2025-04-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Nej jag tycker inte att det finns några likheter mellan Escobar och Dumpen
Jag tycker det är sån otroligt dålig jämförelse att den inte är värd att bemötas något mer än så

Ja jag kunde nästan gissa att de skulle bränna en krets i huvudet på dig, men tur att du alltid har ditt fallback argument med att du inte förstår!

Men då vet vi att du tycker brottslig verksamhet är okej sålänge man lägger del av dom införskaffade medlen på något som anses hedervärt!
Citera
2025-04-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelbulleKungen
Krävs ju inte en Einstein för att förstå att om nån anhörig skulle gå ut och säga något som du och dina sadistonanist polare i gräv uppfattar som minsta kritiskt mot dumpen skulle ni förfölja och trakassera dom mer än ni redan gör

Nja den enda idiotin här är att de tydligen finns en ansenlig skara människor som är dumma nog att bli indragna i en sekt utan att själva begripa det.
Huvudet på spiken.
Dumpen = Vi har designat denna text för att friskriva oss ifrån allt ansvar om vad som händer efter vi publicerar så som kontakt med anhöriga och arbetsplatser.

Dumpen i gräv = Vi vet att ni skriver och pratar om att ge er på anhöriga samt arbetsplatser med mera men väljer att ignorera det vilket är ett tyst godkännande och vi egentligen borde ta avstånd igenom att säga till men vi vill inte tygla gruppen utan låta dem löpa fritt.

Dumpen hade kunnat ta avstånd igenom att mer verbalt och oftare säga ifrån, det är ju ändå deras show och deras ivriga fans. Eller lämna gruppen helt för om de inte säger emot är de bara där för att diskutera saker som är positivt för Dumpen och göra reklam för nya släpp med mera.

Tänk Childhood gå med i en telegram grupp som stöttar dem men i gruppen så hängs föräldrar som misshandlar sina barn ut och det förespråkas våld emot dem. De hade gjort en abrupt exit, inte dumpen, de älskar att dyrkas där inne. "Deras heliga närvaro är nog för att tämja gruppen så att de lugnar ner sig"
Citera
2025-04-01, 19:21
Medlem
Citat:
Krävs ju inte en Einstein för att förstå att om nån anhörig skulle gå ut och säga något som du och dina sadistonanist polare i gräv uppfattar som minsta kritiskt mot dumpen skulle ni förfölja och trakassera dom mer än ni redan gör

Nja den enda idiotin här är att de tydligen finns en ansenlig skara människor som är dumma nog att bli indragna i en sekt utan att själva begripa det.

För det första så är dom int mina polare och för det andra så pågår det inte några trakasserier av anhöriga från grävs sida utan anhöriga lämnas ifred, det är tillomed en regel dom har
Citera
2025-04-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Ok , om man har åsikter om dumpens tveksamma verksamhet är man i din värld sadist, gädda och pedofil.
Du är den största hycklaren i denna tråd.
Rent av vidrig.

Läs om och läs rätt
Och sluta påstå saker jag aldrig sagt, det är både ovärdigt och oärligt att komma med sånna påståenden
Citera
2025-04-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Huvudet på spiken.
Dumpen = Vi har designat denna text för att friskriva oss ifrån allt ansvar om vad som händer efter vi publicerar så som kontakt med anhöriga och arbetsplatser.

Dumpen i gräv = Vi vet att ni skriver och pratar om att ge er på anhöriga samt arbetsplatser med mera men väljer att ignorera det vilket är ett tyst godkännande och vi egentligen borde ta avstånd igenom att säga till men vi vill inte tygla gruppen utan låta dem löpa fritt.

Dumpen hade kunnat ta avstånd igenom att mer verbalt och oftare säga ifrån, det är ju ändå deras show och deras ivriga fans. Eller lämna gruppen helt för om de inte säger emot är de bara där för att diskutera saker som är positivt för Dumpen och göra reklam för nya släpp med mera.

Tänk Childhood gå med i en telegram grupp som stöttar dem men i gruppen så hängs föräldrar som misshandlar sina barn ut och det förespråkas våld emot dem. De hade gjort en abrupt exit, inte dumpen, de älskar att dyrkas där inne. "Deras heliga närvaro är nog för att tämja gruppen så att de lugnar ner sig"

Medlemmar menar att dumpen säger ifrån.
På så vis kan medlemmarna döva sitt samvete. Sanningen är att dumpen säger ifrån på ett ytterst tamt sätt och sällan och endast som ett spel för galleriet. Hur ska medlemmarna uppfatta deras poddar där de hånar gäddorna en efter en?
Citera
2025-04-01, 19:29
Medlem
Citat:
Läs om och läs rätt
Och sluta påstå saker jag aldrig sagt, det är både ovärdigt och oärligt att komma med sånna påståenden

Skrev du inte att jag var sadist för att jag hade synpunkter på dumpen?
Det är väl oärligt!
Citera
2025-04-01, 19:41
Medlem
Citat:
Skrev du inte att jag var sadist för att jag hade synpunkter på dumpen?
Det är väl oärligt!

"om det är någon som är sadist så är det väll ändå du, du verkar bli oerhört glad varje gång dumpen hamnar i ett mediadrev, sidan ligger nere eller andra problem dyker upp"

Jag har aldrig någonstans sagt att man är sadist bara för att man är mot dumpen

Däremot så hävdar du att man är sadist bara för att man är för dumpen, åtminstone är det så jag tolkar dig
Citera
2025-04-01, 19:52
Medlem
Citat:
För det första så är dom int mina polare och för det andra så pågår det inte några trakasserier av anhöriga från grävs sida utan anhöriga lämnas ifred, det är tillomed en regel dom har

Jaha ja de därför dom bl.a är inne o skriver på anhörigsidor på personer som tagit sitt liv och letar upp adresser så dom kan skicka snigelpost till anhöriga, eller faller det bara under "lite skvaller" i din värld?
Citera
2025-04-01, 19:56
Medlem
Citat:
"om det är någon som är sadist så är det väll ändå du, du verkar bli oerhört glad varje gång dumpen hamnar i ett mediadrev, sidan ligger nere eller andra problem dyker upp"

Jag har aldrig någonstans sagt att man är sadist bara för att man är mot dumpen

Däremot så hävdar du att man är sadist bara för att man är för dumpen, åtminstone är det så jag tolkar dig

Ok, så att starkt ta avstånd från folkdomstolar och pöbelvälde blir liktydigt med sadism. Att ivrigt försvara uthängningar som orsakar sånt lidande är däremot ren och skär sadism.
Senast redigerad av Dusapa 2025-04-01 kl. 20:05.
Citera
2025-04-01, 20:06
Medlem
Citat:
Jaha ja de därför dom bl.a är inne o skriver på anhörigsidor på personer som tagit sitt liv och letar upp adresser så dom kan skicka snigelpost till anhöriga, eller faller det bara under "lite skvaller" i din värld?
Ja, men precis, "Kan någon med anonymt facebook konto varna denna personen?" är ju i linje med "Det är bara vi som skall kontakta anhöriga" nu är det ju ingen anhörig men antar att Dumpen vill frånskriva sig ifrån allt som har med kontakt att göra då de speglar dem illa så som du nämner med alla skriverier på dödsrunor och "Det kliar i fingrarna nu efter lite dödsrunor att skriva trakasserier i"

En annan going som var nyligen "Funderar på att DMa varenda av pedofilens 349 vänner..."
Citera
2025-04-01, 20:08
Medlem
Citat:

Ja tycker själv det är fel att skriva på minnessidor och även om det inte är riktat till dom anhöriga så drabbar det dom likförbannat

Det handlar nog snarare om att ha koll på gäddorna än om att man ska trakassera anhöriga
Folket i gräv uppmanas att låta anhöriga få va ifred
Citera
2025-04-01, 20:13
Medlem
Citat:
Medlemmar menar att dumpen säger ifrån.
På så vis kan medlemmarna döva sitt samvete. Sanningen är att dumpen säger ifrån på ett ytterst tamt sätt och sällan och endast som ett spel för galleriet. Hur ska medlemmarna uppfatta deras poddar där de hånar gäddorna en efter en?
Tror sist jag mins Sara sa emot var för att hon blivit meddelad om någon som skrev på personens barns ridklubb eller något så det speglade illa emot henne. Sedan kan jag inte minnas något mer. Förutom de jätte längesedan där hon hotade med att gå ut pga antisemetismen och mer, men som vi vet stannade hon kvar.

https://holocaustremembrance.com/resources/arbetsdefinition-av-antisemitism
Bertil hävdar att det inte är så farligt och att det är en snäll grupp som inte begår några brott.
Antisemitism är olagligt och den frodas där. Även rasism och liknande.

"Mild skvaller grupp" var väl vad Bertil sa om gruppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in