2025-03-25, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baaaa
Yes, är medveten om det, vänta tiden här går extremt långsamt. Har som tidigare nämnt planer på att utöka kuren 2-4 veckor.

Har även funderat på att köra med testo p nu i början. Sticka ofta är inget problem för mig. Har du någon tanke på hur man skulle kunna lägga upp doserna isåfall om man vill kombinera testo p och testo c i runt 12 veckor? (Vill ligga på ungefär samma doser som tänkt, 250mg/v)

Skit i P, ha lite tålamod istället. ~3 veckor för att kicka in är ingen tid. Sen händer ju det saker innan dess i bakgrunden.

3kg ren vävnad kan jag ändå tänka mig att du fixar på 3 månader i och med att det är din första kur. Det dubbla är dock ytterst tveksamt.

Kör hårt!
Citera
2025-03-25, 12:31
Medlem
Tack vännen! Det uppskattas.
Jag kollade närmare på det och kom fram till att skippa testo P precis som du säger. Tålamod är viktigt . Satan vad långsamt tidigt går nu dock.. men jag ska hålla ut. Imorgon blir stick nr 2, det är något att se fram emot.

Får jag ihop 3 kilo muskler så blir jag väldigt nöjd. Ska se till att det händer, tack igen!
Citera
2025-03-25, 22:24
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Tack vännen! Det uppskattas.
Jag kollade närmare på det och kom fram till att skippa testo P precis som du säger. Tålamod är viktigt . Satan vad långsamt tidigt går nu dock.. men jag ska hålla ut. Imorgon blir stick nr 2, det är något att se fram emot.

Får jag ihop 3 kilo muskler så blir jag väldigt nöjd. Ska se till att det händer, tack igen!

Bra, det var exakt vad jag också menade. Dvs. strunta i Testo P och kör enligt plan. Effekten kommer snart, under tiden ångar du på placebo-ångorna!

Ja, 3 kilo muskler skulle vara grymt och: fullt möjligt om du sköter alla dina kort rätt (klart du gör), kör hårt nu!
Citera
2025-03-26, 12:09
Medlem
Precis så tog nyss andra dosen och placebon början nästan kicka in redan.

3 kilo muskler fixar vi, kosten skönt exemplariskt och varenda kalorie räknas
Citera
2025-03-26, 12:20
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
3 kilo muskler fixar vi, kosten skönt exemplariskt och varenda kalorie räknas

That's the spirit!
Citera
2025-03-26, 12:23
Medlem
DOS NUMMER 2:

Hallå hallå, jag hoppas allt är bra med er!

Jag vill börja med att tacka alla för era tips och tankar, de uppskattas mycket och jag läser igenom och tar till mig alltihop :)

KORT UPDATE:

Jag har bestämt mig för att justera lite i kuren:
  • 250 mg--> 300 mg
Istället för 250 mg/veckan så kör jag på 300mg, det är en liten utökning men fortfarande en relativt låg dos :)

• 10 veckor --> 12 veckor
Kuren förlängs till 12 veckor vilket jag tidigare funderat på. Detta gör jag för att få ut fler antal veckor där mina testosteron nivåer är maximerade helt enkelt. Detta utger en 30% ökning i antalet maximerade veckor (ungefär om man räknar med att vecka 4 är där man när maximala nivåer)

KÄNSLAN NU:

Det har endast gått 3 dagar och dos nummer 2 togs för en timme sedan så kan inte påstå att jag känner så pass mycket än, men skulle ändå vilja påstå att det känns som att jag har mer energi på gymmet. Repsen känns lättare och behagligare. Givetvis är detta med största sannolikhet placebo men oavsett vad så är det positivt enligt min mening :)
Senast redigerad av Baaaa 2025-03-26 kl. 12:28.
Citera
2025-03-26, 12:26
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
DOS NUMMER 2:

Hallå hallå, jag hoppas allt är bra med er!

Jag vill börja med att tacka alla för era tips och tankar, de uppskattas mycket och jag läser igenom och tar till mig alltihop

KORT UPDATE:

Jag har bestämt mig för att justera lite i kuren:

[*]250 mg--> 300 mg
Istället för 250 mg/veckan så kör jag på 300mg, det är en liten utökning men fortfarande en relativt låg dos
[*]10 veckor --> 12 veckor
Kuren förlängs till 12 veckor vilket jag tidigare funderat på. Detta gör jag för att få ut fler antal veckor där mina testosteron nivåer är maximerade helt enkelt. Detta utger en 30% ökning i antalet maximerade veckor (ungefär om man räknar med att vecka 4 är där man när maximala nivåer)

KÄNSLAN NU:

Det har endast gått 3 dagar och dos nummer 2 togs för en timme sedan så kan inte påstå att jag känner så pass mycket än, men skulle ändå vilja påstå att det känns som att jag har mer energi på gymmet. Repsen känns lättare och behagligare. Givetvis är detta med största sannolikhet placebo men oavsett vad så är det positivt enligt min mening

Ser prydligt och genomtänkt ut, bara att tuta och köra!

Ps. Placebo ska som sagt inte underskattas:evilgrin
Citera
2025-04-01, 14:09
Medlem
DAG 9 UPDATE

Jag är nu inne på dag 9 av min testo C kur och injicerade nyss dos nummer 4, tänkte göra en kort statusuppdatering!

FÖRÄNDRINGAR

Jag har bestämt mig för att höja/utöka kuren till 300mg veckan samt 12 veckor totalt och 3 injektionstillfällen första 3 veckorna. Pga detta kommer jag behöva en ny testo burk efter vecka 7. Tycker ni jag ska köra på testo E då eller fortsätta med testo C? Vet om att det i princip inte är någon skillnad alls och jag kan införskaffa mig båda för exakt samma prislapp och har därför svårt att bestämma.

STATUS

Jag upplever "då och då" under dygnet att jag känner mig mer "uppblåst", allmänt större och mer muskulös. Utöver det tror jag mig känna mer självsäkerhet och lite mer "på hugget" visa korta perioder av dygnet. Upplever inte att jag har speciellt mycket mer styrka på gymmet eller så, eventuellt att jag återhämtar mig lite snabbare mellan seten men inget tydligt faktiskt så generellt kan jag inte påstå att jag upplever någon enorm tydlig förändring ännu.

BIVERKNINGAR

I förrgår (dag 7) så fick jag lite ömma bröstvårtor. Det skrämde mig lite och hade planer att börja med AI om de fortsatte men som tur är gick det över på 1.5 dagar. Det berodde troligtvis på kroppslig chock.
I nuläget kan jag därför inte säga att jag upplever några biverkningar vilket är väldigt skönt men jag är uppmärksam.
Citera
2025-04-01, 17:14
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
DAG 9 UPDATE

Jag är nu inne på dag 9 av min testo C kur och injicerade nyss dos nummer 4, tänkte göra en kort statusuppdatering!

FÖRÄNDRINGAR

Jag har bestämt mig för att höja/utöka kuren till 300mg veckan samt 12 veckor totalt och 3 injektionstillfällen första 3 veckorna. Pga detta kommer jag behöva en ny testo burk efter vecka 7. Tycker ni jag ska köra på testo E då eller fortsätta med testo C? Vet om att det i princip inte är någon skillnad alls och jag kan införskaffa mig båda för exakt samma prislapp och har därför svårt att bestämma.

STATUS

Jag upplever "då och då" under dygnet att jag känner mig mer "uppblåst", allmänt större och mer muskulös. Utöver det tror jag mig känna mer självsäkerhet och lite mer "på hugget" visa korta perioder av dygnet. Upplever inte att jag har speciellt mycket mer styrka på gymmet eller så, eventuellt att jag återhämtar mig lite snabbare mellan seten men inget tydligt faktiskt så generellt kan jag inte påstå att jag upplever någon enorm tydlig förändring ännu.

BIVERKNINGAR

I förrgår (dag 7) så fick jag lite ömma bröstvårtor. Det skrämde mig lite och hade planer att börja med AI om de fortsatte men som tur är gick det över på 1.5 dagar. Det berodde troligtvis på kroppslig chock.
I nuläget kan jag därför inte säga att jag upplever några biverkningar vilket är väldigt skönt men jag är uppmärksam.

Klokt att ta höjd för 12 veckor och ha allt hemma. Då kan du - om det känns rätt - avsluta lite tidigare. Istället för tvärtom och då börja beställa ny vial mm.

Som du skriver; Testo E och Testo C är nästan hugget som stucket. Ska du sätta bara ett stick e5d så kör på Testo C. Har du tänkt sätta två gånger i veckan så kör på Testo E.

Jag är helt säker på att du börjar ana effekten av Testot. För mig kommer det runt dag 10-12 (relativt tydligt) så att du känner smärre antydningar rimmar väl med min - och andras - erfarenhet.

Skönt att du slipper biverkningar!
Citera
2025-04-01, 21:56
Medlem
Tack Ivan för dina kloka precis som vanligt

Riktigt bra tanke där med testo C/E, då blir det nog testo E faktiskt. Vill helst sticka 2 gånger i veckan för jämnare nivåer.

Dag 10-14 låter väldigt rimligt, är redan riktigt taggad på morgondagen för under gympasset idag (dag 9) märkte jag definitivt en helt annan återhämtning mellan seten samt galet bra kontakt med musklerna

En liten biverkning jag kom på är minimalt sämre hud. Inte någon acne eller liknande men inte lika jämn hud i ansiktet. Inget jag lägger speciellt mycket bry i men värt att notera.
Citera
2025-04-02, 10:37
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Tack Ivan för dina kloka precis som vanligt

Riktigt bra tanke där med testo C/E, då blir det nog testo E faktiskt. Vill helst sticka 2 gånger i veckan för jämnare nivåer.

Dag 10-14 låter väldigt rimligt, är redan riktigt taggad på morgondagen för under gympasset idag (dag 9) märkte jag definitivt en helt annan återhämtning mellan seten samt galet bra kontakt med musklerna

En liten biverkning jag kom på är minimalt sämre hud. Inte någon acne eller liknande men inte lika jämn hud i ansiktet. Inget jag lägger speciellt mycket bry i men värt att notera.

Jamen det låter ju strålande, då har du en plan spikad!

När du väl börjat känna av testot och vet hur det känns, kommer de här signalerna bara öka för varje dag och nytt pass. För mig peakar det - dvs kickar in fullt ut - som sagt runt dag 20 +/- en dag hit eller dit. Gissningsvis blir det ungefär samma för dig. Så nu kompis har du en rolig vecka, en och en halv, framför dig!

Det här med huden har jag aldrig tänkt på så jag tror att jag sluppit det. Jag hade i princip ingen som helst acne i tonåren och har haft turen att knappt få rynkor eller "dålig" hy.
Citera
2025-04-03, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Jamen det låter ju strålande, då har du en plan spikad!

När du väl börjat känna av testot och vet hur det känns, kommer de här signalerna bara öka för varje dag och nytt pass. För mig peakar det - dvs kickar in fullt ut - som sagt runt dag 20 +/- en dag hit eller dit. Gissningsvis blir det ungefär samma för dig. Så nu kompis har du en rolig vecka, en och en halv, framför dig!

Det här med huden har jag aldrig tänkt på så jag tror att jag sluppit det. Jag hade i princip ingen som helst acne i tonåren och har haft turen att knappt få rynkor eller "dålig" hy.

Tack vännen!!

Den tidsplanen stämmer väldigt bra in med vad jag tänkte mig. Är extremt taggad på denna kommande veckan. Det är nästan som att jag fysiskt känner nånting inom mig som bara stiger och stiger för varje dag som gå.

Jag vill även påstå att jag känner hur humöret smått men successivt ökar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in