Citat:
Ursprungligen postat av
BetterStories
Du hittar på. Appen fungerar klockrent varje gång för mig, och jag tar emot och skickar cirka 30 paket i veckan
Och varför har du ett frågetecken i din rubrik?
Hittar inte på. Felet kan ev bero på att man nyinstallerar appen på en ny telefon och då ska alla uppgifter matas in igen eller att man avinstallerat appen på en mobil och rensat alla data.
Det problemet ska ändå inte uppstå eftersom deras interna info om min användare ska sparas iaf och har sparats och bevaras och alla gångar av post ska loggföras i deras egna system pga bokföringen. Vill jag avsluta ett konto ska jag personligen logga in på postnord och radera kontot. Det ska kvitta om jag avinstallerar en mobil app eller nyinstallerar en mobil app av Postnord på en annan telefon.
Mobiltillverkarna vill gör det bekvämt att radera / AV installera en app på olika sätt så man ska tänka på det. När man AV installerar. Rensa bara cachen som värst om du ska radera viss data och rensa aldrig alla data om appen och sen avinstallera utan avinstallera bara som vanligt utan nån dataradering. Då raderar du kontot och dess inställningar liksom och historik Även på en laptop inloggning plus mobilen