2025-04-01, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Förvirrad. Höll inte Läckberg på att tjata om art hon skulle omfamna sitt gråa hår? Ser inget grått på henne?

Sen var det babbel om att sluta banta och omfamna övervikten. Nu tydlig bantning igen (Ozempic?)

Trist att vara konsekvent tydligen
Om hon är tjock eller smal bryr jag mig inte om. Inte hårfärgen heller.Men jag tycker hon måste ha fått bra med pengar redan. Måste hon verkl7gen ha mer och därför medverka i en dokusåpa?
Citera
2025-04-01, 21:23
Medlem
Såg första avsnittet av hennes serie

Känns som alla dessa personer både hon, Parnevik och Wahlgren gör detta för att få sina tonåringar kända. Just Läckberg också som starkt förespråkat att man ska plugga och jobba för framgång gör detta med sina barn. Märkligt

Sen tycker jag det ör så vidrigt med alla arbetare hon har i huset. Om Simon nu ändå inte jobbat och är en hemmapappa varför då all denna personal. Hon drar verkligen alltid feministkortet! Blä
Citera
2025-04-02, 06:28
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-traktorforever
Jag kollade igår på ett avsnitt av ”Veckan med Camilla o GW”, där bl a Läckberg var med.
Jag tänkte direkt att hon såg ut att ha gått ner en hel del i vikt. Skulle inte förvåna mig om hon har börjat med semaglutid-injektioner. Hon har säkert inga problem med att få det utskrivet av någon läkare på den vårdcentral hon själv äger.

Hon var med i nyhetsmorgon häromdagen, och jag tycket då hon ser ut att ha gått upp avsevärt i vikt. Så rund i ansiktet o lösa kläder
Citera
2025-04-02, 14:45
Medlem
Förvånansvärt hur trashiga en så pass rik familj kan vara. Grisiga och äckliga. Camilla har verkligen bedrövlig klädstil.Ingen stil och finess överhuvudtaget.
Citera
2025-04-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Förvånansvärt hur trashiga en så pass rik familj kan vara. Grisiga och äckliga. Camilla har verkligen bedrövlig klädstil.Ingen stil och finess överhuvudtaget.

Och ändå har hon både stylister och städerskor
Citera
2025-04-02, 21:47
Medlem
Har sett halva första avsnittet och äcklas.... Fy...så tacky inredning i huset. Och pengarna har verkligen gjort henne självgod. Fattar att man har revisor, assistent och liknande. Men fy f..n för att ha ett hembiträde som plockar in disken i maskinen åt dem, viker tvätten etc. Sååå VIP är ingen... Barnen kan alltså bara resa sig från frukosten, sen tar Natatsja disken. Vad blir det för människor av dem?? Tragiskt att låta de två yngre barnen vara med på detta. De två äldsta är ju myndiga och kan välja själva.
Stör mig på hennes dryga stockholmsdialekt också, det brukar höras om folk kommer från västkusten. Men Camilla pratar bara, nån slags konstig stockholmska.

Äcklas ännu mer under andra halvan av programmet... Är det hennes sätt att visa sitt vardagliga och oglamorösa liv att blotta sitt förråd...? Tragiskt med massa ouppackade grejor. Istället för attityden "jag gör vad jag vill med mina pengar" borde hon verkligen skänka summan hon slaskshoppar för till välgörenhet !
Senast redigerad av Fridafogel99 2025-04-02 kl. 22:08.
Citera
2025-04-02, 23:44
Medlem
Gaspari-s avatar
Vart kan man se serien?
Citera
2025-04-03, 00:03
Medlem
Anso10765s avatar
Hon har blivit riktigt fet o tantig. Rund som en boll i ansiktet. Ser ut som hon går på kortison
Citera
2025-04-03, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Har sett halva första avsnittet och äcklas.... Fy...så tacky inredning i huset. Och pengarna har verkligen gjort henne självgod. Fattar att man har revisor, assistent och liknande. Men fy f..n för att ha ett hembiträde som plockar in disken i maskinen åt dem, viker tvätten etc. Sååå VIP är ingen... Barnen kan alltså bara resa sig från frukosten, sen tar Natatsja disken. Vad blir det för människor av dem?? Tragiskt att låta de två yngre barnen vara med på detta. De två äldsta är ju myndiga och kan välja själva.
Stör mig på hennes dryga stockholmsdialekt också, det brukar höras om folk kommer från västkusten. Men Camilla pratar bara, nån slags konstig stockholmska.

Äcklas ännu mer under andra halvan av programmet... Är det hennes sätt att visa sitt vardagliga och oglamorösa liv att blotta sitt förråd...? Tragiskt med massa ouppackade grejor. Istället för attityden "jag gör vad jag vill med mina pengar" borde hon verkligen skänka summan hon slaskshoppar för till välgörenhet !

Och tänk vad viktig den rörelsen är att ta undan tallrikar från bord och liknande. Barnen kan ju på sikt bli så runda som hon om de inte får röra sig. Vet inte om ni tänkte på det med polly satt väldigt mycket med skärm
Citera
2025-04-03, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspari-
Vart kan man se serien?

TV3 i realtid tisdagar 20
El i efterhand på viafree
Citera
2025-04-03, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Och tänk vad viktig den rörelsen är att ta undan tallrikar från bord och liknande. Barnen kan ju på sikt bli så runda som hon om de inte får röra sig. Vet inte om ni tänkte på det med polly satt väldigt mycket med skärm
Det handlar inte om att röra på sig utan om ett beteende tycker jag. Att ständigt ha någon som plockar undan åt en.
Citera
2025-04-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Jaha, joho. Så tittar alla moralkärringar fram ur sina hålor. Låt Läckbergs vara i fred! och titta inte på programmet om ni stör er så.
Tycker Camillas barn är fina. Skönt att se normala unga människor och inte dessa nepobaybies som morsorna försöker få kända (tänker på Bagges son "lill-Pitten", Magdalena Grafs son Lancelot och Kristin Kaspersens son Philip).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in