2025-03-30, 23:02
Medlem
1754s avatar
Grattis Micke till vinsten!
2025-03-30, 23:02
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
jag upprepar vad jag skrev i en tidigare post
Det är en grundregel att avtal ska hållas. Muntliga avtal är också avtal. Kan Amanda styrka vad hon säger har hon nog en bra chans i rätten.

Knappast att hon har en "bra chans" i rätten, som jag skrev tidigare så får man inte ens ut 500k utan det blir runt 250k efter skatt, garanterat att hon svamlar och sprider osanna rykten.

Om nu hennes kamrater inne på Farmen hörde om deras "deal" som artikeln beskriven vore det vääääldigt märkligt om ingen påtalade att det är skatt på det hela, har svårt att tro att det stämmer, hon har kommit med lögner under programmets gång.

Slutsummering: Grattis Micke, värdig vinnare som presterat bra i tävlingar och i många byggen på gården.
2025-03-30, 23:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Chefen
Detta kan vara den sämsta jävla Farmen någonsin... Åh vad trodde den där bög micke från start att han skulle få spela Golf på farmen eftersom han hade med sig en golf klippa? Ser ja den där själv goda jäveln på stan så åker han på en dagsedel som heter duga
Vad kommer du använda för typ av slagträ när du utdelar sedeln? en varpa?, ett pingis eller badminton rack?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-03-30 kl. 23:11.
2025-03-30, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Knappast att hon har en "bra chans" i rätten, som jag skrev tidigare så får man inte ens ut 500k utan det blir runt 250k efter skatt, garanterat att hon svamlar och sprider osanna rykten.

Om nu hennes kamrater inne på Farmen hörde om deras "deal" som artikeln beskriven vore det vääääldigt märkligt om ingen påtalade att det är skatt på det hela, har svårt att tro att det stämmer, hon har kommit med lögner under programmets gång.

Slutsummering: Grattis Micke, värdig vinnare som presterat bra i tävlingar och i många byggen på gården.

+1
2025-03-31, 00:23
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Nej, Amanda kunde inte ro alls, hon fick hjälp att komma iland av produktionen. Det var därför finalen helt plötsligt blev "jämn".
Hur kan man misslyckas med att ro är frågan? Kanske är så när man inte ror med bägge årorna i vattnet.
2025-03-31, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Grattis Micke till vinsten!
Tror du han läser här?
2025-03-31, 00:42
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Amanda har inget i en kunskapsartad final att göra, vem fan har hon legat med för att komma hit.....eller förvisso det vet vi ju, Micke, men ändå!

Nu är det ju givet att Mick vinner skiten, och det blir ännu förklarligare hur Amanda kunde flytta in hos honom
Hon kan ju ha legat med en del ur produktionen också.
2025-03-31, 01:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Hon kan ju ha legat med en del ur produktionen också.
Källa?
2025-03-31, 01:31
Medlem
1754s avatar
Expressen har en artikel om vad som hände deltagarna efter Farmen.

Där skriver man att Niklas umgås med Graham. Märkligt då Graham ska vara död med tanke på hur man inledde säsongen.

Artikeln är bakom betalvägg.

https://www.expressen.se/noje/farmen-2025-sa-gick--det-sen-for-deltagarna/
2025-03-31, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Expressen har en artikel om vad som hände deltagarna efter Farmen.

Där skriver man att Niklas umgås med Graham. Märkligt då Graham ska vara död med tanke på hur man inledde säsongen.

Artikeln är bakom betalvägg.

https://www.expressen.se/noje/farmen-2025-sa-gick--det-sen-for-deltagarna/

Vad snackar du om? Graham är inte död.
2025-03-31, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Hon påstår i artikeln att flera andra deltagare hörde om deras "deal" men enligt mig vore det riktigt konstigt om ingen påtalade åt henne att det är skatt på vinsten, så jag misstänker hon drar en lögn återigen, som hon gjort ett flertal gånger under programmets gång.

https://www.hant.se/noje/farmen-amanda-blast-pa-200-000-hemliga-avtalet-med-micke-om-vinsten/10750198

Är väl inte begåvningsreserven som befinner sig på Farmen så det är inte säkert att någon har koll.
2025-03-31, 03:05
Medlem
Sista svenska Farmen för mig. Kommer bli som en repris då det är tatuerade fattiglappar på samma gård igen. Samma tråkiga Wincent och exakt samma torp. Kollar på den norska nu och det är nåt helt annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in