2025-03-29, 22:04
Medlem
legoboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Haha. Dummaste jag hört.
Så bacillen skulle då varit typ världens längsta tjej pga den var så stor? Idiot
Takes one to know one. Vi är många som kan se bortom förklädnader.
Citera
2025-03-29, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legoboy
Lisa Ajax är väldigt kort. Väldigt. Det ser jag inte i Porslinsdockan. Tror därför inte det är hon.
Hennes axlar var en bra bit under hellenius axlar, (han är 1,78) tippar på ett par decimeter kortare iaf. Tänker man att hon hade iaf några cm klackar under kjolen så är ca 1,50 lång inte otänkbart.
Citera
2025-03-30, 00:02
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Racingräven hade flera referenser på dalmål men vi kan stryka Gustaf Norén som kandidat- han sjunger mycket bättre
Citera
2025-03-30, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AqintaX
Den ända jag vet till 100% är att majskolven är soldoktorn. Jag hör det är han + ledtrådarna var för enkla där.

Dom andra har jag ej koll på.
Tyckte väl jag kände igen rösten. Blev lite lurad och trodde det skulle vara någon något yngre men när du säger det så.. hans sångröst verkar därmed ligga ganska nära hans pratröst uppenbarligen, Sara sjöström var svårare på den punkten. Verkar vara vänligt individuellt.
Citera
2025-03-30, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Racingräven hade flera referenser på dalmål men vi kan stryka Gustaf Norén som kandidat- han sjunger mycket bättre
Vilka referenser var på dalmål? Minns bara att en ledtråd var frödingland, och det talar mer för Värmland. Men kan ju förvillas, någon som har en mormor därifrån eller vad som helst.
Citera
2025-03-30, 00:26
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Vilka referenser var på dalmål? Minns bara att en ledtråd var frödingland, och det talar mer för Värmland. Men kan ju förvillas, någon som har en mormor därifrån eller vad som helst.

Dialekterna kan låta lika för folk söder över men att det var dalmål är jag hundra på, kom inte alls ihåg vad som sades får kika igen imorgon//
Citera
2025-03-30, 00:59
Medlem
Jag tror att skogsjätten är Björn Gustavsson.
Några ledtrådar som ledde till namnet Björn.
Och han sa at han var färdig med Melodifestivalen och att det var en kul grej. Björn G. har varit med som mellanakt vid två Melodifestivalen. En annan ledtråd var att åka runt och turnera med kvintetter, kanske möjligtvis i stand up sammanhang?
Citera
2025-03-30, 01:11
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
SMART DU är , snyggt - så klart ..

Skulle även kunna vara Maxida Märäk bakom masken, siffran 33 tusen kan va en referens till antalet Samer som finns inom Sverige. Mellan 20-40 tusen Maxida kanske är mer uppdaterad på siffran än Google, då hon själv är Same.

Till sist: Spännande..
Citera
2025-03-30, 11:45
Medlem
Fågelholken är ju Jonas Björkman!
Tror Docken är Lena Ph, Majskolven är Soldoktorn och Skogsjätten troooor jag Henke Lundqvist (men den är jag fortf lite fundersam över).
Senast redigerad av riotkidi 2025-03-30 kl. 12:00.
Citera
2025-03-30, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herman-Klemming
Här kommer listan! Håll i hatten!

Vad finner du för nöje i att lägga ut en falsk lista för ditt perversa as!
Citera
2025-03-30, 13:49
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotkidi
Fågelholken är ju Jonas Björkman!
Tror Docken är Lena Ph, Majskolven är Soldoktorn och Skogsjätten troooor jag Henke Lundqvist (men den är jag fortf lite fundersam över).

Tror inte att Lena Ph har tid med detta. Hon har haft fullt upp med Roxettes turné....
Citera
2025-03-30, 14:11
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Folk missförstod. Knäckebrödet var Wasa-bröd från Filipstad. Fröding bodde i Värmland precis som Kenny Bräck. KB har dessutom ett band han uppträtt med, så han kan sjunga. Har man sett honom på scen var Rävens kroppsspråk och rörelser väldigt lika Bräcks och hans storlek och kroppsform stämmer också väldigt väl överens.
Dessutom är Kenny Bräck en av våra största ”Racing Rävar”.

Mick drop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in