2025-04-01, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Har inte läst något om varför Robban åkte hem. Skyllde på privat sak, men kändes suspekt. Orkar inte leta 35 sidor bak, någon som vet eller har det snackats om varför?
Han höll på o knarkade sej och lekte allmänt zigenare
2025-04-01, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Hur vet du det? Dom har ju spelat in på Brandstorp i Skillingaryd minst i 10år.

För att det nya stället ligger i en ort nära där jag bor. Det ska tydligen spelas in i Tidersrum,utanför Kisa i Östergötland

Enligt uppgift så ska brandstorp säljas och kan således inte användas som inspelningsplats.
2025-04-01, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av champiz95
Haha, vad har hon INTE ljugit om är frågan.. Hjärnan kanske har blivit kokt efter all alkohol och ”annat” som hon själv har sagt att hon tidigare haft problem med. Hon verkar iaf inte ha koll på vad som är lögn och verklighet. Enligt Micke har de aldrig varit sambos. Han säger att allt hon har sagt i media om deras relation är falskt. Jag är knappast ett fan av den mannen, men tro fan att jag litar mer på hans ord en hennes ändå. Hon har visat sig vara en renodlad lögnerska.

Jag tror också mera på Micke i det här sammanhanget, han måste ju ha förstått under tiden på Farmen att Amanda ljög om det mesta, jag tror inte att han skulle ha blivit sambo med henne.
2025-04-01, 13:51
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Han höll på o knarkade sej och lekte allmänt zigenare

Låter som ren spekulation från din sida, tänkte om det fanns något mer offentligt eller han gått ut med det
2025-04-01, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Låter som ren spekulation från din sida, tänkte om det fanns något mer offentligt eller han gått ut med det
Nä han stal Jespers Elvanse och torskade på pissprov. Ränderna går aldrig ur en zebra hur mycket du tvättar den
2025-04-01, 14:08
Medlem
CS128s avatar
Något som verkligen talar för att svenska versionen av Farmen antingen läggs ner som serie/tävling eller åtminstone gör en ORDENTLIG översyn av hur tävlingens regler och bedömning av svar till nästa säsong

https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/tv4-s-besked-om-jesper-dragunowiczs-svar-i-farmen-som-underk%C3%A4ndes/ar-AA1C0VgG?ocid=hpmsn&cvid=7099f94ccd5d4114c6f5acd0a fae2e03&ei=160

https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/farmen-finalen-stoppades-under-flera-timmar/ar-AA1BYsxe?ocid=hpmsn&cvid=7099f94ccd5d4114c6f5acd0a fae2e03&ei=133

Detta var enbart några exempel av de mest korkade scenerna och vi tittare har redan listat ut hur fejkad denna produktion är och har varit i flera säsonger!

Nej - hellre en liknande variant som Farmen Norge med Torpet; Rediga uppdrag och bättre tävlingar!
2025-04-01, 14:13
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Nä han stal Jespers Elvanse och torskade på pissprov. Ränderna går aldrig ur en zebra hur mycket du tvättar den

Jasså? Var står detta? För det är totalt orimligt att han lämnade Farmen där och då, satt med ett bra gäng på torpet och trivdes i tävlingen, enda man kunde tänka sig var dödsfall så fall, men kändes märkligt allt.
2025-04-01, 17:30
Medlem
Det hade ju varit mycket mer intressant med ett Farmen Vinter.

Hade ju varit ganska mycket tuffare.
2025-04-01, 17:46
Medlem
Zingo2s avatar
Farmen Norge!!!! Vilka snygga tjejer och inte en massa tatueringar! Ännu inga pakter heller som Micke /Robban började med direkt!
2025-04-01, 17:51
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Något som verkligen talar för att svenska versionen av Farmen antingen läggs ner som serie/tävling eller åtminstone gör en ORDENTLIG översyn av hur tävlingens regler och bedömning av svar till nästa säsong

https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/tv4-s-besked-om-jesper-dragunowiczs-svar-i-farmen-som-underk%C3%A4ndes/ar-AA1C0VgG?ocid=hpmsn&cvid=7099f94ccd5d4114c6f5acd0a fae2e03&ei=160

https://www.msn.com/sv-se/noje/entertainment/farmen-finalen-stoppades-under-flera-timmar/ar-AA1BYsxe?ocid=hpmsn&cvid=7099f94ccd5d4114c6f5acd0a fae2e03&ei=133

Detta var enbart några exempel av de mest korkade scenerna och vi tittare har redan listat ut hur fejkad denna produktion är och har varit i flera säsonger!

Nej - hellre en liknande variant som Farmen Norge med Torpet; Rediga uppdrag och bättre tävlingar!
Finalen gjordes som i Robinsonfinalen, delade upp banan och tog paus mellan. Då Micke vann första sträckan då fick han starta andra sträckan tidigare. Detta har det skrivs tidigare om i tråden.

Frågan där Jesper inte fick godkänt, svaret skulle vara enligt Bondepraktikan. Med andra ord viktigt att plugga på Bondepraktikan. Nu länkade du till skvallerpressen. Här en seriösare länk https://www.tv4.se/artikel/1zhAG3Jv3kb7smT1PJcPjw/kritisk-mot-bedoemningen-i-farmen-konstigt-att-jag-inte-fick-poaeng
Citat:
”Ja, det var en ganska sträng bedömning av oss, men vi ansåg att vi behövde hela svaret, enligt Bondepraktikan, när det handlade om en finalplats”, säger Joel Bendrik, exekutiv producent för Farmen.

Norska Farmen gillar jag icke. Tycker den är tråkigare. En hel del tramsiga tävlingar, exempel kasta hästsko.
2025-04-01, 17:56
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Det hade ju varit mycket mer intressant med ett Farmen Vinter.

Hade ju varit ganska mycket tuffare.
På vintern är det tjäle i marken och djuren är inomhus. Vissa kan ha hästar ute på vintern. Vad skulle de bygga på vintern?
2025-04-01, 18:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Finalen gjordes som i Robinsonfinalen, delade upp banan och tog paus mellan. Då Micke vann första sträckan då fick han starta andra sträckan tidigare. Detta har det skrivs tidigare om i tråden.

Frågan där Jesper inte fick godkänt, svaret skulle vara enligt Bondepraktikan. Med andra ord viktigt att plugga på Bondepraktikan. Nu länkade du till skvallerpressen. Här en seriösare länk https://www.tv4.se/artikel/1zhAG3Jv3kb7smT1PJcPjw/kritisk-mot-bedoemningen-i-farmen-konstigt-att-jag-inte-fick-poaeng

Norska Farmen gillar jag icke. Tycker den är tråkigare. En hel del tramsiga tävlingar, exempel kasta hästsko.

Lika fel i Farmen som i Robinson att filma finalen i sekvenser för att Tv4 snålar med resurser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in