2025-03-31, 21:21
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Men länka till en sådan resa som dokumenterats då, det är ju ändå du som prompt hävdar att dessa resor bevisar något.
Du skulle ju länka till videon som visar hela ismuren?
Citera
2025-03-31, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Du skulle ju länka till videon som visar hela ismuren?

Jag skrev nyss att hela Antarktis är som en vägg mot den oändliga jorden.

Sen är det jag framför teorier, medan det ni framför är så kallad påtvingad fakta, men det är ju konstigt att det saknas video som dokumenteterar hela Antarktis, vad döljer man?
Citera
2025-03-31, 21:36
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:

Sen är det jag framför teorier, medan det ni framför är så kallad påtvingad fakta, men det är ju konstigt att det saknas video som dokumenteterar hela Antarktis, vad döljer man?
Rundjordarna döljer ingenting, det här är en plattjordstråd, det finns ingen anledning att hålla på och älta rundjordsformen i den här tråden.

Ni plattjordare kan visa precis vilka videos och bilder ni vill av hela Antarktis.
Citera
2025-03-31, 21:36
Medlem
Citat:
Det är såklart inte bara en enda strut utan oändligt med strutar undertill, och strukturen följer energifälten.

Hur vet du det? Har du varit där och kollat?
Citera
2025-03-31, 22:03
Medlem
Citat:
... medan det ni framför är så kallad påtvingad fakta...

På vilket sätt är faktan påtvingad? Du har ju uppenbarligen inte tagit till dig ett endaste dugg av faktan så speciellt tvingande är den inte.

Citat:
... Sen är det jag framför teorier...

Teorier? Du menar ditt svammel om oändligt många koner under en oändligt stor platt yta? Det är knappast några genomarbetade teorier utan endast fria fantasier.

Och det är ju ytterst märkligt att du har fantasier om det men helt saknar teorier om hur den kända delen av jorden ser ut. Hur lång är ekvatorn och hur långt är det från nordpolen till ekvatorn? Kanske dags för att få ihop en teoretisk karta?
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-03-31 kl. 22:44.
Citera
2025-03-31, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Hur vet du det? Har du varit där och kollat?

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
På vilket sätt är faktan påtvingad? Du har ju uppenbarligen inte tagit till dig ett endaste dugg av faktan så speciellt tvingande är den inte.

Teorier? Du menar ditt svammel om oändligt många koner under en oändligt stor platt yta? Det är knappast några genomarbetade teorier utan endast fria fantasier.

Och det är ju ytterst märkligt att du har fantasier om det men helt saknar teorier om hur den kända delen av jorden ser ut. Hur lång är ekvatorn och hur långt är det från nordpolen till ekvatorn? Kanske dags för att få ihop en teoretisk karta?

Man behöver inte vara "under och kolla", det räcker med att utgå från begynnelse gällande strängteorin för att inse att allt består av vibrerande fält och inte av lösa bollar som lallar runt i rymden.
Senast redigerad av billigost 2025-03-31 kl. 22:54.
Citera
2025-03-31, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Rundjordarna döljer ingenting, det här är en plattjordstråd, det finns ingen anledning att hålla på och älta rundjordsformen i den här tråden.

Ni plattjordare kan visa precis vilka videos och bilder ni vill av hela Antarktis.

Det finns dock inte bilder eller videos tagna över hela Antarktis, vad beror det på tror du?
Citera
2025-03-31, 22:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Men jorden är ju en halvsfär? Nej den är ju en struuut? Nej den är ju en platt cirkel. Nej den är ju en krater, en plasmaskärm, en Matrix en papperstuss i en oändlig hall en liten gubbe.

Din lilla luffare. Lol
Citera
2025-03-31, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men jorden är ju en halvsfär? Nej den är ju en struuut? Nej den är ju en platt cirkel. Nej den är ju en krater, en plasmaskärm, en Matrix en papperstuss i en oändlig hall en liten gubbe.

Din lilla luffare. Lol

Jorden är mycket på en och samma gång, och inte en konstant roterande perfekt rund badboll som ni tror.
Citera
2025-03-31, 23:00
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Jag har skrivit tidigare att vår jord är betydligt större än vad vår bebodda/upptäckta del är. Att jorden är ett obegränsat utbrett kuperat fält är högst sannolikt.

Om jorden är större, hur får du ihop det med gravitationen? Väger du 500Kg?
Citera
2025-03-31, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Om jorden är större, hur får du ihop det med gravitationen? Väger du 500Kg?

Gravitationen som vi känner till den existerar såklart inte.
Citera
2025-03-31, 23:03
Medlem
trickydicks avatar
Citat:

Nej det motbevisades av The final Expriment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in