2025-04-01, 15:53
  #61
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrass
https://bahnhof.se/2025/04/01/bahnhof-aterkallar-sitt-ekonomiska-stod-till-flashback/

Bästa aprilskämtet 😁😁😁😁

Underbart! 👍

Kan bedyra att jag personligen har rätt typ av åsikter.
2025-04-01, 16:02
  #62
Medlem
Det här kan väl inte vara sant, eller?
https://omni.se/ericsson-stryker-ord-om-mangfald/a/lw0Rxy
2025-04-01, 16:03
  #63
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.B.G.
Glass mot glass!

Den var mycket bra!

Mycket bra!
2025-04-01, 16:04
  #64
Medlem
Jofs avatar
Bahnhof tar tillbaka sitt stöd till Flashback för att dom får kritik.

Är det på riktigt eller ett skämt?
2025-04-01, 16:06
  #65
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Det här kan väl inte vara sant, eller?
https://omni.se/ericsson-stryker-ord-om-mangfald/a/lw0Rxy

Du menar att samma Ericsson som gav 5,5 miljoner i stöd till Trump nu helt plötsligt skulle sluta gilla hans idéer?
2025-04-01, 16:23
  #66
Medlem
Offerviljas avatar
Jimmie Åkesson öppnar bögklubb på Södermalm:

https://nordfront.se/jimmie-akesson-oppnar-bogklubb-pa-sodermalm
2025-04-01, 17:42
  #67
Moderator
memymos avatar
Massor av OT raderat!

Håll er till Aprilskämten och diskutera dessa!

Vidare OT = 0 03


/MOD
2025-04-01, 17:47
  #68
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Hade varit neg logiskt och trovärdigt om det hade varit Tesla, nu stolt sponsor av Ali-Khan-familjen, Göteborg.


Den uppmärksamme morgonpendlaren möttes under tisdagen av en Teslabil utanför hamburgerrestaurangen Max på Medborgarplatsen i Stockholm – med registreringsskylt ”Max <3 Tesla”. Bakom aprilskämtet står Youtubern Fabian Svorono.

– Noll politisk agenda, bara aprilskämt, bara garv, säger han till SVT om kuppen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/max-ringer-polisen-efter-tesla-aprilskamt-pa-medborgarplatsen
2025-04-01, 17:49
  #69
Avstängd
Haparandas kommunalråd försvarar kritiserat aprilskämt om ”finska rycket”
Uppdaterad idag 15:15Publicerad idag 11:54
Haparanda aprilskämtar om att man infört ransonering av preventivmedel. Detta för att få upp barnafödandet i kommunen.

– Bara det finska rycket är tillåtet, skriver kommunen i sociala medier och inlägget möts av frän kritik.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/haparandas-aprilskamt-om-finska-rycket-mots-av-kritik
2025-04-01, 17:52
  #70
Avslutad
https://www.arbetaren.se/2025/04/01/landerholm-ny-vd-for-kritiserat-hamnbolag/?fbclid=IwY2xjawJY6lRleHRuA2FlbQIxMQABHVT2EQ4Iy--UGE9_KlhiMjme_-0GuaR2Hyduypmq61iZZYERlUAird6QiA_aem _M9F-9Dw8SneiWBljL5j83Q

Landerholm blir ny VD för kritiserat hamnbolag. Jag hoppas innerligt att detta är ett skämt, men det skulle ta me fan inte förvåna mig om det är sant.
2025-04-01, 17:58
  #71
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Haparandas kommunalråd försvarar kritiserat aprilskämt om ”finska rycket”
Uppdaterad idag 15:15Publicerad idag 11:54
Haparanda aprilskämtar om att man infört ransonering av preventivmedel. Detta för att få upp barnafödandet i kommunen.

– Bara det finska rycket är tillåtet, skriver kommunen i sociala medier och inlägget möts av frän kritik.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/haparandas-aprilskamt-om-finska-rycket-mots-av-kritik

Kritiken visar ju bara att kvinnor som inte får något saknar humor.

Väldigt kul april-skämt, har allt det ska innehålla. Samtidsanalys och absurditeten.
2025-04-01, 18:04
  #72
Medlem
Rymdskeppets avatar
https://www.friatider.se/hederligt-levnadssatt-ska-kravas-uppehallstillstand

I Sverige är ju detta tyvärr ett aprilskämt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in