2025-04-02, 00:19
Medlem
Hej.

Jag har skjutit upp ett problem som inte går att skjuta upp längre eftersom jag ska flytta ihop med min kille och jag inte kan dölja det längre.

Vi har jättebra sex. I men både innan och efter känner jag mig så sjukt äcklig. Och jag är så blyg och vågar inte ens prata om sex.

När han tar på mig och jag blir upphettad så slappnar jag äntligen av och det är jättebra.

Men både innan och efter känner jag dåligt samvete, skam och att jag gör nåt fel.

Jag känner otrolig skam över sex förutom när jag är kåt där och då. Samma sak när jag kollar på porr. Blir ju upphettad och onanerar till porr, men sen efteråt skäms jag och känner att det var fel.

Jag är inte religiös, jag är inte ens döpt. Förstår inte hur denna skam över min sexualitet har kommit hit. Jag skulle så gärna vilja ha hjälp att släppa denna skammen och vara mindre blyg med min kille. Vi har varit ihop i sex år och ska flytta ihop nu, men min blyghet minskar inte. Blir så himla genererad och känner att jag gör nåt smutsigt och fel. Och det hindrar mig att våga ta initiativ. Så det blir ju alltid han som får starta.

Hur kan jag få bort detta? Hur kan jag ta iniativ och få honom att känna sig älskad? Jag älskar vårat sex. Men det är nån spärr att jag tar första steget. Känner mig bara så slampig och smutsig.
Citera
2025-04-02, 00:27
Medlem
Alltså... Jag skulle vilja sitta på honom och rida utan att rummet måste vara mörkt. Men jag vågar inte. Inte för att jag skäms över min kropp, men för att jag känner mig smutsig och slampig då. Det är svårt att förklara.
Citera
2025-04-02, 00:28
Medlem
Riddarhusets avatar
varför känner du skam?
Vad är det du skäms för?
Har du blivit smutsigt behandlad i yngre ålder?
Citera
2025-04-02, 00:34
Medlem
kalkryggars avatar
Lösningen är väl att du utsätter dig för det helt enkelt.

Du kan väl göra så att när ni kollar film i soffan så tar du initiativ till att rida honom.

Du kan väl ge honom en avsugning när han kollar något på tv. För att du ska komma igång lite lättare så häll i dig två glas vin först så du slappnar av lite.
Citera
2025-04-02, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
varför känner du skam?
Vad är det du skäms för?
Har du blivit smutsigt behandlad i yngre ålder?

Jag vet inte faktiskt. Har aldrig blivit våldtagen eller utnyttjad sexuellt vad jag vet. Kanske en gång som högst som tonåring då nån låg med mig när jag var typ däckad, men det är seriöst inget jag n sin mått dåligt av.

Det känns mer som att jag skulle vara påverkad av uppväxt att jag ska vara präktig om jag ska vara ärlig.

Min pappa var väldigt så. Att akta dig för killar, akta dig för styvpappa. Fina tjejer gör inte så
Citera
2025-04-02, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Lösningen är väl att du utsätter dig för det helt enkelt.

Du kan väl göra så att när ni kollar film i soffan så tar du initiativ till att rida honom.

Du kan väl ge honom en avsugning när han kollar något på tv. För att du ska komma igång lite lättare så häll i dig två glas vin först så du slappnar av lite.

Hur vågar jag det nykter då?
Citera
2025-04-02, 00:38
Medlem
Trodde att det var ett aprilskämt med det har ju hunnit bli den andra.
Du måste skämta?
Citera
2025-04-02, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongfeeling
Trodde att det var ett aprilskämt med det har ju hunnit bli den andra.
Du måste skämta?

Nej jag skämtar inte. Jag kommer seriöst inte över min blyghet trots 6 år. Det är nåt fel på mig
Citera
2025-04-02, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Be inte en idiot som Kalkryggar om råd i nåt så här allvarligt snälla du.

Okej. Är långvarig här. Men inte så van vid detta forum. Är han ett troll?

Aah jag behöver hjälp oavsett. Kan inte låter min gubbe bara ta det här. Känner dåligt samvete. Han ger och ger och jag bara är blyg. Och det går liksom inte framåt.
Citera
2025-04-02, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handdukstork
Nej jag skämtar inte. Jag kommer seriöst inte över min blyghet trots 6 år. Det är nåt fel på mig
Att jag svarade så är för att jag själv är väldigt blyg av mig. Men efter ett antal år med min man så har det släppt.
Får han dig att skämmas?
Citera
2025-04-02, 00:51
Medlem
Citat:
Att jag svarade så är för att jag själv är väldigt blyg av mig. Men efter ett antal år med min man så har det släppt.
Får han dig att skämmas?

Nej. Tvärtom. Han får det att släppa. Men jag kan inte få bort känslan av skam innan och efteråt. Som att jag gjort nåt fel.
Citera
2025-04-02, 00:53
Medlem
Citat:
Får han dig att skämmas?

Alltså han får migatt våga. Men hittills behöver Jag ändå ett glas vin innan för att våga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in