2025-04-03, 19:52
Medlem
cheringens avatar
Jag undrar var detta ryktet skulle ha spridits. Själv har jag suttit vid datorn i princip hela dagen och kollat denna och Chrippa tråden, regelbundet. Inget rykte har jag sett någonstans på Flashback om att Anjo skulle vara död.

Kollar videon i skrivande stund, men allt verkar bara vara rena snurren i hans och Lisens samtal?!
Citera
2025-04-03, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheringen
Jag undrar var detta ryktet skulle ha spridits. Själv har jag suttit vid datorn i princip hela dagen och kollat denna och Chrippa tråden, regelbundet. Inget rykte har jag sett någonstans på Flashback om att Anjo skulle vara död.

Kollar videon i skrivande stund, men allt verkar bara vara rena snurren i hans och Lisens samtal?!

Någon nämnde hans namn i tråden gällande när man hittade en svårt skadad/avliden person i 30års åldern i Norrköping för några dagar sedan. EN person skrev att det kanske va han o hänvisade till att Chrippa ska ha försökt få Anjo misshandlad tidigare. Den kommentaren avfärdades väldigt fort i den tråden.
Citera
2025-04-03, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Precis, och nu ska vi tycka synd om honom för det går ett rykte att han är död. Det ryktet nämnde han i videon och att det kom från Flashback, men jag har då inte sett nåt om det härinne.

Han hittar på content för att han inte har något riktigt att göra content av.

Nästa grej är:

"Pontus "Anjo" Björlund föll ner i ett slukhål. Dramatisk räddningsinsats av räddningstjänsten. Sömmerska hjälte: sydde ihop tio räddningsvästar till en, Nu hänger Pontus Björlund på en skör tråd. "Det drar här nere", ropar Björlund från jordens inre. "Dra upp mig nu för fan, jag svettas ihjäl!" ekar det mellan berg och dal strax nedanför jordskorpan."

I en intervj strax efter att Björlund åter stod på jorden säger han med emfas: "Nu jävlar ska jag göra en dokumentär!"
Citera
2025-04-03, 20:03
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Någon nämnde hans namn i tråden gällande när man hittade en svårt skadad/avliden person i 30års åldern i Norrköping för några dagar sedan. EN person skrev att det kanske va han o hänvisade till att Chrippa ska ha försökt få Anjo misshandlad tidigare. Den kommentaren avfärdades väldigt fort i den tråden.

Aha, då blev bilden liite klarare
Citera
2025-04-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
Från 25/5

Då är det nerräkning igen, men verkar gå något långsammare denna gång.
Just nu 215 219 enligt https://subscribercounter.com/channel/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
Jag gissar att det blir nytt köp på lördag eller söndag.
215 142
Citera
2025-04-03, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Verkar som att någon i hans ålder faktiskt blev mördad i Norrköping och att kompisar hörde av sig och frågade om det var han. Så om det går ett rykte någonstans är det deras egna kompisar som sprider ryktet till varandra. 😂😂

Det är väl rätt normalt att man ringer och kollar av sina vänner om man känner oro. Eller är jag den enda som checkar mina vänner om det hänt en bilolycka eller så? Men att ringa direkt till Anjo, och fråga om det är han låter som något bara folk med hans eget IQ skulle göra
Citera
2025-04-03, 21:03
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Och vart sprids det ryktet? Det har ju inte ens nämnts här på flashback?
Känns som Anjo startade ryktet för att kunna göra video om det.

Ja det är det jag menar, det verkar uppenbart.
Citera
2025-04-03, 21:07
Medlem
Nån vänlig själ som vill sammanfatta Pontus senaste video? Säger han någonting av värde, om dokumentären (t ex att den var otillgänglig ett tag) Sandra eller något överhuvudtaget om det som hänt?
Och hur ställer han sig till att han skulle sluta med drama, när han själv tar upp något som han hört ryktas om? Som det inte verkar som att någon, inte heller jag som hängt här mycket senaste tiden, känner till? Visar han förresten några ”kvitton” på ryktet på fb? Jag menar det är han ju känd för…
Citera
2025-04-03, 21:25
Medlem
Va det en good vibe video idag?
Citera
2025-04-03, 21:58
Medlem
Någon här som vet om Lisen har en konstaterad IF eller är hon bara lågbegåvad?
Hon låter som Emeliebumbi med sina konstiga resonemang.
Citera
2025-04-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19

Ingen aning då de flesta av oss här inne inte är psykologer till yrket men man har ju observerat att både Anjo och Lisen beter sig som om dom skulle lida av en IF så din fråga är fullt förståeligt.
Citera
2025-04-03, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19

Tror hon är lite mer lågbegåvad än genomsnittet ca 90 iq skulle jag gissa. Anjo är nog smartare dock, skulle gissa på 110 iq där kanske.
Det syns i Anjos videos för flera år sedan att han är lite vettigare än han är nu förtiden. Sen också att han kan manipulera folk i sina videos är också ett tecken på lite högre intelligens än genomsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in