Citat:
Jag ser dock inte att Trump gör det helhjärtat eller på rätt sätt. Han kan inte få till en fred med Ryssland och samtidigt få EU nöjda, det går inte. Han borde ha sagt till EU från början att emotsätter n er mina försök till att få till en fred så kommer USA att betrakta er som fiender. Nu velar han fram och tillbaka.
Tyvärr tror jag att Trump kommer att misslyckas. Till slut kommer USA bara dra sig undan, Ryssland att diktera villkoren och EU stå där och göra nada.
Tyvärr tror jag att Trump kommer att misslyckas. Till slut kommer USA bara dra sig undan, Ryssland att diktera villkoren och EU stå där och göra nada.
Jävligt intressant resonemang. Bara för någon vecka sedan så skrek sig alla ryzzfittor röda i ansiktet över att det brandgula babianarslet Trump skulle rädda ryzzland. EU var sidsteppade. Zelenskij var sidsteppat. USA och ryzzland skulle göra upp om Ukraina, över alla andras huvuden, Bajsväskan skulle få 4 oblast och Babianarslet skulle få mineraler. Alla andra skulle hålla käften och allt skulle återgå till det normala.
Massor av företag från väst skulle återetablera sig i ryssland. Olje- och gasledningarna Norrströmmen 1 och 2 skulle återinsättas. Vi skulle få se massor av ryska atleter, skidåkare, hockeyspelare tillbaka på våra arenor. Ryzzfittorna skulle vara tillbaka på våra fina sandstränder i St Tropez, vi skulle acceptera att ryzzar återigen kunde svina sig runt genom hela Europa och hamstra mediciner och läkemedel som tokiga. Stuttgardt skulle se försäljningssiffror som dom inte ens skulle kunna drömma om. Rubeln skulle vara tillbaka på en växlingskurs 1:1 mot Dollarn.
Plötsligt har polletten ramlat ner för er rysshjon. Det ni skrek ut för en vecka sedan, det är helt plötsligt glömt idag?
"EU nöjda"? Varför det? Bara för en vecka sedan så var EU helt sidsteppade!
Vad har hänt? Har ni nyktrat till, blivit periodare?