2025-03-31, 03:39
Medlem
carlps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Hur kan man vara så dum att man injecerar sig med experimentell modRNA sås ett flertal ggr, som aldrig klarat FDA under sin 30 åriga existens, för en ofarlig snuva immunsystemet hanterar utan något som helst problem.. inte så smart.

Om man bryr sig om sin hälsa alltså...

Det är mycket snack för tillfället inom svensk sjukvård att man måste fokusera så mycket mer på cancer fall att man får prioritera bort annat
Citera
2025-03-31, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Det sprider sig oro bland sjuksköterskor på Newton-Wellesley sjukhuset i Massachusetts angående ett ökande antal cancerfall bland personalen. Specifikt har upp till tio sjuksköterskor som arbetar på en mödravårdsavdelning diagnostiserats med olika hjärntumörer under de senaste åren.

Sjuksköterskor vid Massachusetts sjukhus oroade över det växande antalet cancerfall bland personalen
https://www.cbsnews.com/boston/news/newton-wellesley-hospital-nurses-brain-cancer-cases/
Sjuksköterskor vid Newton-Wellesley Hospital säger att de är oroade över ett växande antal cancerfall bland långvariga sjuksköterskor som har arbetat på en mödravårdsavdelning /.../ Hon hävdar att så många som tio sjuksköterskor som arbetar på golvet har diagnostiserats med olika hjärntumörer under de senaste åren,

Sjukhuset bekräftar att det har undersökts sedan december och har intervjuat tio sjuksköterskor, varav sex har olika hjärntumörer.

Sjukhuset säger "ingen miljörisk"
Mass General Brigham/Newton-Wellesley Hospital lämnade ett uttalande till WBZ-TV och sa att en utredning fann "inga miljörisker." "Baserat på dessa resultat kan vi med tillförsikt försäkra våra engagerade teammedlemmar på Mass General Brigham/Newton-Wellesley Hospital och alla våra patienter att det inte finns någon miljörisk på vår anläggning. Som alltid är hälsan och välbefinnandet för vår personal, kliniker och patienter vår absoluta högsta prioritet,"
Vad är oddsen att ett tiotal sjuksköterskor på samma avdelning får hjärntumörer ungefär samtidigt?

Jag frågade Grok som fick det till en på 2,95 kvintiljoner (1 på 2 950 000 000 000 000 000)
https://x.com/i/grok/share/3lDuGDZybMNWJ3g10nE5qNCD7
- Vad är oddsen för att 10 kvinnor i arbetsför ålder som jobbar på samma avdelning på ett sjukhus får hjärntumörer inom loppet av fem år? Svara med en mening på svenska.

- Oddsen för att 10 kvinnor i arbetsför ålder på samma avdelning får hjärntumörer inom fem år är extremt låga, uppskattningsvis runt 2,95 × 10⁻²³, baserat på en incidens på 25,34 per 100 000.
Så... att det skulle bero på slumpen kan vi utesluta. Det måste alltså vara en yttre faktor.

Varför har detta aldrig inträffat tidigare? Det måste vara en ny faktor och den faktorn tror jag är mRNA-vaccinen mot Covid-19. Dvs Pfizer-BioNTech (Comirnaty) och Moderna (Spikevax).

Hur ser det ut på era arbetsplatser? Märker ni av ökande antal cancerfall?

Vi har nyligen haft ett cancerdödsfall på mitt jobb och bara på min avdelning har vi nu två fall av bröstcancer och ett fall av hudcancer.

Vad tror ni har givit de här sjuksköterskorna hjärntumörer, för det är som som jag skrev tidigare ingen slump.

Eftersom det är väldigt lokalt ser jag det inte som troligt det har att göra med mRNA-vaccin. Troligtvis är det något i den närliggande miljön som påverkar människor.

Nån apparat på sjukhuset med strålning som inte funkar som den ska eller liknande.
Citera
2025-03-31, 06:53
Medlem
santos_devilles avatar
Jag gissar att dom haft både felaktiga röntgen utrustningar samt dåliga rutiner kring röntgen.
Citera
2025-03-31, 07:26
Medlem
SnilleFixs avatar
"Hospital says "no environmental risk" ". Vad smart att fortsätta hålla sjukhuset öppet och låta personal och patienter bli utsatta – behöver ju inte vara just den våningen heller.
Citera
2025-03-31, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Ja, jag och min kollega och våra nya har fått cancer i hjärnan så det är ju helt stört. Jag skämtar.

Dock noterar jag att hon "Sa" att 10 andra också fått det. Är hon en narcissist så kanske hon bara ljuger för att skapa drama och synas. All synlighet är bra. Även dåligt kred.

Däremot är det ju sant att det är väldigt konstigt men säg att alla dessa bor i området så behöver inte sjukhuset vara den plats där de insjuknar utan kanske där de bor eller det dem äter och dricker?

Det stod att sjukhuset hade intervjuat 10, varav 6 hade olika former av cancer i hjärnan.
Kan ha varit att det fanns 10 på avdelningen, eller att de valt ut tio som sökt vård för huvudvärk.
Men även 6 personer på en avdelning är ju mycket.

Sen måste man ju veta mer.
Jag kommer ihåg när microvågsugnar började komma. En jag pratade med som jobbat på tågrestauranger, som sa att flera hade fått problem med synen, blivit blinda (hjärntumörer).
Mikrovågsugnarna satt i huvudhöjd.
Citera
2025-03-31, 08:23
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
Ja du, en sådär 85% av svenskarna kunde vara sä dumma... rätt nedslående, men där är vi nu...
Ja, om det verkligen hade kommit ett riktigt farligt mördarvirus, så hade det ju verkligen kunnat göra någon riktig nytta. De som inte tar sprutan under nästa pandemi, med ett virus som attackerar alla åldersgrupper, ligger risigt till.
Citera
2025-03-31, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Det sprider sig oro bland sjuksköterskor på Newton-Wellesley sjukhuset i Massachusetts angående ett ökande antal cancerfall bland personalen. Specifikt har upp till tio sjuksköterskor som arbetar på en mödravårdsavdelning diagnostiserats med olika hjärntumörer under de senaste åren.

Sjuksköterskor vid Massachusetts sjukhus oroade över det växande antalet cancerfall bland personalen
https://www.cbsnews.com/boston/news/newton-wellesley-hospital-nurses-brain-cancer-cases/
Sjuksköterskor vid Newton-Wellesley Hospital säger att de är oroade över ett växande antal cancerfall bland långvariga sjuksköterskor som har arbetat på en mödravårdsavdelning /.../ Hon hävdar att så många som tio sjuksköterskor som arbetar på golvet har diagnostiserats med olika hjärntumörer under de senaste åren,

Sjukhuset bekräftar att det har undersökts sedan december och har intervjuat tio sjuksköterskor, varav sex har olika hjärntumörer.

Sjukhuset säger "ingen miljörisk"
Mass General Brigham/Newton-Wellesley Hospital lämnade ett uttalande till WBZ-TV och sa att en utredning fann "inga miljörisker." "Baserat på dessa resultat kan vi med tillförsikt försäkra våra engagerade teammedlemmar på Mass General Brigham/Newton-Wellesley Hospital och alla våra patienter att det inte finns någon miljörisk på vår anläggning. Som alltid är hälsan och välbefinnandet för vår personal, kliniker och patienter vår absoluta högsta prioritet,"
Vad är oddsen att ett tiotal sjuksköterskor på samma avdelning får hjärntumörer ungefär samtidigt?

Jag frågade Grok som fick det till en på 2,95 kvintiljoner (1 på 2 950 000 000 000 000 000)
https://x.com/i/grok/share/3lDuGDZybMNWJ3g10nE5qNCD7
- Vad är oddsen för att 10 kvinnor i arbetsför ålder som jobbar på samma avdelning på ett sjukhus får hjärntumörer inom loppet av fem år? Svara med en mening på svenska.

- Oddsen för att 10 kvinnor i arbetsför ålder på samma avdelning får hjärntumörer inom fem år är extremt låga, uppskattningsvis runt 2,95 × 10⁻²³, baserat på en incidens på 25,34 per 100 000.
Så... att det skulle bero på slumpen kan vi utesluta. Det måste alltså vara en yttre faktor.

Varför har detta aldrig inträffat tidigare? Det måste vara en ny faktor och den faktorn tror jag är mRNA-vaccinen mot Covid-19. Dvs Pfizer-BioNTech (Comirnaty) och Moderna (Spikevax).

Hur ser det ut på era arbetsplatser? Märker ni av ökande antal cancerfall?

Vi har nyligen haft ett cancerdödsfall på mitt jobb och bara på min avdelning har vi nu två fall av bröstcancer och ett fall av hudcancer.

Vad tror ni har givit de här sjuksköterskorna hjärntumörer, för det är som som jag skrev tidigare ingen slump.

På mitt jobb ca 17 anställda och en chef har vi bara ett fall o det var strax innan covid
Citera
2025-03-31, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Hur kan man vara så dum att man injecerar sig med experimentell modRNA sås ett flertal ggr, som aldrig klarat FDA under sin 30 åriga existens, för en ofarlig snuva immunsystemet hanterar utan något som helst problem.. inte så smart.

Om man bryr sig om sin hälsa alltså...
Kanske de tvingades för att få behålla anställningen?
Citera
2025-03-31, 09:55
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
hjärntumörer tyder på att de har starka wifiroutrar på den avdelningen eller en mobilmast gömd nånstans på husväggen,taket eller utanför sjukhuset så att den strålar in åt just det hållet.

Samma som med kth i kista där en anställd blev sjuk för de hade liten mobilmast på husväggen.
Sen flyttade kth bort därifrån vad jag vet.

De anställda på telenors kontor i oslo fick även de hälsoproblem efter att de satte upp mobilmasten. Kommer inte ihåg om de hann få cancer.

Kan även vara att de har rakellinande högstrålande system so tilelx svenska ambulanser och poliser har där folk blivit sjuka eller smarta elmätare och liknande sake som har strålning.

De införde tillex mobiltelefonliknande teknik som övervakar galopphästars rörelser på tävlingarna och 12 hästar dog efter loppen i usa.

Skulle inte förvåna mig om Wifi och liknande är förklaringen till att barnafödandet störtdykt globalt de senaste 10-15 åren.
Citera
2025-03-31, 10:17
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Hur går det, har folk dött i drivor av 5G än? Vi alla skulle ju dö redan av 4G för 15 år sedan, hur många har dött av det nu när det funnits över större delen av världen i över ett decennium?
Strålningen blir starkare och starkare för varje år och det tar några år att utveckla tumörer. Plus att vi får mer och mer mikroplaster och pfas i kroppen, även i hjärnan.
Citera
2025-03-31, 11:04
Medlem
Citat:
Vi alla skulle ju dö redan av 4G för 15 år sedan, hur många har dött av det nu när det funnits över större delen av världen

Senaste 15 åren har det dött över 840 miljoner människor. Orsak ej spec.
Citera
2025-03-31, 11:20
Medlem
Citat:
Hur går det, har folk dött i drivor av 5G än? Vi alla skulle ju dö redan av 4G för 15 år sedan, hur många har dött av det nu när det funnits över större delen av världen i över ett decennium?
Ja, säg det…Enligt TS så skulle det antagligen vara covid-vaccinet som orsakat dessa hjärntumörer, så antalet hjärntumörer i världen måste ju ha exploderat?! Utan att vi hört talas om det…? Konspirationsteorierna frodas…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in