Citat:
Ursprungligen postat av
Monerokungen
Går inte att krascha mycket mer. Då kan skiten likaväl gå till 0.
Känslan i kroppen är ungefär densamma som när jag gjorde mitt första bitcoin köp till $7800 och kursen gick ned till 3300. Då gjorde jag ytterligare ett köp där alla celler i min arma kropp skrek i falsett nåt i stil med ”hur dum får man bli?”
Jag minns att jag blev rejält tråkad på jobbet, men det gick över rätt snabbt.
Nu har ju datorn pajat, annars hade du fått en energilänk till nåt med förbjuden musik, typ Prokofievs Romeo och Julia.