2025-04-02, 06:17
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Det svenska rättsväsendet borde ägna sig åt att jaga brottslingar istället. Det här är ju löjligt och Sverige blir ju utskrattat.
Inte bara Sverige utan specifikt den du munhuggs med, borde skaffa en stickning och en vibbrator i stället för att ideligen ställa motfrågor i stället för att svara på tilltal.
Jag tycker Dermot gör alldeles rätt, han pissar på vårdat rättssystem, håll ut och kom hem ren, bra där👍
Citera
2025-04-02, 06:37
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Inte bara Sverige utan specifikt den du munhuggs med, borde skaffa en stickning och en vibbrator i stället för att ideligen ställa motfrågor i stället för att svara på tilltal.
Jag tycker Dermot gör alldeles rätt, han pissar på vårdat rättssystem, håll ut och kom hem ren, bra där👍
Jag håller med till 100%! Jag anser att Dermot är en hjälte.
Citera
2025-04-02, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
De gör ju honom bara till en större hycklare då han köper sex. Han vet om det också de är därför han gömmer sig som en fegis från rättvisan.

Så om man betalar tillräckligt med skatt kan man köpa och utnyttja prostituerade? 32 ggr

Har han köpt dig också att sitta på flasback och vara djävulens advokat?

Du mobbar en person och om jag inte håller med börjar du mobba mig. Vuxen mobbning deluxe

Du inte svarar på frågan. Har du gjort mer för Sverige? uppenbar svaret är nej!

Så jag har fler skäl att respektera honom än dig.

Det finns stor skillnad mellan människor som du och honom.
Han kommer att ta sig igenom allt det här kanske kommer att ha nån terapi och fortsätta med att göra något bra och meningsfullt för människor.

Medan du kommer att sitta på samma ställe och mobba någon annan.
Citera
2025-04-02, 08:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992
Du mobbar en person och om jag inte håller med börjar du mobba mig. Vuxen mobbning deluxe

Du inte svarar på frågan. Har du gjort mer för Sverige? uppenbar svaret är nej!

Så jag har fler skäl att respektera honom än dig.

Det finns stor skillnad mellan människor som du och honom.
Han kommer att ta sig igenom allt det här kanske kommer att ha nån terapi och fortsätta med att göra något bra och meningsfullt för människor.

Medan du kommer att sitta på samma ställe och mobba någon annan.

Det är mer synd om hans brottsoffer än honom.

Varför tycka synd om en torsk?

Du sätter dig på tvären för att få en reaktion på flashback. Ingen tycker synd om honom. Och nej det är inte mobbning.
Citera
2025-04-02, 09:29
Medlem
Citat:

Du sätter dig på tvären för att få en reaktion på flashback. Ingen tycker synd om honom. Och nej det är inte mobbning.

Du påstår att någon också köpte mig ( alla förstår vilket ord står bakom det) eftersom jag inte håller med dina kränkande påståenden.

Det är mobbning

Och som klassiska mobbare du motiverar sin mobbning med att någon inte förtjänar respekt.

Jag faktiskt tycker att det finns bara några procent av extremister som du vilka ta sin tid för att kasta sten på sexköpare och några procent av människor som ta sin tid för att motstå orättvisa.

De flesta är neutrala i sina åsikter.
Citera
2025-04-02, 09:35
Medlem
Citat:

Poletten har fortfarande inte trillat ner. Oavsett hur många gånger du upprepar samma lögn, finns det inget brottsoffer.
Citera
2025-04-02, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Poletten har fortfarande inte trillat ner. Oavsett hur många gånger du upprepar samma lögn, finns det inget brottsoffer.

Jo 32 stycken.
Citera
2025-04-02, 09:55
Avslutad
Citat:
Jo 34 stycken.

I formell mening finns det inga målsägande, dvs inga som kan kräva skadestånd av Dermot utöver staten.
Citera
2025-04-02, 09:58
Avslutad
Många vita riddare för torskar på flashback.
Citera
2025-04-02, 09:59
Medlem
Citat:
Jo 32 stycken.

Det är inte sant, oavsett hur många gånger du säger det. Din ideologi får dig att vilja tro att det är sant, men fakta är fakta – det finns inga brottsoffer.
Citera
2025-04-02, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmanmannen
Det är inte sant, oavsett hur många gånger du säger det. Din ideologi får dig att vilja tro att det är sant, men fakta är fakta – det finns inga brottsoffer.

Finns det en brottsling finns de brottsoffer.
Läs ämnet på tråden.
Citera
2025-04-02, 10:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lina2992
Du påstår att någon också köpte mig ( alla förstår vilket ord står bakom det) eftersom jag inte håller med dina kränkande påståenden.

Det är mobbning

Och som klassiska mobbare du motiverar sin mobbning med att någon inte förtjänar respekt.

Jag faktiskt tycker att det finns bara några procent av extremister som du vilka ta sin tid för att kasta sten på sexköpare och några procent av människor som ta sin tid för att motstå orättvisa.

De flesta är neutrala i sina åsikter.

Hur motiveras Dermot vurmandet för dig?

Allt du skriver är bara massa allmän ordsallad om mobbning. Kom med riktiga argument.

Mobbar åklagarmyndigheten Dermot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in