippa det. Det är ett så tydligt glapp mellan er och resten att det ska till nåt väldigt speciellt om det inte blir ett guld till.

Malmö vinner om Rydström stannar hela året. Blir man tvungen till tränarbyte blir allt mycket oklart.
Citera
2025-04-04, 21:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag förstår ingenting om det som händer i AIK just nu. Ska man sparka tränaren nu också?

Som utomstående så ser det ju ut som att Berntsen och Thomassen har varit det bästa som hänt AIK på flera år, och nu ska båda väck? Kan någon mer initierad förklara?
Om MT blir visad dörren i skrivande stund kommer det nog bli jävligt jobbigt för styrelsen. Det finns två läger när det kommer till Berntsen, men MT har ett extremt stöd bakom sig som kommer göra sig hörda om styrelsen går full retard nu.
Citera
2025-04-04, 21:55
Medlem
Teus avatar
Citat:
Malmö vinner om Rydström stannar hela året. Blir man tvungen till tränarbyte blir allt mycket oklart.
Ni ska inte knipa den genialiska taktikern och förra säsongens tränare Fidde från GAIS? Fidde låter ju nästan som 'Fitta' på halvdanska. Blir ju helt perfekt. Match made in heaven liksom
Citera
2025-04-04, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
Vad tycker ni?
Max ska börja använda sig av en "A.I expert".

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/93dlnM/max-lanserar-ai-experten-aida-i-allsvenska-sandningar

Låter som nåt som kommer att komma fram till precis motsatsen av vad Axén säger.
Citera
2025-04-04, 22:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ni ska inte knipa den genialiska taktikern och förra säsongens tränare Fidde från GAIS? Fidde låter ju nästan som 'Fitta' på halvdanska. Blir ju helt perfekt. Match made in heaven liksom

Om Västerås gör det kanon i Superettan så kommer det snackas om Kalle Karlsson som ersättare.

Jag kan inte komma på någon i allsvenskan som känns intressant.
Citera
2025-04-04, 22:35
Medlem
Teus avatar
Citat:
Om Västerås gör det kanon i Superettan så kommer det snackas om Kalle Karlsson som ersättare.

Jag kan inte komma på någon i allsvenskan som känns intressant.
Nej, det blir nog något utländskt för er denna gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in