2025-03-31, 13:34
  #94189
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Exempel på hur man trollar med statistik .

15 år (1)
16 år (2)
17 år (1)
18 år (3)
19 år (1)
20 år (2)
22 år (2)
73 år (1)
86 år (1)
57 år (1)

Här blir medeltalet 31 år , vilket skulle visa att det minsann är äldre och inte jämnåriga.
Trolleri!!
Just det, medianen är 19,5 år i dessa fall.

Fel av mig, strax under 19 år, med andra ord, knappt myndiga.
__________________
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-03-31 kl. 13:38.
Citera
2025-03-31, 13:34
  #94190
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Hoppas Sara kan behärska sig under rättegången och inte få några utbrott. "Jävla svin!" har hon ju visat att hon kan skrika i telefon till tex journalistkollegor, Janne Josefsson har fått sig några avhyvlingar.

Janne "Sätta på barn" Josefsson borde få fler avhyvlingar!

Det är uppenbart vem som slåss för den goda saken i deras intervjuer. Sara kommer komma ut triumfant!
Citera
2025-03-31, 13:47
  #94191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Just det, medianen är 19,5 år i dessa fall.

Fel av mig, strax under 19 år, med andra ord, knappt myndiga.

Ja, eller 85%är mellan 15-22
Citera
2025-03-31, 13:52
  #94192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Janne "Sätta på barn" Josefsson borde få fler avhyvlingar!

Det är uppenbart vem som slåss för den goda saken i deras intervjuer. Sara kommer komma ut triumfant!

Det var hysteriskt roligt när Janne Josefsson myntade uttrycket "Sätta på barn", och även framför Dumpen. Kan inte tänka mig något mer olämpligt tillfälle för såna uttryck. Han fick tillsägelser men upprepade sig ändå men till hans försvar så krökade dom öppet under debatten så det lär ha spelat roll.

Janne Josefsson, Dumpen + fri bar kan bara sluta på ett sätt. Det är hög tid för rond 7 nu.
Citera
2025-03-31, 13:57
  #94193
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det var hysteriskt roligt när Janne Josefsson myntade uttrycket "Sätta på barn", och även framför Dumpen. Kan inte tänka mig något mer olämpligt tillfälle för såna uttryck. Han fick tillsägelser men upprepade sig ändå men till hans försvar så krökade dom öppet under debatten så det lär ha spelat roll.

Janne Josefsson, Dumpen + fri bar kan bara sluta på ett sätt. Det är hög tid för rond 7 nu.

Jag slår mig själv kontinuerligt i ansiktet för att jag var faktiskt nära Pustervik när detta skedde och bestämde mig att inte gå då jag tyckte det skulle vara nonsens! Jag borde vetat bättre då jag hade haft en chans att uppleva Dumpen Live - finns det något bättre och mer ärofyllt?

Jag ber till gudarna det sker snart igen.
Citera
2025-03-31, 14:30
  #94194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ex. v. att utnyttja underårig i sin affärsverksamhet, en underårig får inte jobba med vad som helst.
Och det ska riskbedömas, man kan inte utesluta att en gädda skadar i panik, Patrik råkade ut för en aggressiv gädda.

Det finns inga minderåriga som jobbar åt dumpen
Alla är vuxna

Sara och Patrik brukar vara på plats innan konfrontation och är beredd att ingripa ifall dom skulle se något sådant eller misstänka att något barn kan fara illa
Citera
2025-03-31, 14:43
  #94195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det finns inga minderåriga som jobbar åt dumpen
Alla är vuxna

Sara och Patrik brukar vara på plats innan konfrontation och är beredd att ingripa ifall dom skulle se något sådant eller misstänka att något barn kan fara illa
Kan du bevisa det Bertil?
Citera
2025-03-31, 14:58
  #94196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tatueraren
Kan du bevisa det Bertil?

Det var det dummaste jag har hört
Man efterfrågar väll int bevis för att något INTE har hänt eftersom det är väldigt svårt att bevisa

Bevisbördan bör rimligtvis ligga på den som påstår att något HAR hänt
Citera
2025-03-31, 15:20
  #94197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag slår mig själv kontinuerligt i ansiktet för att jag var faktiskt nära Pustervik när detta skedde och bestämde mig att inte gå då jag tyckte det skulle vara nonsens! Jag borde vetat bättre då jag hade haft en chans att uppleva Dumpen Live - finns det något bättre och mer ärofyllt?

Jag ber till gudarna det sker snart igen.

Ojoj men häng inte läpp då Josefsson och Dumpen säkerligen kommer drabba samman igen inom en snar framtid. Det är egentligen inte svårare än att fylla upp baren och resten sköter dom helt på egen hand men visst man vill sitta på första parkett och känna the heat när dom clashar.

Det skrivs verkligen historia när dessa typer är i samma rum och whiskeyn tar debatten till en ny dimension.

Publicistklubben gjorde ett utmärkt jobb när dom samlade till debatt senast och en repris på allmän begäran är lagd. Tar en semesterdag om det så krävs.


Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det finns inga minderåriga som jobbar åt dumpen
Alla är vuxna

Sara och Patrik brukar vara på plats innan konfrontation och är beredd att ingripa ifall dom skulle se något sådant eller misstänka att något barn kan fara illa

Är det 18+ men med babyface som Dumpen använder som lockbete? Flera gäddor ser i alla fall övertygade ut t ex den fete läraren i Malmö, minns ej gäddnr.
Citera
2025-03-31, 15:31
  #94198
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Det finns inga minderåriga som jobbar åt dumpen
Alla är vuxna

Sara och Patrik brukar vara på plats innan konfrontation och är beredd att ingripa ifall dom skulle se något sådant eller misstänka att något barn kan fara illa
En kille som mötte en lärare såg definitivt ut att vara under 18 år. En mycket ung pojke skymtade förbi i film. Men vi får hoppas du har rätt.
Citera
2025-03-31, 15:49
  #94199
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ojoj men häng inte läpp då Josefsson och Dumpen säkerligen kommer drabba samman igen inom en snar framtid. Det är egentligen inte svårare än att fylla upp baren och resten sköter dom helt på egen hand men visst man vill sitta på första parkett och känna the heat när dom clashar.

Det skrivs verkligen historia när dessa typer är i samma rum och whiskeyn tar debatten till en ny dimension.

Publicistklubben gjorde ett utmärkt jobb när dom samlade till debatt senast och en repris på allmän begäran är lagd. Tar en semesterdag om det så krävs.

Då ska vi inte ens prata om hur jag blev kontaktad av en "14-åring"... och sedan en "16-åring". Till sist en "18-åring". Dumplingar är inte kreativa och vill verkligen ha en om man hamnar i deras rampljus
Citera
2025-03-31, 16:20
  #94200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Då ska vi inte ens prata om hur jag blev kontaktad av en "14-åring"... och sedan en "16-åring". Till sist en "18-åring". Dumplingar är inte kreativa och vill verkligen ha en om man hamnar i deras rampljus

Dumpens upprunkare har flexibel ålder och raggar för fullt på vuxenappar, dom har ju t om försökt uppvakta Bertil på nån gayapp, den är tung.

Dumpenfolket får gärna vara därute och hålla koll men ge fan i vuxna som är tydliga med att dom söker andra vuxna. Dumpen har ju gång på gång upprepat att fjortisar blir bombarderade av snuskgubbar i samma sekund som kontot "KåtaAlicia14år" reggas men idag är det helt utfiskat tack vare Dumpens framfart så dom har blivit tvungna att börja tjuvfiska och ge sig på hederligt folk.

Det kommer ju givetvis nya fula firrar men Dumpen verkar ha dålig karaktär och kan inte vänta. Var försiktig därute
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in