Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Jag slår mig själv kontinuerligt i ansiktet för att jag var faktiskt nära Pustervik när detta skedde och bestämde mig att inte gå då jag tyckte det skulle vara nonsens! Jag borde vetat bättre då jag hade haft en chans att uppleva Dumpen Live - finns det något bättre och mer ärofyllt?
Jag ber till gudarna det sker snart igen.
Ojoj men häng inte läpp då Josefsson och Dumpen säkerligen kommer drabba samman igen inom en snar framtid. Det är egentligen inte svårare än att fylla upp baren och resten sköter dom helt på egen hand men visst man vill sitta på första parkett och känna the heat när dom clashar.
Det skrivs verkligen historia när dessa typer är i samma rum och whiskeyn tar debatten till en ny dimension.
Publicistklubben gjorde ett utmärkt jobb när dom samlade till debatt senast och en repris på allmän begäran är lagd. Tar en semesterdag om det så krävs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil87
Det finns inga minderåriga som jobbar åt dumpen
Alla är vuxna
Sara och Patrik brukar vara på plats innan konfrontation och är beredd att ingripa ifall dom skulle se något sådant eller misstänka att något barn kan fara illa
Är det 18+ men med babyface som Dumpen använder som lockbete? Flera gäddor ser i alla fall övertygade ut t ex den fete läraren i Malmö, minns ej gäddnr.