Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Klart som fan de kommer kosta initialt, sen blir det bättre, mycket bättre.
President Trump kommer få USA på fötter igen.
Hur skall han lyckas med dem om han jävlas med hela världen?
Du tror kanske han klarar sig mot Kina på egen hand?

Låt mig även berätta för dig att kinesen har ingen hör arbetsbrist så som tex Sweden.
De har en enorm population och de flesta har arbetande och de flesta tjänar bättre pengar än vad vi gör i Sverige. Det är så kul att läsa ni som inte har en aning om hur det fungerar i Asien, men jag är bosatt i Asien så jag ser ju. Att de kan bygga upp ett par skyddskrav på på nolltid. Medans i Sverige ska man tjafsa i tio år innan man kan bygga en bro.
Och sedan menar du att USA skulle ha en chans när de inte ens har råd att betala sina räkningar utan hela tiden får de höja skuldtaket? Dessutom har USA en Aningen, fetlagd arme.
De har enorma sociala problem och problem med folk som missbrukar.
Och nu har jag innan tyckt att Trump var faktiskt en bra kille, men för jag trodde han ville ha fred, men ni förstår ju att han är ute efter precis motsatsen. Det är han som vill ha ett tredje världskrig och inte Putin eller zelenskjii.
Vilka allierade skall nu komma till USAs hjälp då mot Kina? För glöm de klarar av Kina ensamma.
Helt annat land, helt annan teknik och en annan mentalitet.
Detta vet Trump om. Därför han försöker brösta upp sig mot Asien och övriga världen. Trots de flesta ser att de som lider är USAs egen befolkning.