2025-03-31, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Hur kan man vara så dum att man injecerar sig med experimentell modRNA sås ett flertal ggr, som aldrig klarat FDA under sin 30 åriga existens, för en ofarlig snuva immunsystemet hanterar utan något som helst problem.. inte så smart.

Om man bryr sig om sin hälsa alltså...

Juste, varför har inte alla detta då? Logiken går ihop...... Men oddsen att en enskild avdelning har det.. då äre vaccinet?
Citera
2025-03-31, 12:03
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Senaste 15 åren har det dött över 840 miljoner människor. Orsak ej spec.
Och det har du förstås källa på? Och nej - någon obscent YT-kanal duger inte.
Citera
2025-03-31, 12:35
Medlem
Dom får väl stämma sjukhuset och gå till botten med det. Svårare än så är det inte.
Citera
2025-03-31, 14:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Ja, säg det…Enligt TS så skulle det antagligen vara covid-vaccinet som orsakat dessa hjärntumörer, så antalet hjärntumörer i världen måste ju ha exploderat?! Utan att vi hört talas om det…? Konspirationsteorierna frodas…

Cancer bland unga har ju exploderat sedan mRNA-sprutorna. Bara för att du inte håller dig uppdaterad så betyder det inte att det ej händer. En enkel googling kommer ge dig massor utav källor på hur cancer ökar dramatiskt (jag har länkat en i tråden).

Vi ser bla. cancertyper som knappt varit förekommande alls hos unga tidigare (koloncancer m.m.) öka till rekordnivåer.
Citera
2025-03-31, 14:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Ja, säg det…Enligt TS så skulle det antagligen vara covid-vaccinet som orsakat dessa hjärntumörer, så antalet hjärntumörer i världen måste ju ha exploderat?! Utan att vi hört talas om det…? Konspirationsteorierna frodas…

Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Cancer bland unga har ju exploderat sedan mRNA-sprutorna. Bara för att du inte håller dig uppdaterad så betyder det inte att det ej händer. En enkel googling kommer ge dig massor utav källor på hur cancer ökar dramatiskt (jag har länkat en i tråden).

Vi ser bla. cancertyper som knappt varit förekommande alls hos unga tidigare (koloncancer m.m.) öka till rekordnivåer.

Såg nu att Dr. John Campbell släppt en ny video angående ämnet. Där han kommenterar intervjun, med cancer-experten Dr. Patrick Soon-Shion, där den extrema ökningen av cancer hos unga senaste åren diskuterades: https://youtu.be/6DtWo3iO_X0?si=fTjE3cEME0Qb9qfv
Citera
2025-03-31, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse

Här kommer min folierade idé. Kan det istället ha att göra med att unga människor häller i sitt skit genom energidryck, proteinpulver och alla proteinprodukter ? Vad finns det ens däri och vad leder det till?
Citera
2025-03-31, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.M.S.I.
Här kommer min folierade idé. Kan det istället ha att göra med att unga människor häller i sitt skit genom energidryck, proteinpulver och alla proteinprodukter ? Vad finns det ens däri och vad leder det till?

Det är säkert inte bra heller, men turbocancer bland unga har ökat just senaste åren sedan covid-vaccinen. Ungdomar har ätit onyttigt bra mycket längre än så.
Rekommenderar att titta på videon jag länkade där det förklaras vad det beror på. Någonting har rubbat folks immunitet (det var ju just immunresponsen i cellerna som mRNA mixtrade med).

Folk röker mindre än någonsin och är mer medvetna kring vad de äter. Trots detta så ökar cancer mer än någonsin bland unga. Just sedan covid. Inte så svårt att se elefanten i rummet.
Dödstyst om det i media.
Citera
2025-03-31, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TotalWar
Skulle inte förvåna mig om Wifi och liknande är förklaringen till att barnafödandet störtdykt globalt de senaste 10-15 åren.
Du läste ingen fysik i gymnasiet va?
Citera
2025-03-31, 15:48
Medlem
TotalWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Du läste ingen fysik i gymnasiet va?

Upplys mig
Citera
2025-03-31, 15:51
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Snälla , blir rätt tröttsamt att hela tiden läsa att ni inte förstår vad immunförsvar är för något. Har du intellektuell förmåga ditt efterblivna får..

Vet du vad immunförsvar är din dumma jävla horunge, läs någon jävla forskningsrapport om det om du inte fattar, fucking retard.
Ni konspirationsteoretiker har 0-koll på hur vaccin och immunförsvaret fungerar. Hade ni ens haft lite basal koll hade ni förstått hur efterblivna era antivaccteorier faktiskt är.
Citera
2025-03-31, 16:25
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Ni konspirationsteoretiker har 0-koll på hur vaccin och immunförsvaret fungerar. Hade ni ens haft lite basal koll hade ni förstått hur efterblivna era antivaccteorier faktiskt är.

Får man fråga vad du har för utbildning inom immunförsvar och vaccin?
Citera
2025-03-31, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Vi skulle kanske kunna vara överens om att immunförsvaret spelar en oerhört viktig roll i att bekämpa cancer?
Och om det av en eller annan anledning är utslaget så ökar risken dramatiskt att få cancer?

Är vi överens om det iallafall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in