2025-03-29, 23:05
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jag blir bara mer och mer irriterad på Rooooomis. Han lurar (förmodligen) henne på pengar och måste väl ha hotat henne till att stanna kvar i rummet, efter att han åkt på jobbet, för annars hade hon väl gått ut. Äcklig människa. Hur kan hon sjunka så lågt att hon "blir kär" i en hemlös kebabnisse. Det är dessutom en massa snack om hur han får henne att känna sig, men inte ett ljud om vilka kvalitéer han har, har hon ens reflekterat över det eller handlar allt om att han smörar för henne?

Ja man blir rejält förbannad på hur svinig han är. Väldigt planerat allting! Flytta in, grooma, låna pengar, isolera på repeat! Han lär vara nöjd över hur lättlurad hon är iallafall. Och det är tyvärr känt för alla som följt henne länge hur desperat efter kärlek hon är. Så hans hot behöver inte vara värre än att han ska lämna henne om hon inte lyder/lånar ut och stannar inne. Hon kan sitta där och undra på rummet hur han kan ha sån makt. Men vi ser ju det glasklart. Hon är TJÄÄÄÄÄR från samma vecka han flyttade in typ. Och LIVRÄDD att förlora honom. Så han får låna vad han vill...hon borde ha någon hjärncell som skriker stopp men där verkar vinet ha slagit ut det sista vettet..
Citera
2025-03-29, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Gräddis drar en vinfylla ensam på rummet för hennes kille/rooommis inte vill att hon ska gå ut på lokal.

Som vanligt när Gräddis har träffat en ny så har hon aldrig känt såhär för en kille förut och har upptäckt nya saker om sig själv.🤦
Hon är som en trasig grammofonskiva.
https://gofile.io/d/WspfvV

Får inleda att tacka för filmen och därefter hade jag mer än gärna sett PissPia prata om dessa ting nykter.
Alla vuxna som fått lite alkohol innan för västen vet ju att man uttrycker sig på ett helt annat vis.
Vill tro att ångesten och tankar dagen efter låter tämligen annorlunda.

Men det är väl helt orimligt att ett liknande utspel skulle ske när hon var nykter.
Att ens vara nykter är ju en ovanlig förekomst överhuvudtaget när det kommer till våran hostelgudinna och vinfantast som vi ser i videon.
Citera
2025-03-30, 00:31
Medlem
Citat:
Jag blir bara mer och mer irriterad på Rooooomis. Han lurar (förmodligen) henne på pengar och måste väl ha hotat henne till att stanna kvar i rummet, efter att han åkt på jobbet, för annars hade hon väl gått ut. Äcklig människa. Hur kan hon sjunka så lågt att hon "blir kär" i en hemlös kebabnisse.

Hon säger att det är ”sexigt” att han kontrollerar henne men hintar också om att det känns sådär. Ingen bra magkänsla om detta, hon är ett sånt lätt byte nu… och har fallit med hull och hår.
Citera
2025-03-30, 00:41
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Hon säger att det är ”sexigt” att han kontrollerar henne men hintar också om att det känns sådär. Ingen bra magkänsla om detta, hon är ett sånt lätt byte nu… och har fallit med hull och hår.

Det var ju exakt detta vi var många som varnade för innan Roomisen dök upp. Hon är så desperat efter en kille och bjöd in idioter till vilket hostel hon befann sig på...så han var snabbast helt enkelt. Det går inte nå fram till henne heller, så det kommer sluta ILLA detta. Han har redan all kontroll. Sjukt att hon inte ser mönstret och varningsflaggen själv...

Kan ÖVERFÖRMYNDARNÄMNDEN fatta lite beslut kanske? Hon behöver skyddas från både kebabsvindlaren och sig själv!
Citera
2025-03-30, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Den ligger på hennes LinkedIn

Jag kommer inte åt linkedin utan att skapa ett konto. Eller kan ni något magiskt knep?
Citera
2025-03-30, 06:58
Medlem
Citat:

Ja, det är lite Pia, 13 år över det.
Citera
2025-03-30, 10:03
Medlem
Citat:

Hon är lite stolt över att någon vill ha henne.

Vore ju jävligt kul om hon rumlade bort till kebabhaket och frågade efter Roooomis, de har säkert inte hört talas om honom. Är inte förvånad om han har en chäjjj som han sover hos på nätterna och så får Gräddis sitta i jordkulan och tråna efter honom.
Citera
2025-03-30, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikbengan
Jag kommer inte åt linkedin utan att skapa ett konto. Eller kan ni något magiskt knep?

Nej, man kan så vitt jag vet vara se andras profil när man är inloggad på sin egen
Citera
2025-03-30, 10:40
Medlem
Citat:
Nej, man kan så vitt jag vet vara se andras profil när man är inloggad på sin egen

Lyckades hitta den genom att googla
Citera
2025-03-30, 12:51
Medlem
MaeWests avatar
Med tanke på Pia Pissfittas mjäkiga idiotagerande, så är hon "värd" att bli scammad!
Trodde inte att hon kunde bli en sådan lågt stående varelse i umgänget med en man.

Min syn på Knäckehäxan har fått sig en törn. Mitt antagande om att hon spelat Personan "Gräddarschle kvitterfitta" stämmer helt uppenbart.

Pia har spelat en roll som kaxig, uppkäftig "Queen of fucking everything", men är i grund o botten endast en försupen kärring som låter sig styras av en man...yeck!
Citera
2025-03-30, 13:24
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Med tanke på Pia Pissfittas mjäkiga idiotagerande, så är hon "värd" att bli scammad!
Trodde inte att hon kunde bli en sådan lågt stående varelse i umgänget med en man.

Min syn på Knäckehäxan har fått sig en törn. Mitt antagande om att hon spelat Personan "Gräddarschle kvitterfitta" stämmer helt uppenbart.

Pia har spelat en roll som kaxig, uppkäftig "Queen of fucking everything", men är i grund o botten endast en försupen kärring som låter sig styras av en man...yeck!

Ja, den ” tuffa fasaden” tycks rämna så fort en man ( ” kille” ) visar henne någon liten uppmärksamhet. Även dålig sådan.
Hon är besatt av att finna ”tjärlek”.

Undrar om hon alltid varit karlgalen?

Att hon var otrogen under sitt äktenskap, har hon berättat. Med en man som hon hade heta BDSM-möten med i något källarutrymme, där hon lät sig bindas och piskas.
Citera
2025-03-30, 13:32
Medlem
vonDys avatar
Har f.ö börjat fundera över hennes ljugande. Att hon ljuger, förvränger och har olika versioner om samma sak, har hon ju visat. Kanske i sitt behov av uppmärksamhet?
Men är hon ( förutom övriga eventuella diagnoser ) också mytoman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in