2012-10-20, 08:26
Medlem
Mitt inne i stan i en parkeringsruta. Det var kväller och mörkt, ingen knackade fönster eller störde, det var bara att köra på
Citera
2012-10-20, 12:15
Medlem
På en rastplats, ståendes lite avskilt. Bilen hade mörka rutor så att ingen såg in. Jag sög och red av honom. Bilsex är överskattat, det är trångt.
Senast redigerad av amandaa- 2012-10-20 kl. 12:18.
Citera
2012-10-21, 19:04
Medlem
Otems avatar
Grusväg i öde skog.
Citera
2012-10-22, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Åkte en jävla bit för att komma ut ur staden till en landsväg, in på närmaste minsta väg bara. Memorerade dock inte vägen så fick bli en ny efter det, likadant tredje gången, haha..

Var hon snygg?
Citera
2012-10-22, 03:09
Medlem
InkMeBabys avatar
Vid rastplatser oavsett tid på dygnet och på parkeringen i centrum på natten. Funkar fint. De flesta väktare tittar nog åt andra hållet ifall de ser en.
Citera
2012-10-22, 19:24
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollfemsextre
Var hon snygg?

Oh ja. Jag spelar verkligen inte i hennes liga
Citera
2012-10-22, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Oh ja. Jag spelar verkligen inte i hennes liga

Haha, bäst för dig!
Citera
2012-10-23, 18:42
Medlem
pickledonions avatar
En lite mer avlägsen strand vid sjö en höstkväll. Där fick jag en avsugning innan hon red.
Citera
2012-11-07, 21:19
Medlem
Kan bara säga att sex i bil är väldigt trångt. Inte värt det enligt mig.

Har bara gjort det en gång och aldrig mer, gjorde det i baksätet.

Men om du nu måste testa så är en regnig dag att föredra på en avlägsen parkering.
Citera
2012-11-08, 06:53
Medlem
dutten66s avatar
Den här årstiden går det ju ställa bilen var som helst, ingen som ser det är ju bäcksvart ute innan kl 17.
O vill man inte vara i en trång bil finns det ju omklädningsrum vid sjöarna som är öde nu ;-)
Citera
2024-12-11, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Du kör hon ger dig en blowjob, ni stannar vid en rastplats och har vilt sex, lite spännande med tanke på att andra bilister längs E4 kan se er. Osv osv

I utkanten på IKEAs parkering, står i regel inga bilar och står där en så har även de sex i sin bil, så kör på och vintertid brukar rutorna bli dimmiga så ingen ser Er.
Lycka till.
Citera
2024-12-15, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Flashback dela med er av er erfaren som haft sex i bilen.

Frugan vill pröva ha sex i bilen och jag personligen är sugen på testa de med, vart ställer ni er när ni har sex i bilen?

Parkering? Har inte hittat en enda bra... Antingen kommer det bilar,poliser eller väktare.

Industriområde och P hus kommer väktaren körandes oxå på...

Vart brukar ni ställa er?
Skog när det är mörkt. Funkar bra. O vet inte vart du bor där det kommer vakter mm på parkeringsplats..kanske skulle flytta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in